Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik enorm genant en achterbaks vond was toen er supporters eerder vertrokken er massaal "Joden lopen altijd weg" werd gezongen. Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay![]()
Zeker niet maar het is wel de omgekeerde wereld. Waarschijnlijk hielden ze zich 4 dagen geleden nog stil bij de 1-1 van Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
Ik ben sowieso bang dat Been niet komt. Ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik. Overigens is Been voor mij de enige kandidaat.1+1=2.De bezem moet inderdaad door de selectie. Alle rotte appels moeten eruit. Dat geldt ook voor de rotte appels in het Maasgebouw.Tussenjaar tsja. Elk jaar bij Feyenoord is een tussenjaar.Er moet een hoop gebeuren .quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussenjaar, alle rotte appels eruit, ga toch wel met al die cliches man. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit.
De laatste duels voor zijn blessure waren ook verre van redelijk/goed. Maarja, iedereen wordt door de rest van de selectie meegezogen.. El Ahmadi is ook dra-ma-tisch. Speelde eerst ook gewoon als een van de weinige voldoende.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Euhm ja, maar het was wel zo. Sowieso was het een redelijk fysieke wedstrijd en maakte Wijnaldum niks klaar, ik had in de tweede helft met Fer begonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
liever een geldwolf dan een jood
Hiddink wordt echt geen TD
[..]
dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoor
Het probleem zit hem in het feit dat Feyenoord (en sommige fans) leeft (leven) in een fantasiewereld. Ze blijven roepen dat Feyenoord een topclub is, dat Feyenoord een grote naam is, dat Feyenoord een club is met allure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgd![]()
Verder moet je niet dom lullen over het feit dat Leo een jood zou zijn want hij is gewoon een jongen van Zuid (Charlois) en heeft altijd een zwak voor Feyenoord gehad en nog steeds (No Cure no pay situatie etc)
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
Sterk argumentquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is het
vond ik ookquote:
ik stond helemaal niemand toe te juichenquote:Jij stond van de week zeker ook Verbeek toe te juichen na zijn wanprestatie bij Feyenoord.![]()
gezicht terugkrijgen met Beenhakkerquote:Flikker op man . Feyenoord moet zijn gezicht terugkrijgen en als er iemand is dat kan is het wel Don Leo.
gasten zoals ik?quote:Gasten zoals jou zonder respect of kennis van zaken de sfeer vergallen en zich als mongolen gedragen verdienen een stadionverbod voor het leven.
Lachen om je eigen domheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:03 schreef Ruud het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
ik stond helemaal niemand toe te juichen
[..]
gezicht terugkrijgen met Beenhakker![]()
[..]
gasten zoals ik?![]()
bedankt voor het lachen
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:10 schreef Becel het volgende:
[..]
Lachen om je eigen domheid![]()
Beenhakker for president . Hij heeft Feyenoord als laatste kampioen gemaakt. Hij komt van Zuid. Hij kent de club . Hij wordt serieus genomen op basis van zijn staat van dienst . Hij heeft Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd .
Dat zijn nou argumenten . Snap je? Vast niet
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokequote:Op woensdag 21 januari 2009 04:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaan
door het feit dat Feyenoord onder hem het laatste kampioenschap heeft behaald? is het door z'n verleden? omdat ie Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd heeft? wat een kut-argumenten voer je man
beter presteren kan m.i. alleen door versterkingen binnen het veld, niet erbuiten
hier ga ik niet op in, heeft geen fuck met Feyenoord te makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
[..]
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokeTe licht bevonden voor Ajax en kijk nu eens wat voor waardeloze trainer het is . Bij elke (top) club wil men Adriaanse hebben
![]()
bij Real Madrid lopen wel spelers met kwaliteit, bij te veel spelers van dit Feyenoord ontbreekt het daar aanquote:Beenhakker is iemand met veel (en internationale) ervaring.
3 x op rij kamioen met Real Madrid dan kun je iets hé![]()
nou nou, wat een clubman...quote:Toen hij laatst als interim bij Feyenoord kwam werkte hij via no cure no pay en ok toegegeven we hebben het niet gehaald maar dus ook GEEN kosten aan Beenhakker.
ik zeg niet dat het een slechte trainer/TD is, maar voor mij mag ie eeuwig wegblijvenquote:Ik vind hem een personality en zou hem (zoals de overgrote meerderheid in dit topic)GRAAG terugzien als TD in de Kuip.
Aangezien Been te kennen heeft gegeven pas na afloop van dit seizoen te verkassen zou Leo voor die periode prima als trainer aan de slag kunnen om daarna dus TD te worden en Been het op het veld mag neerzetten.
nee, ik was er nietquote:Nee we laten Vlemmings lekker zitten komt het helemaal goed . weet niet of je vanavond ook in de Kuip zat? Er moet wel NU iets gebeuren anders spelen we straks echt in de playoffs voor lijfsbehoud.![]()
ik zou ook niet weten wat nu de beste keuze is, maar zoals ik al zei, betwijfel ik of een interim trainer het verschil gaat makenquote:Maargoed ik zou zeggen als je een ander/beter plan in gedachten heb bring it on!
Niet kankeren op mensen die een mening hebben als je zelf niks te zeggen hebt
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossingquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
Edit : Ik ben ook 100 % voor versterkingen (Lucius Hofland en Greene optyften) maar er is gewoon geen cent te makken dus wtf heeft het voor zin om dat als "oplossing" te noemen?
ja mja Ruud er zal toch iets nu moeten gebeuren op dat vlak zijn we het wel eens geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossing
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |