Ik vraag het me echt af hoor. Als dit zo door gaat haal je de playoffs niet voor Europees Voetbal en dikke kans dat NEC het wel haalt. De kans is groter dat ie meer verdient bij NEC en daar ook nog veel meer kan investeren, mits er geen grote jongens bij Feyenoord komen met het grote geld.quote:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je een Feyenoorder was of serieus interesse had, dan had je dat wel gelezen. Het stond namelijk ook eerder in dit topic vermeld. Verkapte trollen moeten ze gewoon met harde hand topics uitwerken
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een Feyenoorder zou zijn
Och maakt toch niet uit. Beter wordt het er toch niet op. Kan die tenminste wat ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Waarom wordt die Bruins iedere keer opgesteld eigenlijk ?
Trieste Ajacieden die hier Feyenoord topic vol komen spammen.quote:
Ongesteldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Leer lezen. Je bent gewoon een verkapte troll die hier even komt lachen omdat Feyenoord verloren heeft.
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij stond er tijdje naast onder Verbeek, nu inderdaad weer erin.. Raakte geen bal vandaag, die jongen heeft totaal geen zelfvertrouwen, hoewel die soms wel aardig kan voetballen.
Bruins is ook een zwaar overschatte voetballer. Balt vrolijk mee als het elftal goed draait maar voor de rest heb je geen hol aan hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Triest dat Fer slachtoffer is geworden. De oudjes zijn de baas en bepalen opstelling. Bruins i.p.v. Fer (de beste speler van Feyenoord tot nu toe)....heb Bruins niet gezien vandaag
![]()
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet een beter dan een half jaartje verhuren , ik heb het idee dat die gozer (nog) niet met de druk om kan gaan.
op basis waarvan ben je zo zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa wie weet zou het effect hebben. Maar als Feyenoord weer een beetje gaat draaien, en dat komt echt nog wel dit seizoen, dan krijgt hij ook weer zelfvertrouwen en speelt ie gewoon redelijk.
Heb toch liever Fer weer gewoon in de basis trouwens, wat ik ook wel verwacht tegen De Graafschap.
ik hoef je niet te zeggen dat ik van je (jullie=publiek) houd.......Maar ik meen heeeeeeeeeet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
OMG staan ze weer letterlijk te tranen op t veld, mols met zn huilie gezicht vol op de tv.. met allemaal een dik salaris kom op zeg... mols allang miljonair en die staat daar te janken, gast is nog net 1ste divisie waardig waarsch
feyenoord, wat een prutsclub, veel succes en huil ze lekker uit jongens wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |