quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een armoede is dit Feyenoord geworden zeg, ik weet genoeg ik hoef dit seizoen niet meer te gaan ( Was pas me 3e wedstrijd vanavond maar goed )
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
Het was inderdaad weer triest, maar ik moet zeggen dat Van Bronckhorst zich toch wel laat zien als aanvoerder, want hij ging ook wel voorop de strijd in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Ik vond ook maar lomp van El Ahmadi om die vrije trap zo snel te nemen, Makaay wist niet wat ie er mee aan moest daar op die plek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede spits die Elm,
Die 2-0 kwam door Makaay
Bij doelpunt 1 begon ie ook spontaan te stappen, heel slim, als de rest dat niet doet. Groen en geel geergerd aan die gast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Lucius was echt dramatisch hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Jullie vonden Hofland ook slecht zekerEn van Bronkhorst toonde zeker geen inzet
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Bij die eerste en derde goalquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef Perceptionnn het volgende:
[..]
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.
Gastquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Als je in zo'n elftal speelt ga je vanzelf mee met het dramatische niveau. Wijnaldum moet sowieso niet meer aan de buitenkant maar gewoon achter Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |