Klopt. Hij heeft een van mijn beste vrienden voor een half jaar terug nog bijgestaan voor de tuchtcommissie van de KNVB. Helaas toch uitgedraaid op een schorsing van een half jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Oud speler van Feyenoord en ajax en mr in de Rechten.
jij hebt verkeerde vriendenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft een van mijn beste vrienden voor een half jaar terug nog bijgestaan voor de tuchtcommissie van de KNVB. Helaas toch uitgedraaid op een schorsing van een half jaar.
Ik denk dat hij wel wist wie Keje Molenaar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:
Oud speler van Feyenoord en ajax en mr in de Rechten.
Nee, de foto is al jaren oudquote:
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?quote:MIS GEEN MINUUT, KOM VANAVOND OP TIJD
Dinsdagavond treft Feyenoord in de achtste finale van de KNVB beker sc Heerenveen. De wedstrijd begint om 20.45 uur. Feyenoord adviseert alle bezoekers op tijd naar het stadion te komen vanwege de verwachte drukte. Ook wordt u aangeraden zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer. Houd rekening met de reistijd en voorkom het missen van de aftrap door vroegtijdig naar het stadion af te reizen.
Peter Beense heeft ze allemaal opgekochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?
Ze zullen wel weer op halve kracht werken net als de laatste wedstrijd tegen....?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verwachte drukte? WTF is het uitverkocht ofzo?
Gaat grotendeels dat langzaam iedereen van Feyenoord tegen Verbeek is. Hij luistert naar niemand en zet zijn eigen plan uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
Feyenoord eist retificatie over dat stuk..
Sportweek: officiële reactie op bericht Feyenoord-site
ma, 19/01/2009 - 22:35
Het verhaal dat deze week in Sportweek over Feyenoord staat is minus de beschrijving van de gebeurtenissen van afgelopen donderdag en vrijdag reeds vrijdagmorgen naar Feyenoord gemaild. Daarbij legden wij bij de club het verzoek neer om uiterlijk zondagmiddag te reageren op de kritiek die in het stuk op algemeen directeur Eric Gudde wordt geleverd.
Daarna bereikten ons vanuit bronnen binnen Feyenoord berichten dat de club het contract van verzorger/masseur Gerard Meijer tot diens eigen teleurstelling vorig seizoen heeft omgezet in een jaarcontract. Deze informatie hebben we op het laatste moment toegevoegd aan het verhaal, waarna de definitieve versie zondagmiddag om 14.32 uur naar Feyenoord is gestuurd.
Op zondagmorgen hadden we toen al de volgende reactie op de eerste versie van ons verhaal binnengekregen van perswoordvoerder Raymond Salomon:
De directie van Feyenoord heeft net als de spelers, de technische staf en de Raad van Commissarissen al eerder aangegeven voorlopig niet meer inhoudelijk te reageren op de stortvloed aan publicaties over de club. Dit aangezien Feyenoord nu vooral gebaat is bij enige rust, na een zeer tumultueuze week waarin we de media wel veelvuldig te woord hebben gestaan.
Aan deze lijn houden we vast, ook als we geconfronteerd worden met een publicatie waarvan wij de geschiedschrijving op meerdere punten niet herkennen en waarin mensen 'rond' de club worden opgevoerd, die duidelijk bij lange na niet van de hoed en de rand weten, maar desondanks hun oordeel klaar hebben.
Feyenoord heeft zondag na het sturen van de tweede versie, met daarin de passage over Meijer, vervolgens tot 18.00 uur de tijd gekregen om opnieuw te reageren. Hierop kregen we om 17.09 uur de volgende reactie binnen:
Afgelopen vrijdag kregen wij een artikel toegestuurd met het verzoek voor zondagmiddag 15.00 uur onze reactie te geven. Nadat dit was gebeurd, werden wij zondagmiddag - kort voor de deadline - door Sportweek plotseling geconfronteerd met een totaal herschreven verhaal met een geheel andere teneur. Een inhoudelijke reactie kan Feyenoord alleen geven nadat alle betrokkenen van de club door ons zijn bereikt en in elk geval onze algemeen directeur, die in het verhaal ten onrechte in een kwaad daglicht wordt gesteld. Daartoe worden wij door de laakbare handelwijze van Sportweek niet in de gelegenheid gesteld. Feyenoord betreurt dit totale gebrek aan journalistiek fatsoen.
Wij lieten Feyenoord hierop weten de tweede reactie in verkorte vorm in het blad mee te nemen. Ook gaven we aan dat algemeen directeur Eric Gudde wat ons betreft in de volgende Sportweek alsnog mag reageren. Hierop is tot nu toe niet gereageerd. Wél werden we maandagmiddag door Raymond Salomon ingelicht dat er op de Feyenoord-site een reactie op ons verhaal zou komen te staan. Tot onze verbazing lazen we hierop dat de club van ons een rectificatie eist.
(Bron: Sportweek)
Kan iemand het stuk inscannen? Ben wel benieuwd, verdenk sportweek ervan om makkelijk te willen scoren over de rug van Feijenoord. Hoeveel nieuws er ooit uit die hoek gekomen?
Anders quote je ff de gehele tekst..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Gaat grotendeels dat langzaam iedereen van Feyenoord tegen Verbeek is. Hij luistert naar niemand en zet zijn eigen plan uit.
Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
Lucius, wat een mongool zeg. Maarja, het is voor de 300e keer dit seizoen weer één groot drama.
Kritiek mag, sarcasme mag. Maar trollende reacties wat alleen maar leidt tot nutteloos over en weer gebash gaat er gewoon af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef msnk het volgende:
Reacties verwijderd
Ik vind het wel lachen met Feyenoord dit seizoen. Mag toch wel kritiek hebben, modjes?
Heb bijna nog liever Greenequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Start dan lekker je eigen 'laten we lekker met z'n allen Feyenoord uitlachen' ipv dat hier te doen en te verwachten dat je geen pleurt op met je Amsterdamse grafkop hoort, of is dat net even teveel gevraagd?
Been komt volgend seizoen wel hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Hamilcar het volgende:
Mario Been moet dan eerst nog eens volgend seizoen komen. Waar staat het dat hij komt? Nergens? Laten we het er dan vooral niet over hebben. Het lijkt er bijvoorbeeld ook op we helemaal geen Don Leo krijgen de eerst komende weken, maanden of simpelweg gewoon niet.
quote:Voorafgaand aan de wedstrijd vroeg verzorger Gerard Meijer in een indrukwekkende speech om steun van Het Legioen aan de club en de spelersgroep. De verzorger zorgde daarmee voor een unieke situatie. Meijer rectificeerde zelf nogmaals het bericht in Sportweek dat hij zou vertrekken vanwege een veranderde contractsituatie. Daar is volgens hem geen sprake van. Meijer liet weten nog een paar jaar mee te willen bij, maar van de huidige situatie nu hartkloppingen te krijgen. 'Help me' aldus Meijer in een emotioneel betoog. Hij vroeg alle fans om achter de ploeg te gaan staan en ze te steunen om de club er weer bovenop te brengen. De spelers bedankten Meijer vervolgens voor zijn betoog
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijn
Dit is een 'centrale' topic, vandaar dat ik eerst hier kwam om mijn 'emoties' te loop te laten. Mag dat soms niet
Maar euhh.. Hoe zit dat met een nieuwe trainer? Is daar nog iets over bekend.. ?
Heeft Been of de Feyenoord leiding dit gezegd? Er is echt totaal geen aanleiding op dit moment om dat soort dingen als waarheden uit te kramen. Ik kan nu ook zeggen dat volgend jaar John de Wolf trainer wordt. Echt wel.quote:
Die stonden echt te slapen zeg...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef blueangel_ het volgende:
Hofland en Lucius, dé grote heren ... waar waren ze nu?
Vond ik ook vreemd ja, Fer was echt één van de betere dit seizoen, ook al maar liefst 5 goals gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Ik vraag het me echt af hoor. Als dit zo door gaat haal je de playoffs niet voor Europees Voetbal en dikke kans dat NEC het wel haalt. De kans is groter dat ie meer verdient bij NEC en daar ook nog veel meer kan investeren, mits er geen grote jongens bij Feyenoord komen met het grote geld.quote:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerken
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijn
Och maakt toch niet uit. Beter wordt het er toch niet op. Kan die tenminste wat ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Trieste Ajacieden die hier Feyenoord topic vol komen spammen.quote:
Ongesteldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.
Bruins is ook een zwaar overschatte voetballer. Balt vrolijk mee als het elftal goed draait maar voor de rest heb je geen hol aan hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.
op basis waarvan ben je zo zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.
Heb toch liever Fer weer gewoon in de basis trouwens, wat ik ook wel verwacht tegen De Graafschap.
ik hoef je niet te zeggen dat ik van je (jullie=publiek) houd.......Maar ik meen heeeeeeeeeet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mja, voorlopig is de situatie zo dat Beenhakker een contract heeft bij Polen, en die kost dus geld. Been kost 750k. Ik hoor mooie verhalen over investeerders die met miljoenen willen komen, maar die hoorde ik vorig jaar ook en ik geloof er helemaal geen drol van. Vergeet de kredietcrisis niet, mensen, het is nu allemaal wat minder florissant dan dat het was.
Tevens een vervelend punt voor Feyenoord: de herfinanciering van de schulden. Ook een heel stuk lastiger dan vorig jaar. Misschien moeten ze de hand eens gaan ophouden bij Woutertje Bos, die heeft nog 200mld liggen
Als Polen geen toestemming geeft gaat dat feest niet doorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bondscoach en clubtrainer zijn is wel te combineren. Hiddink deed ook Australië en PSV tegelijk.
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwausquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
Goh , kom je echt pas nu tot die conclusie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef GGMM het volgende:
Alle 11 basisspelers van Ajax zijn gewoon beter dan de 11 van Feyenoord. Echt jammer om zo'n slechte selectie te hebben waar je niks van kan verwachten.
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens net waren er rellen voor de kuip
200 man
Toe maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
Mulder erinquote:
Ze waren zingen voor maasgebouw en mocht niet, toen chargequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke kat en muis spelletje dus
En het Maasgebouw dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
200 man
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mulder erin
Sorry Gerard Meijer wij als fans deden ons best tot de 2-0 maar soms kunnen zelfs wij niks forceren!
dat geld boeit me niet veel maar is gewoon een feit, die gast is inmiddels loaded (en dan janken na een wedstrijd als pinchhitter lol?).. maar kom op zeg telkens weer die huilie gezichten na een nederlaag daar wordje toch gwoon kotsmisselijk vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bazelen. Mols mag niet meer balen van een zoveelste nederlaag, omdat hij meer geld heeft dan jij? Koekwaus
Al had je Gomes daar staan, met deze verdediging kreeg je er net zo goed 3 om de oren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Timmert was weer legendarisch.
En met welke bron ga jij aantonen dat Mols daar iets mee te maken had? Gewoon gelul in de ruimte dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Na het vertrek van Verbeek mogen dergelijke spelers er wel degelijk op af worden gerekend. Ze wisten het tenslotte toch allemaal zoveel beter?
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De verdediging is echt een drama. Nooit nooit zoiets meegemaakt. Ik krijg heimwee naar Gibbs, Ostlund en zelfs Leonard als ik Lucius zie spelen.Wat doet die Saidi tegenwoordig?
Feyenoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |