quote:Bestuurslid NEC: "Mario Been komende zomer naar Feyenoord"
Het hoge woord is eruit, Mario Been wordt met ingang van het komende seizoen de nieuwe trainer van Feyenoord, dit heeft een bestuurslid van NEC vanavond bevestigd. De 45-jarige Been gaf eerder vandaag nog te kennen het seizoen af te willen maken bij zijn huidige werkgever NEC. Been hoopt komende zomer bij een wat rustiger Feyenoord te beginnen en een volledige voorbereiding met de Rotterdammers te kunnen draaien.
Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek vorige week woensdag, werd de naam van Mario Been onlosmakelijk gelinkt aan de vacante positie in Rotterdam. Been heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit als trainer aan de slag te willen in Rotterdam-Zuid. Gezien de chaos momenteel bij Feyenoord, gaf Been eerder vandaag aan het seizoen bij NEC af te maken. In een korte reactie verklaarde hij het volgende: "Ik werd doodmoe van alle speculaties en geruchten", zo zegt Been. "Ik ben deze club zo veel dank verschuldigd en heb mijn hart gevolgd. Voor mij is NEC en rust rondom de ploeg op dit moment het belangrijkste, zeker met de belangrijke wedstrijden die eraan komen."
Vanavond liet een bestuurslid van de Nijmegenaren zich echter ontvallen dat Been komende zomer alsnog naar Feyenoord zal vertrekken. De trainer hoopt komende zomer bij een wat rustiger Feyenoord te beginnen en een volledige voorbereiding met de Rotterdammers te kunnen draaien. Welke trainer er de rest van het seizoen op de bank zit bij Feyenoord is nog niet bekend.
quote:'Chaos binnen Feyenoord blokkeert overgang Abdellaoue'
Door alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen in Rotterdam, staat een mogelijke overgang van Mohammed Abdellaoue naar Feyenoord op de tocht. De Noorse voetbalsite FXT.no bericht vandaag dat een mogelijke overgang van de Noorse aanvaller van de baan lijkt te zijn.
De 23-jarige Abdellaoue is één van de meest talentvolle spelers uit Noorwegen. De aanvaller brak dit seizoen pas echt door en scoorde voor zijn club Vålerenga IF negen goals in drieëntwintig competitiewedstrijden. Tevens was hij met twee goals in de finale mede verantwoordelijk voor het winnen van de Noorse beker door Vålerenga IF. Ook wist hij het dit seizoen te schoppen tot Noors international.
Zijn stormachtige ontwikkeling bleef niet onopgemerkt en afgelopen najaar kreeg hij de kans om stage te lopen bij Manchester United, dit aanbod sloeg hij echter af. FC Groningen toonde daarnaast ook interesse, maar Abdellaoue koos voor een langer verblijf bij de club uit de Noorse hoofdstad Oslo. In een reactie op een mogelijke overgang naar Feyenoord zei de aanvaller niet onwelwillend tegenover een mogelijke transfer naar de Rotterdammers te staan. Maar door de interne chaos binnen Feyenoord lijkt er van een transfer dan ook geen sprake meer te zijn.
Waar is dat te zien?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
Kraay Jr. gaat zometeen de namen noemen die Kraay Sr. niet wilde noemen.
Je haat zit wel diep geworteld, hè? Veel gepest vroeger?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Snarf het volgende:
Toch jammer voor Been, seizoen 2009 - 2010 een Jupilerleage-team trainen. Hij verdient beter.
Als FOK niet zo'n achterlijke limiet had op topic TT's dan had het gekunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef denthemen het volgende:
Er mist een T achter trainer
Kijk dat fotoboek maarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Je haat zit wel diep geworteld, hè? Veel gepest vroeger?
Ja lach maar, ik vind het verdomd jammer dat we elkaar volgend jaar in de reguliere competitie niet treffen. De Kuip is toch een mooi stadion...quote:
Wat een dramaqueen, joh.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik vind het verdomd jammer dat we elkaar volgend jaar in de reguliere competitie niet treffen. De Kuip is toch een mooi stadion...
Volgens een bestuurder van NEC wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef ursel het volgende:
Is dat van Been nu definitief dan deze zomer?
Jullie begrijpen Snarf verkeerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen, joh.
Feijenoord gaat niet degraderen.
ahhhquote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik vind het verdomd jammer dat we elkaar volgend jaar in de reguliere competitie niet treffen. De Kuip is toch een mooi stadion...
quote:Voorbeschouwing Feyenoord - SC Heerenveen
Leon Vlemmings beleefde afgelopen vrijdag bij de hervatting van de eredivisie in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen zijn vuurdoop als interim-hoofdcoach van Feyenoord. De Rotterdammers krijgen na de competitienederlaag dinsdag alweer de kans om revanche te nemen op de Friezen. 'Geduld hebben zal heel belangrijk zijn in deze wedstrijd', zei Vlemmings maandagmiddag in De Kuip met het oog op de bekerontmoeting.
De tijdelijke trainer doelde met zijn woorden op de momenten dat zijn elftal balbezit heeft. 'De kwaliteit van Heerenveen is het afpakken van de bal om daarna snel om te schakelen', legde hij uit. 'Wij willen van achteruit opbouwen en moeten hierbij dus voorzichtig zijn. Tactisch gezien wordt het een interessant duel.'
Ten aanzien van de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion wijzigt Vlemmings zijn elftal op twee plaatsen. Georginio Wijnaldum keert, na hersteld te zijn van een teenbreuk, terug op de rechterflank ten koste van Andwélé Slory. Luigi Bruins krijgt als aanvallende middenvelder de voorkeur boven Leroy Fer. 'Luigi is goed in het bespelen van de kleine ruimtes tussen de linies', verklaarde Vlemmings zijn keuze. 'Hij is een speler met potentie en wij als staf hebben er vertrouwen in dat hij op die positie goed kan spelen.'
Op tactisch gebied verlangt Vlemmings voorlopig geen andere dingen van de spelers dan zij de voorbije maanden onder Gertjan Verbeek gewend waren. 'Het heeft geen zin de boel nu opeens helemaal om te gaan gooien', zei hij. 'Er zullen hoogstens wat accenten verlegd worden.'
Vlemmings wilde de wedstrijd in de achtste finale van de KNVB beker niet het predikaat 'buigen of barsten' meegeven. 'Ik snap wel wat er achter zit', zei hij. 'We staan in de competitie niet op een plek waar we om de prijzen spelen. In het bekertoernooi is er nog wel kans op succes, dus in die zin begrijp ik de stelling. Maar ik wil niet heel het seizoen aan één wedstrijd ophangen. Het elftal weet dat de wedstrijd van dinsdag belangrijk is. Dat hoeven we niet extra te accentueren.'
DE TEGENSTANDER
Zijn sc Heerenveen mocht afgelopen vrijdag in het Abe Lenstra Stadion dan wel gewonnen hebben van Feyenoord, voor trainer Trond Sollied maakt dat zijn ploeg nog geen favoriet voor de ontmoeting van komende dinsdag. Tijdens de persconferentie na afloop van de hervatting van de eredivisie noemde hij het bekerduel 'een wedstrijd op zich, waarin alles weer anders kan zijn'.
De Zweedse middenvelder Viktor Elm, die vrijdag namens de Friezen zijn debuut maakte in de eredivisie, gaf op de website van sc Heerenveen aan dat het resultaat van vrijdag ook in zijn ogen niets zegt over het duel van dinsdag. 'Ik verwacht dat Feyenoord thuis veel agressiever zal spelen. Daar moeten we ons tegen wapenen. Het wordt ongetwijfeld een echte bekerwedstrijd.'
De gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord brachten de Friezen op de vierde plaats van de eredivisie. Voor Kristian Bak-Nielsen een positie gelijk aan zijn ambities. 'Met Elm en Ingelsten erbij en iedereen die fit is, hebben we veel mogelijkheden', zei de verdediger op de clubsite. 'We gaan serieus meedoen na de winterstop.'
Elm en Patrik Ingelsten kwamen gedurende de winterstop over van Kalmar FF, de kampioen van Zweden en Feyenoords tegenstander in de eerste ronde van de UEFA Cup. Door hun komst zijn met name de aanvallende opties van Sollied toegenomen. Afgelopen vrijdag was Gerald Sibon met een plaats op de reservebank het eerste slachtoffer van de luxepositie waarin zijn trainer verkeert.
De ervaren spits moest Bonaventure Kalou voor laten gaan in de punt van de aanval. De oud-Feyenoorder speelde een vlakke wedstrijd, maar was wel aangever bij de 2-1 van Danijel Pranjic. Dinsdag keert Kalou voor de tweede keer dit seizoen terug in De Kuip. Eerder viel hij al in tijdens de competitiewedstrijd eind oktober. Destijds stapten beide ploegen met een gelijkspel van het veld, iets dat dinsdag in het bekertoernooi uitgesloten is.
Feyenoord – sc Heerenveen (KNVB beker)
Dinsdag 20 januari om 20:45 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Vink
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Lucius, Hofland, Bahia; El Ahmadi, Bruins, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Makaay en Biseswar.
sc Heerenveen: Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Väyrynen, Grindheim, Elm; Beerens, Kalou en Pranjic.
Ad meldt dat Been afgehaakt heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is de bron van dat stuk over Been?
quote:Feyenoord is rijp voor een coup
Door SJOERD MOSSOU
[ANALYSE] Feyenoord speelt dinsdag in de KNVB-beker thuis tegen SC Heerenveen. Grote vraag in de Kuip is: wie heeft het daar bij de club nu eigenlijk voor het zeggen?
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek. FOTO PIM RAS
De secretaresse van Dick van Well zegt het bloedserieus. De hoogste commissaris van Feyenoord, ook bestuursvoorzitter van bouwbedrijf Dura Vermeer, zit voor zaken in het buitenland en hij is zijn mobiele telefoon kwijt. Via email is hij misschien te bereiken. Misschien ook niet.
Zomaar een voorbeeld van de stuurloosheid bij Feyenoord. Of Van Well zijn telefoon werkelijk kwijt is of dat hij zich verstopt voor de media, doet in dat kader niet eens terzake. Elke vorm van leiderschap ontbreekt bij Feyenoord, zowel intern als in de richting van de achterban.
Klik hier voor een uitvergroting van het organigram van Feyenoord.
Chaos en onduidelijkheid regeren in de Kuip. Niemand weet daar nog wie de baas is. En de mensen die dat formeel gezien zijn, weten ook zo snel niet wat ze moeten zeggen. Directieoverleg bij Feyenoord telt nog twee mensen: Eric Gudde en de financiële man Onno Jacobs. Alle andere koersbepalers - Peter Bosz, Gertjan Verbeek, Wim Jansen en Chris Woerts – zijn vertrokken.
In de raad van commissarissen ontbreekt bovendien de nodige voetbal-knowhow. Niet voor niets is oud-speler Sjaak Troost een serieuze optie geworden om het bestuursorgaan te versterken. Ook een plek in de directie is niet uitgesloten voor de voormalige Feyenoord-manager.
De trainer die rust had moeten brengen, Mario Been, werd eind vorige week door een tussenpersoon op de hoogte gesteld van de interesse. Vanuit de clubleiding, of dat nu de directieleden zijn of de commissarissen, hoorde hij niks. Daardoor kon Been volhouden dat hij officieel niets had gehoord. Gisterochtend besloot Been toen maar om zelf duidelijkheid te scheppen: hij blijft NEC dit seizoen trouw.
Bijkomend probleem is de penibele financiële situatie bij Feyenoord. Een aantal sponsors en geldschieters zegt bij te willen springen als er snel een nieuwe trainer moet worden gehaald, maar zonder harde garanties kan de club feitelijks niets. Ook de raad van commissarissen mengt zich inmiddels steeds actiever in de zoektocht naar geld.
Hoe moet het beleidsmatig verder met Feyenoord? Dat is een vraag die niemand binnen de club kan en wil beantwoorden. Gudde voelt dat hij als algemeen directeur aan een zijden draadje bungelt en verstopt zich al dagen. Hij werd vorige week volledig overruled door de raad van commissarissen, toen opnieuw bleek dat de relatie tussen Verbeek en spelersgroep volledig stuk was.
Veel te lang bleven Gudde en technisch directeur Peter Bosz volhouden dat het wel goed zou komen. Met noodverbanden en halve maatregelen hoopte het duo dat de storm over zou waaien, ondanks een reeks noodsignalen vanaf de werkvloer. Totdat het te laat was en de hele club op zijn gat lag.
De positie van Gudde staat zwaar onder druk. Op de achtergrond beraden investeerders, rijke supporters, commissarissen en clubmensen zich op een machtsovername. Nu Feyenoord stuurloos ronddobbert, is dit hét moment voor een coup.
Benno Leeser, afgelopen zomer afgetreden als voorzitter van de businessclub, zegt de boel graag overeind te willen trekken. ,,Ik weet dat er een zekere vrees bestaat dat ik Jorien van den Herik terugbreng, maar dat slaat nergens op,’’ aldus Leeser, die met zijn businessclub-bestuur opstapte uit onvrede over het beleid van Gudde co. ,,Ik ken Jorien goed, maar als ik iets ga doen bij Feyenoord, betekent het toch niet meteen dat ik hem meeneem?’’
Amper twee jaar na de vorige, is een grondige renovatie nu alweer onvermijdelijk bij Feyenoord. Leo Beenhakker is een logisch en haalbaar boegbeeld om dat proces een gezicht te geven. De bondscoach van Polen kan als tussenpaus en als technisch directeur uit de voeten, terwijl hij een behoorlijk draagvlak heeft bij de achterban. Met Beenhakker als blikvanger én bliksemafleider kan de club in relatieve rust bouwen aan een nieuwe beleidsstructuur. De geboren Rotterdammer komt graag naar de Kuip, maar ook hij zegt nog niets gehoord te hebben.
Een overname door een vermogende partij is zeker niet uitgesloten, maar het tijdperk van economische rampspoed helpt daar niet bij; zelfs Roman Abramovitsj houdt bij Chelsea de hand op de knip.
Geld verdienen met Feyenoord lijkt bovendien een utopie. In Rotterdam-Zuid biedt alleen het nieuw te bouwen stadion een eventueel investeringsperspectief.
Bij het eerste elftal telt voorlopig alleen de waan van de dag, nu het seizoen al zo goed als mislukt is. Vanavond tegen SC Heerenveen (aanvang 20.45 uur) kan Feyenoord in de eigen Kuip de laatste strohalm grijpen in het bekertoernooi, maar een acceptabel voetbaljaar wordt het nooit meer. Interim-coach Leon Vlemmings plukt de dag met volle overgave, maar hij heeft geen idee hoe zijn wereld er volgende week uitziet. ,,Ik zie het wel. De clubleiding heeft bewust geen termijn geplakt op mijn positie. Of het een optie is om mij het seizoen af te laten maken, weet ik ook niet.’’
Op voetbaltechnisch gebied wordt Feyenoord omringd door vraagtekens, uitgerekend in een maand waarin de transfermarkt open is. Of het vertrek van Timothy Derijck en Danny Buijs kan worden opgevangen, is onduidelijk, laat staan dat er al een speler klaarstaat om de selectie te versterken.
De contractbesprekingen met Diego Biseswar, één van de meest waardevolle spelers, liggen stil nu Bosz is vertrokken. ,,Ik heb nog geen gelegenheid gehad me daarmee bezig te houden,’’ zegt Vlemmings over het al dan niet versterken van de huidige selectie. ,,Daar zal ik een dezer dagen met de directie over praten.’’
Gudde zegt - via een woordvoerder – zijn tijd volledig te willen besteden aan het ‘dagelijkse werk’. Er valt weinig te melden zolang er nog geen duidelijkheid is over de koers, zo luidt impliciet de verklaring.
Nemen jullie Feyenoord in Amsterdam nog serieus dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:49 schreef Loserkid het volgende:
Leuk voor Been en leuk voor Feyenoord dat hij jullie gaat trainen, gun het Been wel jullie weer mee te laten draaien in de top, is ook leuker voor ons (Ajax) onze echte rivaal terug..
Hopelijk alleen niet te succesvol want wij moeten natuurlijk wel kampioen worden.
Het gevoel voor tijdens en na een klassieker (euforie) is niet te vergelijken met wedstrijden tegen andere goede clubs..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:54 schreef Becel het volgende:
[..]
Nemen jullie Feyenoord in Amsterdam nog serieus dan?
Gezien de resultaten van afgelopen jaren (2005 uitgezonderd) hebben jullie steeds gewonnen met 2 vingers in de neus en monsterscores.
Met PSV is wel minder rivaliteit maar tevens wel de club die jullie al jaren van een kampioenschap afhouden.
lache snarf, mooie sig ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Snarf het volgende:
Toch jammer voor Been, seizoen 2009 - 2010 een Jupilerleage-team trainen. Hij verdient beter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:01 schreef Becel het volgende:
Dusssssssssssssssss
Brandts halen . Geen afkoopsommen en direct beschikbaar!
Of Don Leo. Maar die zit bij Polen........Gaat dus ook weer geld kosten!
Wel de goedkoopste oplossing .quote:
Willem vraagt overal waar hij tekent 1 miljoen gulden (dus ca 5 ton) dr is al zo weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Been welkom thuis, al is het pas in de zomer!
Willem kom maar half jaartje puinruimen
Neem toch aan dat die nu gratis komt of net als Don Leo destijds alleen als die slaagt een x bedrag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:34 schreef Becel het volgende:
[..]
Willem vraagt overal waar hij tekent 1 miljoen gulden (dus ca 5 ton) dr is al zo weinig
Ook de slechtste.quote:
Als je korte termijn visie hebt wel jah.quote:Daarnaast alleen om het seizoen af te maken komop![]()
Dus?quote:Wat denk je dat het wel niet heeft gekost om de mensen die nu weggestuurd zijn af te kopen? En er is al niet of nauwelijks geld![]()
Bij Beenhakker denk ik dat die shitload aan salaris wel meevalt.quote:Als het 5 ton kost om nu iemand als Beenhakker af te kopen en een shitload aan salaris zonder enige garantie op verbetering waarom zou je dan zoveel betalen als Been komend seizoen de scepter gaat zwaaien![]()
Ik zie nu even liever al het geld blijven waar het is.quote:Dan zie ik die 5 ton liever verdwijnen in een investering voor een goede verdediger !
Willem, leuke oplossing maar dan alleen voor een half jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Been welkom thuis, al is het pas in de zomer!
Willem kom maar half jaartje puinruimen
Klopt. Maar begreep dat er div spelers hem willen, en als we nog naar het linkerrijtje willen is het het overwegen waard zeker als Willem onder Mario Assistent wil worden hiernaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Willem, leuke oplossing maar dan alleen voor een half jaar.
Willem is namelijk geen TD. Kan'ie niet.
Ik hoop het wel ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Neem toch aan dat die nu gratis komt of net als Don Leo destijds alleen als die slaagt een x bedrag.
Mjah, dat vind ik juist een extra risico.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt. Maar begreep dat er div spelers hem willen, en als we nog naar het linkerrijtje willen is het het overwegen waard zeker als Willem onder Mario Assistent wil worden hierna
Goh, wat erg... Dat hele eeuwfeest was toch een aanfluiting (niet dat ik ben geweest).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:46 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja.
Voor de supporters zou dit geweldig zijn .![]()
Maar we moeten niet vergeten welk kunstje hij bij Utrecht geflikt heeft . Hij was ook niet op het eeuwfeest van Feyenoord (wellicht door de relatie met Bosz)
Mjah, dat is ook zo gegroeid bij Utreg ey.. Ze gaven hem in het begin ook alle vrijheid (geen persconferenties enzo).quote:Willem is een geweldige persoonlijkheid als je hem binnenhaalt maar loopt wel weg voor zijn verantwoordelijkheden als het hem te heet onder zn poten wordt.
Er was ook een verhaal van een vrouw die vroeger v Hanegem geld zou hebben geleend maar dat nooit terug zou hebben gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, wat erg... Dat hele eeuwfeest was toch een aanfluiting (niet dat ik ben geweest).
Daar zou ik ook voor bedankt hebben
[..]
Mjah, dat is ook zo gegroeid bij Utreg ey.. Ze gaven hem in het begin ook alle vrijheid (geen persconferenties enzo).
Eerder de fout van Utreg als van Van Hanegem.
Nah, hij stond garant voor een lening van Tscheu La Ling ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:59 schreef Becel het volgende:
[..]
Er was ook een verhaal van een vrouw die vroeger v Hanegem geld zou hebben geleend maar dat nooit terug zou hebben gehadIk heb geen bron dus forget it .
Als dat fatsoenlijk gevraagd word wel, maar volgens mij viel dat vies tegen.quote:Verder was dat eeuwfeest niet bijzonder nee maar als clubicoon mag je toch best ff je neus laten zien.
Affaire uit het verleden? Eerder dat Bosz "de leider" was van een groepje wat expres een wedstrijd weggaf (tegen PSV) om ervoor te zorgen dat Van Hanegem als trainer van Feijenoord werd ontslagen. Karma is a bitch!quote:Trouwens vallen bepaalde zaken wel supermooi samen . V Hanegem vliegt er uit bij Utreg . Bosz kiest eieren voor zijn geld . V Hanegem wil naar Feyenoord maar absoluut niet onder Bosz (affaire uit het verleden ofzo) .
Been is ook een clubicoon. Dus.quote:Mja wat doen we dan met v Hanegem aan het einde van het seizoen?
Stel dat die het super doet? TD kan die niet nee.... Lijkt me niet dat je een dergelijk clubicoon dan maar "wegstuurd"
Als Been dan komt en het dan wat minder doet heb je weer een tent met onrust
Als je Van Hanegem aanstelt voor een half jaar en hij doet het geweldig, dan lijkt hij me mans genoeg om zelf niet verder te willen mocht Been voor volgend jaar gestrikt worden. Tevens TVP.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:59 schreef Becel het volgende:
[..]
Er was ook een verhaal van een vrouw die vroeger v Hanegem geld zou hebben geleend maar dat nooit terug zou hebben gehadIk heb geen bron dus forget it .
Verder was dat eeuwfeest niet bijzonder nee maar als clubicoon mag je toch best ff je neus laten zien.
Trouwens vallen bepaalde zaken wel supermooi samen . V Hanegem vliegt er uit bij Utreg . Bosz kiest eieren voor zijn geld . V Hanegem wil naar Feyenoord maar absoluut niet onder Bosz (affaire uit het verleden ofzo) .
Mja wat doen we dan met v Hanegem aan het einde van het seizoen?
Stel dat die het super doet? TD kan die niet nee.... Lijkt me niet dat je een dergelijk clubicoon dan maar "wegstuurd"
Als Been dan komt en het dan wat minder doet heb je weer een tent met onrust
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop niet voor jullie dat de Kromme echt terug komt bij jullie.
Gast zout ff een eind op met beschuldigingen . Ik ken die hele Crane niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hoeft het niet steeds te bevestiggen hoor
Ja sorry maar. Waar slaat dat op ??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:47 schreef sjimz het volgende:
Misschien een gezellige PM conversatie een oplossing?
STFU.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja sorry maar. Waar slaat dat op ??
Moet ik me gaan verdedigen omdat ik die eikel blijkbaar aan iemand hier doet denken of hoe zit dat?
Voor het komend halfjaar zou t mij niet uit maken. Daarna komt toch Marioquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop niet voor jullie dat de Kromme echt terug komt bij jullie.
Je kan beter gewoon je centen op zak houden en Vlemmings de boel laten afmaken. Als je aan Willem gaat beginnen, kan je net zo goed even bij Pipo de Clown informeren of hij interesse heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:05 schreef dill het volgende:
Voor het komend halfjaar zou t mij niet uit maken. Daarna komt toch Mario
Vlemming niet hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon je centen op zak houden en Vlemmings de boel laten afmaken. Als je aan Willem gaat beginnen, kan je net zo goed even bij Pipo de Clown informeren of hij interesse heeft.
Daarnaast: waarom zou Willem slechts een half jaartje trainer willen zijn, om vervolgens plaats te maken voor iemand die de club echt wil? Lijkt me een vrij ondankbaar aanbod. Vooral omdat je hem ook nergens naartoe kan promoveren.
Ik vraag me serieus of of Brandts voor dit team de goede trainer is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef Becel het volgende:
[..]
Vlemming niet hoor![]()
Zijn een aantal trainers vrij die bewezen hebben een ploeg aan het voetballen te krijgen.
Maargoed ik zal mn muil houden over Brandts want mensen hier kijken alleen welke trainer het beste bij Feyenoord past en niet naar de hoge kosten die dat met zich mee brengt
Dat is idd de beste optie ja. Maar dan moet Leo wel willen ,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus of of Brandts voor dit team de goede trainer is...
Dan zie ik meer heil in Beenhakker die volgens mij ook in meer aanzien bij de spelers staat, wat in dit geval belangrijk is. Daarnaast kun je hem volgend jaar inzetten als TD mits hij dat zelf wil. En ook Brandts zal niet gratis voor de club komen staan hoor...
Omdat een dergelijk persoon wellicht iets los kan maken in de groep?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Staanplaats het volgende:
Brandts en van Hanegem zouden in mijn ogen gewoon geldverspillende opties zijn. Zij zullen in de verdere toekomst toch geen rol gaan vervullen. Dan kan je gewoon Vlemmings het laten afmaken met deze ploeg.
Als Feijenoord echt de intentie heeft om bijvoorbeeld met een Beenhakker volgend jaar verder tegaan als TD, dan zou het nog wel logisch zijn om hem nu al voor de groep te zetten.
Maar wat mij betreft maakt Vlemmings gewoon het seizoen af. Wat heeft het voor nut om voor die paar maanden iemand nieuw aan te trekken die vervolgens niet in de toekomstplannen van Feijenoord zit.
Volgens mij weet niemand bij Feyenoord wie nu de leiding heeft en dus neemt er niemand actie. Zitten ze allemaal op elkaar te wachten..quote:Been: "Wie weet had ik ja gezegd tegen Feyenoord"
20 januari 2009
Mocht Feyenoord in Mario Been daadwerkelijk de ideale nieuwe hoofdcoach zien, dan had het de Rotterdammer vermoedelijk deze maand toch al kunnen strikken. De huidige oefenmeester van NEC geeft aan wel degelijk in verleiding te zijn gebracht door de kans om in De Kuip aan de slag te gaan.
Been laat echter weten dat hij door het gebrek aan daadkracht bij de leiding van Feyenoord heeft besloten het seizoen bij NEC sowieso af te maken. "Als Feyenoord wel officieel contact had gezocht de afgelopen vijf dagen, dan was ik in een lastig parket geraakt. Wie weet had ik dan wel ja gezegd en NEC voortijdig verlaten", aldus Been in De Telegraaf.
"Laat ik niet de hypocriet spelen. De wens om ooit als trainer bij Feyenoord te werken, is er absoluut. Maar met NEC spelen we momenteel te veel belangrijke wedstrijden om tussentijds met andere zaken bezig te zijn", besluit de voormalig middenvelder.
Heeft vlemmings daar wel de juiste papieren voor eigenlijk??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Staanplaats het volgende:
Brandts en van Hanegem zouden in mijn ogen gewoon geldverspillende opties zijn. Zij zullen in de verdere toekomst toch geen rol gaan vervullen. Dan kan je gewoon Vlemmings het laten afmaken met deze ploeg.
Als Feijenoord echt de intentie heeft om bijvoorbeeld met een Beenhakker volgend jaar verder tegaan als TD, dan zou het nog wel logisch zijn om hem nu al voor de groep te zetten.
Maar wat mij betreft maakt Vlemmings gewoon het seizoen af. Wat heeft het voor nut om voor die paar maanden iemand nieuw aan te trekken die vervolgens niet in de toekomstplannen van Feijenoord zit.
Volgens mij wel, is in het verleden toch hoofdcoach van FC Eindhoven geweest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Heeft vlemmings daar wel de juiste papieren voor eigenlijk??
Jep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is in het verleden toch hoofdcoach van FC Eindhoven geweest?
Dat is waar. Al kan ik zijn reactie best begrijpen. Hij zit goed bij NEC en heeft nog een hoop cruciale wedstrijden te spelen. Dan zou ik ook niet te lang in afwachting willen blijven. Je zal der snel gek van worden van die vraag of die naar Feyenoord gaat of niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
Of het is een mooi excuus voor Been, Ursel. Who knows.
quote:Naar mijn inziens kan het beste Beenhakker worden aangetrokken, een nieuw beleidsplan uitgestippeld worden en dit volgend seizoen invulling gaan geven door o.a. het aantrekken van een nieuwe coach, Beenhakker TD te maken, de andere functies snel op te vullen en bepaalde spelers eruit te knikkeren / zo mogelijk aan te trekken.
Hiddink is (uiteindelijk) gewoon een geldwolf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij ziet Hiddink het inderdaad wel als een enorme uitdaging en eentje die hij graag zou willen aangaan, maar ik geloof er geen zak van
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik wil Beenhakker NU en dan Been volgend seizoen en Don Leo TD.
Elke andere optie is minder!
Mocht Hiddink willen en betaalbaar zijn lijkt dat me ook nog wel een goede optie. Beenhakker lijkt me echter een realistischer optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
Hiddink is (uiteindelijk) gewoon een geldwolf.
Ik kan me daar wel in vinden. Het is een goede trainer en volgend jaar TD en met Been dan als trainer is het technische gedeelte simpelweg goed ingevuld. Als je dat zo kan vasthouden kan je aan het team gaan werken. Of beter gezegd, gedeeltes van het team gaan wegwerken. Timmer, Lucius, Hofland en misschien ook Bahia.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer eens voor lul.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hoeft het niet steeds te bevestiggen hoor
Nou, theoretisch gezien zou het natuurlijk kunnen en ik hoop het ook van harte, maar vraag me af of Hiddink wil en kan.quote:
Je hebt je de quote die je gebruikt gelezen???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef everlast08 het volgende:
[..]
Nou, theoretisch gezien zou het natuurlijk kunnen en ik hoop het ook van harte, maar vraag me af of Hiddink wil en kan.
Hij is wel creatief met belastingen, net als Feyenoord, dat schept een band natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Whehe, Hiddink..
Hiddink bij een club met grote financiele problemen..![]()
liever een geldwolf dan een joodquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoorquote:
Jij bent n jood die hier loopt te trollen. Dat kan niet anders. Heb je soms een poster van leonardo aan je muur hangen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
foutjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je hebt je de quote die je gebruikt gelezen???
Oe, nou als die komt, begin dan alvast maar potje te maken voor als de fiscus weer komt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:08 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij is wel creatief met belastingen, net als Feyenoord, dat schept een band natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Denk eerder dat, als het al een mogelijkheid wordt, het probleem is dat Feyenoord niet de/het enige club/land is wat belt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Alsof Hiddink het nog voor het geld moet doen.
Als Hiddink naar Feyenoord zou willen is zijn salaris wel een van de kleinste problemen dnek ik.
Wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Hoofd opleidingen:Ricardo Moniz
quote:
Klopt. Hij heeft een van mijn beste vrienden voor een half jaar terug nog bijgestaan voor de tuchtcommissie van de KNVB. Helaas toch uitgedraaid op een schorsing van een half jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Oud speler van Feyenoord en ajax en mr in de Rechten.
jij hebt verkeerde vriendenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft een van mijn beste vrienden voor een half jaar terug nog bijgestaan voor de tuchtcommissie van de KNVB. Helaas toch uitgedraaid op een schorsing van een half jaar.
Ik denk dat hij wel wist wie Keje Molenaar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:
Oud speler van Feyenoord en ajax en mr in de Rechten.
Nee, de foto is al jaren oudquote:
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?quote:MIS GEEN MINUUT, KOM VANAVOND OP TIJD
Dinsdagavond treft Feyenoord in de achtste finale van de KNVB beker sc Heerenveen. De wedstrijd begint om 20.45 uur. Feyenoord adviseert alle bezoekers op tijd naar het stadion te komen vanwege de verwachte drukte. Ook wordt u aangeraden zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer. Houd rekening met de reistijd en voorkom het missen van de aftrap door vroegtijdig naar het stadion af te reizen.
Peter Beense heeft ze allemaal opgekochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?
Ze zullen wel weer op halve kracht werken net als de laatste wedstrijd tegen....?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?
Gaat grotendeels dat langzaam iedereen van Feyenoord tegen Verbeek is. Hij luistert naar niemand en zet zijn eigen plan uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
Feyenoord eist retificatie over dat stuk..
Sportweek: officiële reactie op bericht Feyenoord-site
ma, 19/01/2009 - 22:35
Het verhaal dat deze week in Sportweek over Feyenoord staat is minus de beschrijving van de gebeurtenissen van afgelopen donderdag en vrijdag reeds vrijdagmorgen naar Feyenoord gemaild. Daarbij legden wij bij de club het verzoek neer om uiterlijk zondagmiddag te reageren op de kritiek die in het stuk op algemeen directeur Eric Gudde wordt geleverd.
Daarna bereikten ons vanuit bronnen binnen Feyenoord berichten dat de club het contract van verzorger/masseur Gerard Meijer tot diens eigen teleurstelling vorig seizoen heeft omgezet in een jaarcontract. Deze informatie hebben we op het laatste moment toegevoegd aan het verhaal, waarna de definitieve versie zondagmiddag om 14.32 uur naar Feyenoord is gestuurd.
Op zondagmorgen hadden we toen al de volgende reactie op de eerste versie van ons verhaal binnengekregen van perswoordvoerder Raymond Salomon:
De directie van Feyenoord heeft net als de spelers, de technische staf en de Raad van Commissarissen al eerder aangegeven voorlopig niet meer inhoudelijk te reageren op de stortvloed aan publicaties over de club. Dit aangezien Feyenoord nu vooral gebaat is bij enige rust, na een zeer tumultueuze week waarin we de media wel veelvuldig te woord hebben gestaan.
Aan deze lijn houden we vast, ook als we geconfronteerd worden met een publicatie waarvan wij de geschiedschrijving op meerdere punten niet herkennen en waarin mensen 'rond' de club worden opgevoerd, die duidelijk bij lange na niet van de hoed en de rand weten, maar desondanks hun oordeel klaar hebben.
Feyenoord heeft zondag na het sturen van de tweede versie, met daarin de passage over Meijer, vervolgens tot 18.00 uur de tijd gekregen om opnieuw te reageren. Hierop kregen we om 17.09 uur de volgende reactie binnen:
Afgelopen vrijdag kregen wij een artikel toegestuurd met het verzoek voor zondagmiddag 15.00 uur onze reactie te geven. Nadat dit was gebeurd, werden wij zondagmiddag - kort voor de deadline - door Sportweek plotseling geconfronteerd met een totaal herschreven verhaal met een geheel andere teneur. Een inhoudelijke reactie kan Feyenoord alleen geven nadat alle betrokkenen van de club door ons zijn bereikt en in elk geval onze algemeen directeur, die in het verhaal ten onrechte in een kwaad daglicht wordt gesteld. Daartoe worden wij door de laakbare handelwijze van Sportweek niet in de gelegenheid gesteld. Feyenoord betreurt dit totale gebrek aan journalistiek fatsoen.
Wij lieten Feyenoord hierop weten de tweede reactie in verkorte vorm in het blad mee te nemen. Ook gaven we aan dat algemeen directeur Eric Gudde wat ons betreft in de volgende Sportweek alsnog mag reageren. Hierop is tot nu toe niet gereageerd. Wél werden we maandagmiddag door Raymond Salomon ingelicht dat er op de Feyenoord-site een reactie op ons verhaal zou komen te staan. Tot onze verbazing lazen we hierop dat de club van ons een rectificatie eist.
(Bron: Sportweek)
Kan iemand het stuk inscannen? Ben wel benieuwd, verdenk sportweek ervan om makkelijk te willen scoren over de rug van Feijenoord. Hoeveel nieuws er ooit uit die hoek gekomen?
Anders quote je ff de gehele tekst..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Gaat grotendeels dat langzaam iedereen van Feyenoord tegen Verbeek is. Hij luistert naar niemand en zet zijn eigen plan uit.
Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
Lucius, wat een mongool zeg. Maarja, het is voor de 300e keer dit seizoen weer één groot drama.
Kritiek mag, sarcasme mag. Maar trollende reacties wat alleen maar leidt tot nutteloos over en weer gebash gaat er gewoon af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef msnk het volgende:
Reacties verwijderd
Ik vind het wel lachen met Feyenoord dit seizoen. Mag toch wel kritiek hebben, modjes?
Heb bijna nog liever Greenequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Start dan lekker je eigen 'laten we lekker met z'n allen Feyenoord uitlachen' ipv dat hier te doen en te verwachten dat je geen pleurt op met je Amsterdamse grafkop hoort, of is dat net even teveel gevraagd?
Been komt volgend seizoen wel hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Hamilcar het volgende:
Mario Been moet dan eerst nog eens volgend seizoen komen. Waar staat het dat hij komt? Nergens? Laten we het er dan vooral niet over hebben. Het lijkt er bijvoorbeeld ook op we helemaal geen Don Leo krijgen de eerst komende weken, maanden of simpelweg gewoon niet.
quote:Voorafgaand aan de wedstrijd vroeg verzorger Gerard Meijer in een indrukwekkende speech om steun van Het Legioen aan de club en de spelersgroep. De verzorger zorgde daarmee voor een unieke situatie. Meijer rectificeerde zelf nogmaals het bericht in Sportweek dat hij zou vertrekken vanwege een veranderde contractsituatie. Daar is volgens hem geen sprake van. Meijer liet weten nog een paar jaar mee te willen bij, maar van de huidige situatie nu hartkloppingen te krijgen. 'Help me' aldus Meijer in een emotioneel betoog. Hij vroeg alle fans om achter de ploeg te gaan staan en ze te steunen om de club er weer bovenop te brengen. De spelers bedankten Meijer vervolgens voor zijn betoog
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijn
Dit is een 'centrale' topic, vandaar dat ik eerst hier kwam om mijn 'emoties' te loop te laten. Mag dat soms niet
Maar euhh.. Hoe zit dat met een nieuwe trainer? Is daar nog iets over bekend.. ?
Heeft Been of de Feyenoord leiding dit gezegd? Er is echt totaal geen aanleiding op dit moment om dat soort dingen als waarheden uit te kramen. Ik kan nu ook zeggen dat volgend jaar John de Wolf trainer wordt. Echt wel.quote:
Die stonden echt te slapen zeg...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef blueangel_ het volgende:
Hofland en Lucius, dé grote heren ... waar waren ze nu?
Vond ik ook vreemd ja, Fer was echt één van de betere dit seizoen, ook al maar liefst 5 goals gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Ik vraag het me echt af hoor. Als dit zo door gaat haal je de playoffs niet voor Europees Voetbal en dikke kans dat NEC het wel haalt. De kans is groter dat ie meer verdient bij NEC en daar ook nog veel meer kan investeren, mits er geen grote jongens bij Feyenoord komen met het grote geld.quote:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerken
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijn
Och maakt toch niet uit. Beter wordt het er toch niet op. Kan die tenminste wat ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Trieste Ajacieden die hier Feyenoord topic vol komen spammen.quote:
Ongesteldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.
Bruins is ook een zwaar overschatte voetballer. Balt vrolijk mee als het elftal goed draait maar voor de rest heb je geen hol aan hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.
op basis waarvan ben je zo zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.
Heb toch liever Fer weer gewoon in de basis trouwens, wat ik ook wel verwacht tegen De Graafschap.
ik hoef je niet te zeggen dat ik van je (jullie=publiek) houd.......Maar ik meen heeeeeeeeeet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, voorlopig is de situatie zo dat Beenhakker een contract heeft bij Polen, en die kost dus geld. Been kost 750k. Ik hoor mooie verhalen over investeerders die met miljoenen willen komen, maar die hoorde ik vorig jaar ook en ik geloof er helemaal geen drol van. Vergeet de kredietcrisis niet, mensen, het is nu allemaal wat minder florissant dan dat het was.
Tevens een vervelend punt voor Feyenoord: de herfinanciering van de schulden. Ook een heel stuk lastiger dan vorig jaar. Misschien moeten ze de hand eens gaan ophouden bij Woutertje Bos, die heeft nog 200mld liggen
Als Polen geen toestemming geeft gaat dat feest niet doorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwausquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
Goh , kom je echt pas nu tot die conclusie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef GGMM het volgende:
Alle 11 basisspelers van Ajax zijn gewoon beter dan de 11 van Feyenoord. Echt jammer om zo'n slechte selectie te hebben waar je niks van kan verwachten.
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens net waren er rellen voor de kuip
200 man
Toe maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
Mulder erinquote:
Ze waren zingen voor maasgebouw en mocht niet, toen chargequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dus
En het Maasgebouw dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mulder erin
Sorry Gerard Meijer wij als fans deden ons best tot de 2-0 maar soms kunnen zelfs wij niks forceren!
dat geld boeit me niet veel maar is gewoon een feit, die gast is inmiddels loaded (en dan janken na een wedstrijd als pinchhitter lol?).. maar kom op zeg telkens weer die huilie gezichten na een nederlaag daar wordje toch gwoon kotsmisselijk vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Al had je Gomes daar staan, met deze verdediging kreeg je er net zo goed 3 om de oren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Timmert was weer legendarisch.
En met welke bron ga jij aantonen dat Mols daar iets mee te maken had? Gewoon gelul in de ruimte dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?
Feyenoord![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een armoede is dit Feyenoord geworden zeg, ik weet genoeg ik hoef dit seizoen niet meer te gaan ( Was pas me 3e wedstrijd vanavond maar goed )
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
Het was inderdaad weer triest, maar ik moet zeggen dat Van Bronckhorst zich toch wel laat zien als aanvoerder, want hij ging ook wel voorop de strijd in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Ik vond ook maar lomp van El Ahmadi om die vrije trap zo snel te nemen, Makaay wist niet wat ie er mee aan moest daar op die plek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede spits die Elm,
Die 2-0 kwam door Makaay
Bij doelpunt 1 begon ie ook spontaan te stappen, heel slim, als de rest dat niet doet. Groen en geel geergerd aan die gast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Lucius was echt dramatisch hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Jullie vonden Hofland ook slecht zekerEn van Bronkhorst toonde zeker geen inzet
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Bij die eerste en derde goalquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef Perceptionnn het volgende:
[..]
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.
Gastquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Als je in zo'n elftal speelt ga je vanzelf mee met het dramatische niveau. Wijnaldum moet sowieso niet meer aan de buitenkant maar gewoon achter Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik enorm genant en achterbaks vond was toen er supporters eerder vertrokken er massaal "Joden lopen altijd weg" werd gezongen. Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay![]()
Zeker niet maar het is wel de omgekeerde wereld. Waarschijnlijk hielden ze zich 4 dagen geleden nog stil bij de 1-1 van Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
Ik ben sowieso bang dat Been niet komt. Ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik. Overigens is Been voor mij de enige kandidaat.1+1=2.De bezem moet inderdaad door de selectie. Alle rotte appels moeten eruit. Dat geldt ook voor de rotte appels in het Maasgebouw.Tussenjaar tsja. Elk jaar bij Feyenoord is een tussenjaar.Er moet een hoop gebeuren .quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussenjaar, alle rotte appels eruit, ga toch wel met al die cliches man. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit.
De laatste duels voor zijn blessure waren ook verre van redelijk/goed. Maarja, iedereen wordt door de rest van de selectie meegezogen.. El Ahmadi is ook dra-ma-tisch. Speelde eerst ook gewoon als een van de weinige voldoende.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Euhm ja, maar het was wel zo. Sowieso was het een redelijk fysieke wedstrijd en maakte Wijnaldum niks klaar, ik had in de tweede helft met Fer begonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
liever een geldwolf dan een jood
Hiddink wordt echt geen TD
[..]
dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoor
Het probleem zit hem in het feit dat Feyenoord (en sommige fans) leeft (leven) in een fantasiewereld. Ze blijven roepen dat Feyenoord een topclub is, dat Feyenoord een grote naam is, dat Feyenoord een club is met allure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgd![]()
Verder moet je niet dom lullen over het feit dat Leo een jood zou zijn want hij is gewoon een jongen van Zuid (Charlois) en heeft altijd een zwak voor Feyenoord gehad en nog steeds (No Cure no pay situatie etc)
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
Sterk argumentquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is het
vond ik ookquote:
ik stond helemaal niemand toe te juichenquote:Jij stond van de week zeker ook Verbeek toe te juichen na zijn wanprestatie bij Feyenoord.![]()
gezicht terugkrijgen met Beenhakkerquote:Flikker op man . Feyenoord moet zijn gezicht terugkrijgen en als er iemand is dat kan is het wel Don Leo.
gasten zoals ik?quote:Gasten zoals jou zonder respect of kennis van zaken de sfeer vergallen en zich als mongolen gedragen verdienen een stadionverbod voor het leven.
Lachen om je eigen domheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:03 schreef Ruud het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
ik stond helemaal niemand toe te juichen
[..]
gezicht terugkrijgen met Beenhakker![]()
[..]
gasten zoals ik?![]()
bedankt voor het lachen
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:10 schreef Becel het volgende:
[..]
Lachen om je eigen domheid![]()
Beenhakker for president . Hij heeft Feyenoord als laatste kampioen gemaakt. Hij komt van Zuid. Hij kent de club . Hij wordt serieus genomen op basis van zijn staat van dienst . Hij heeft Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd .
Dat zijn nou argumenten . Snap je? Vast niet
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokequote:Op woensdag 21 januari 2009 04:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaan
door het feit dat Feyenoord onder hem het laatste kampioenschap heeft behaald? is het door z'n verleden? omdat ie Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd heeft? wat een kut-argumenten voer je man
beter presteren kan m.i. alleen door versterkingen binnen het veld, niet erbuiten
hier ga ik niet op in, heeft geen fuck met Feyenoord te makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
[..]
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokeTe licht bevonden voor Ajax en kijk nu eens wat voor waardeloze trainer het is . Bij elke (top) club wil men Adriaanse hebben
![]()
bij Real Madrid lopen wel spelers met kwaliteit, bij te veel spelers van dit Feyenoord ontbreekt het daar aanquote:Beenhakker is iemand met veel (en internationale) ervaring.
3 x op rij kamioen met Real Madrid dan kun je iets hé![]()
nou nou, wat een clubman...quote:Toen hij laatst als interim bij Feyenoord kwam werkte hij via no cure no pay en ok toegegeven we hebben het niet gehaald maar dus ook GEEN kosten aan Beenhakker.
ik zeg niet dat het een slechte trainer/TD is, maar voor mij mag ie eeuwig wegblijvenquote:Ik vind hem een personality en zou hem (zoals de overgrote meerderheid in dit topic)GRAAG terugzien als TD in de Kuip.
Aangezien Been te kennen heeft gegeven pas na afloop van dit seizoen te verkassen zou Leo voor die periode prima als trainer aan de slag kunnen om daarna dus TD te worden en Been het op het veld mag neerzetten.
nee, ik was er nietquote:Nee we laten Vlemmings lekker zitten komt het helemaal goed . weet niet of je vanavond ook in de Kuip zat? Er moet wel NU iets gebeuren anders spelen we straks echt in de playoffs voor lijfsbehoud.![]()
ik zou ook niet weten wat nu de beste keuze is, maar zoals ik al zei, betwijfel ik of een interim trainer het verschil gaat makenquote:Maargoed ik zou zeggen als je een ander/beter plan in gedachten heb bring it on!
Niet kankeren op mensen die een mening hebben als je zelf niks te zeggen hebt
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossingquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
Edit : Ik ben ook 100 % voor versterkingen (Lucius Hofland en Greene optyften) maar er is gewoon geen cent te makken dus wtf heeft het voor zin om dat als "oplossing" te noemen?
ja mja Ruud er zal toch iets nu moeten gebeuren op dat vlak zijn we het wel eens geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossing
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay![]()
Bezem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
rot toch op met je theoquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.
Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Leo heeft wel Ibrahimovic, Chivu, Maxwell en Trabelsi naar ajax gehaald dus als jullie slim zijn nemen jullie hem. Eindelijk iemand die een beetje verstand van voetbal heeft.
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:36 schreef Becel het volgende:
[..]
Vind je?
Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken![]()
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.![]()
Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?
Lekker belangrijk
Ik zeg toch niet dat Guus een debiel is die niks van het spelletje snapt??quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
prijskaartje ook..quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.
Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
Beenhakker liet Feyenoord niet achter met schulden . Hiddink in zijn laatste periode bij psv duidelijk wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:51 schreef sjimz het volgende:
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
Ja inderdaad, want Engelaar heeft een supergoed contract bij Twentequote:Op woensdag 21 januari 2009 07:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik hoorde Derksen wat zeggen over Engelaar maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.
Dat ze de supporter sowieso de schuld gaven (Kraaij srquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Einde seizoen!
Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Maar goed spelen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:40 schreef Doc het volgende:
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...
1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.
Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
Godzijdank wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
europees voetbal ....quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
Volgend jaar:quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
dan had er in ieder geval nog hoop geweest dat een andere trainer er wat van kan maken !quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
Als zelfs je tegenstanders medelijden met je hebben ben je wel ver gezonkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
Zeker niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Aheadquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
Ach ja. Was te verwachten toch.
Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.
Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.
En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
Ach ja. Was te verwachten toch.
Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.
Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.
En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
Wacht maar afquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
Problemen met verdedigers heeft elke Nederlandse club (kijk naar PSV met die fransoos en Ajax met Oleguer)quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder
Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs
Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken
Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.
Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.
In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Wat is ons manco ook nog steeds blijft is dat je nauwelijks jongens hebt die op de zijkanten kunnen voetballen. Zo'n type Emerton die gewoon een keer 10 over z'n tegenstander heen ging.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder
Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs
Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken
Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.
Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.
In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Nou, dat ontbrak ook al voor de crisis kan ik je melden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
lijkt me toch weer een loos-gerucht..quote:Guus Hiddink is kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. Dat meldt de Russische krant Komsomolskaya Pravda. Volgens het medium is de bondscoach van Rusland door Rotterdamse zakenlieden, die garant willen staan voor zijn komst, benaderd
wie kwam er op het veld dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
HOAX alertquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef Calciumdude het volgende:
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
[..]
lijkt me toch weer een loos-gerucht..
Slimme zet van het bestuur om hem naar voren te schuiven als spreekpop. De supporters accepteren alles wat hij zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
Dat gerucht was er al even toch? Zelfs gepost in het Feyenoord topic, ik heb het in ieder geval in het transfergeruchtentopic gezet...quote:
En niet alleen in aanvallend opzicht. Men durft geen tackle te plaatsen uit angst dat de tegenstander wegloopt en doorbreekt naar het doel toe. Heeft deels natuurlijk ook te maken met die waardeloze verdediging waar je inderdaad niet op kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef dill het volgende:
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
Hofland speelde gisteren wel met zijn hart , en gaf 100% in alle duels.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En niet alleen in aanvallend opzicht. Men durft geen tackle te plaatsen uit angst dat de tegenstander wegloopt en doorbreekt naar het doel toe. Heeft deels natuurlijk ook te maken met die waardeloze verdediging waar je inderdaad niet op kunt vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |