Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
Lucius, wat een mongool zeg. Maarja, het is voor de 300e keer dit seizoen weer één groot drama.
Kritiek mag, sarcasme mag. Maar trollende reacties wat alleen maar leidt tot nutteloos over en weer gebash gaat er gewoon af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef msnk het volgende:
Reacties verwijderd
Ik vind het wel lachen met Feyenoord dit seizoen. Mag toch wel kritiek hebben, modjes?
Heb bijna nog liever Greenequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Lucius is echt een grafmongool. Vorig seizoen was deze meneer al schuldig aan dik puntverlies en dit seizoen gaat hij er weer vrolijk mee verder.
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Start dan lekker je eigen 'laten we lekker met z'n allen Feyenoord uitlachen' ipv dat hier te doen en te verwachten dat je geen pleurt op met je Amsterdamse grafkop hoort, of is dat net even teveel gevraagd?
Been komt volgend seizoen wel hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Hamilcar het volgende:
Mario Been moet dan eerst nog eens volgend seizoen komen. Waar staat het dat hij komt? Nergens? Laten we het er dan vooral niet over hebben. Het lijkt er bijvoorbeeld ook op we helemaal geen Don Leo krijgen de eerst komende weken, maanden of simpelweg gewoon niet.
quote:Voorafgaand aan de wedstrijd vroeg verzorger Gerard Meijer in een indrukwekkende speech om steun van Het Legioen aan de club en de spelersgroep. De verzorger zorgde daarmee voor een unieke situatie. Meijer rectificeerde zelf nogmaals het bericht in Sportweek dat hij zou vertrekken vanwege een veranderde contractsituatie. Daar is volgens hem geen sprake van. Meijer liet weten nog een paar jaar mee te willen bij, maar van de huidige situatie nu hartkloppingen te krijgen. 'Help me' aldus Meijer in een emotioneel betoog. Hij vroeg alle fans om achter de ploeg te gaan staan en ze te steunen om de club er weer bovenop te brengen. De spelers bedankten Meijer vervolgens voor zijn betoog
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Hey hey, niet schelden. Dat doet pijn
Dit is een 'centrale' topic, vandaar dat ik eerst hier kwam om mijn 'emoties' te loop te laten. Mag dat soms niet
Maar euhh.. Hoe zit dat met een nieuwe trainer? Is daar nog iets over bekend.. ?
Heeft Been of de Feyenoord leiding dit gezegd? Er is echt totaal geen aanleiding op dit moment om dat soort dingen als waarheden uit te kramen. Ik kan nu ook zeggen dat volgend jaar John de Wolf trainer wordt. Echt wel.quote:
Die stonden echt te slapen zeg...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef blueangel_ het volgende:
Hofland en Lucius, dé grote heren ... waar waren ze nu?
Vond ik ook vreemd ja, Fer was echt één van de betere dit seizoen, ook al maar liefst 5 goals gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |