En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Smash-it het volgende:
Straks bij P&W Maarten van Rossem over vanmiddag. Las hier nog iemand die zich afvroeg wat hij er van zou vinden, krijgen we nog antwoord op ook dus!
De Koning van Siamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En ex min. van buitenlandse zaken Ben Bot, die zojuist zei dat Obama "nog maar aan het begin van zijn carrièrre staat."
Ben benieuwd naar zijn volgende carrièrre-move.
nee ik kijk CNNquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?
Wij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
gecondoleerd Lies. beter zo dan nog zes dagen. sterkte thuis.
zit nu P&W te kijken.
net als jullie?
Wat zij zegt.quote:
Koninklijk meervoud of heb je visite?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Copycat het volgende:
Zeggen!
Oh wacht, wij = jij en ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud of heb je visite?
Dat eerste.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
Koninklijk meervoud of heb je visite?
Nee.quote:
Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Copycat het volgende:
Klinkt alsof het heel goed is zo, Lies.
danny@fok.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef lies1958 het volgende:
Ja zeker weten bedankt dat ik het hier even neer kon zetten.
Hij is lekker op dreef. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van zijn beleid, maar wel van zijn persoon.quote:
Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
We hebben vanavond met de kinderen en kleinkinderen bij mijn schoonouders thuis gezeten, Hij was daar gewoon in zijn eigen bed bij zeg maar. We hebben over alles wat we met hem meegemaakt hebben gepraat. Onze dochters vonden dit heel fijn was voor hun het eerste overlijden van dichtbij. En omdat het thuis was kwam het allemaal heel warm over op iedereen. Iedereen is opgelucht dat het voorbij is.
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe erg, hoe eng of hoe je het ook maar kan noemen.
"Erbij zijn.."
Geeft de meesten ook rust. Die laatste adem, hoe eng dat ook is, maar hoeveel blijdschap dat ook kan geven. Iemand uit zijn lijden te kunnen zien verlossen.
Nu is hij hastikke dood. Alleen raar dat je dan op FOK! komt. Ik zou de aan-knop niet weten te vinden van mijn PC als er iemand in mijn nabijheid zou zijn overleden.
Maar dat is voor een ieder verschillend.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.
Ach waarom reageer ik ook op je stom van me.
Kom d'r bij en vermaak jezelf. Wat wilde je anders doen, huilen tot dat je slaapt of aan de drugs?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij kan dit raar vinden dat ik op fok kom. Mijn man slaapt bij zijn moeder thuis. Mijn dochters zijn naar bed en ik zoek nu even afleiding. Oke dan ben ik maar raar. Ik had ook tv kunnen kijk, muziek kunnen luisten of pc aan zetten.
Ach waarom reageer ik ook op je stom van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |