Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, voorlopig is de situatie zo dat Beenhakker een contract heeft bij Polen, en die kost dus geld. Been kost 750k. Ik hoor mooie verhalen over investeerders die met miljoenen willen komen, maar die hoorde ik vorig jaar ook en ik geloof er helemaal geen drol van. Vergeet de kredietcrisis niet, mensen, het is nu allemaal wat minder florissant dan dat het was.
Tevens een vervelend punt voor Feyenoord: de herfinanciering van de schulden. Ook een heel stuk lastiger dan vorig jaar. Misschien moeten ze de hand eens gaan ophouden bij Woutertje Bos, die heeft nog 200mld liggen
Als Polen geen toestemming geeft gaat dat feest niet doorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwausquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
Goh , kom je echt pas nu tot die conclusie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef GGMM het volgende:
Alle 11 basisspelers van Ajax zijn gewoon beter dan de 11 van Feyenoord. Echt jammer om zo'n slechte selectie te hebben waar je niks van kan verwachten.
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens net waren er rellen voor de kuip
200 man
Toe maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
Mulder erinquote:
Ze waren zingen voor maasgebouw en mocht niet, toen chargequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dus
En het Maasgebouw dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mulder erin
Sorry Gerard Meijer wij als fans deden ons best tot de 2-0 maar soms kunnen zelfs wij niks forceren!
dat geld boeit me niet veel maar is gewoon een feit, die gast is inmiddels loaded (en dan janken na een wedstrijd als pinchhitter lol?).. maar kom op zeg telkens weer die huilie gezichten na een nederlaag daar wordje toch gwoon kotsmisselijk vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Al had je Gomes daar staan, met deze verdediging kreeg je er net zo goed 3 om de oren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Timmert was weer legendarisch.
En met welke bron ga jij aantonen dat Mols daar iets mee te maken had? Gewoon gelul in de ruimte dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?
Feyenoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |