abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:57:43 #276
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272190
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
Volgend jaar:
Hoeren en snoeren in Helmond
pi_65272228
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
dan had er in ieder geval nog hoop geweest dat een andere trainer er wat van kan maken !
nu is die er niet.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:01:39 #278
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_65272259
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
pi_65272315
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
Als zelfs je tegenstanders medelijden met je hebben ben je wel ver gezonken
pi_65272533
Ach ja. Was te verwachten toch.

Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.

Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.

En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
pi_65272574
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
Zeker niet.

Beide zijn schuldig. En wat te denken van de mensen er omheen (teammanager, Bosz, Gudde, RvC). Het ligt echt niet alleen aan de spelers.

Al moet ik wel zeggen dat ze op het moment bar weinig recht van spreken hebben, eerst was t de trainer, toen de supporters. Tsja, na gisteren blijven er weinig excuses meer over.
pi_65272624
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:

Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.

Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.

En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_65272688
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder

Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs

Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken

Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.

Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.

In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
pi_65272738
quote:

Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:26:54 #285
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65272770
Wist niet eens dat ze moesten spelen gisteravond. Was zelf wel in Rdam hoor je opeens mensen praten over een 0-3 bekerverlies in de eigen Kuip tegen H'veen.

Conclusie: het lag zeker niet aan de trainer.

Wat ik trouwens ook niet snap is dat er altijd mensen binnen F'noord zijn geweest die vonden dat het spelersmateriaal top-5 waardig was. Als men mij 5 spelers kan opnoemen die een meerwaarde zijn voor clubs als Ajax, PSV, AZ, Twente of Groningen/H'veen uit deze huidige selectie van F'noord dan vind ik dat knap. Met meerwaarde bedoel ik natuurlijk geen bankvulling maar basisspelers, want anders zou zelfs Hofland nog wel nuttig kunnen zijn, of Lucius.
pi_65272774
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:20 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
Wacht maar af
pi_65272830
Miischien een idee om John de Wolf aan zijn woord te houden en hem een weekje opsluiten met onze verdedigers , K1 training van Hoost of Aerts ?
Janssen begon na de vorige zwarte periode ook aan het bouwen van een solide verdediging, zodat je in ieder geval 0-0 speelt als je zelf niet scoort.
Ook moet gewoon worden gekeken hoe we Makaay het beste kunnen gebruiken, zoals het nu gaat heeft het weinig nut.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65272870
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder

Twijfelgevallen:

Niet:

Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):

Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.

In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Problemen met verdedigers heeft elke Nederlandse club (kijk naar PSV met die fransoos en Ajax met Oleguer)
Feyenoord kan beter in eigen gelederen(jeugd) en desnoods in de Jupiler league naar jong talent zoeken ipv "ervaren" verdedigers te kopen die het bij de top (en inmiddels subtop) niet hebben kunnen brengen.

Daarnaast een mooie job voor de nieuwe directie om een school op te zetten en verdedigers intern op te leiden.

Gio en Makaay die komen van clubs met uitstekende verdedigers maar tegenwoordig moeten ze met corners van de tegenstanders etc ook al bezig zijn met verdedigende taken.

Makaay hoort in de spits te staan , heel de wedstrijd zie je hem niet en dan BOEMMMMM . Niet voor niks was zijn nickname bij Bayern " Das Fantoom"
pi_65272875
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Twijfelgevallen:

Niet:

Wat is ons manco ook nog steeds blijft is dat je nauwelijks jongens hebt die op de zijkanten kunnen voetballen. Zo'n type Emerton die gewoon een keer 10 over z'n tegenstander heen ging.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65272876
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
Nou, dat ontbrak ook al voor de crisis kan ik je melden.

De laatste 'leider' die we hebben gehad was van den Herik denk ik. Nu zit er gewoon een zooitje ongeregeld met Gudde voorop.

En dan nog, je laat toch ff iets van je horen? Of ze moeten iemand anders vanaf het begin op het oog hebben, maar dat lijkt me erg sterk. Zoals ik al zei, als ze hadden gebeld had ie de volgende ochtend nog bij de Kuip gestaan. Wellicht is het een geldkwestie? Ze moesten NEC natuurlijk 750.000 betalen en dan ook nog eens rond de 500.000 voor een halfjaar Been. Maar daar zijn echt wel geldschieters voor te vinden.
pi_65272912
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
pi_65273298
Het ontbreekt aan voetballend vermogen en aan een leider in het veld. Iedereen doet maar wat bij feyenoord of het nou op het veld is of het bestuur of dergelijke.
pi_65273549
Pff nog steeds ziek van de manier waarop we gister hebben verloren. Tyfus elftal, genant publiek
pi_65273634
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
quote:
Guus Hiddink is kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. Dat meldt de Russische krant Komsomolskaya Pravda. Volgens het medium is de bondscoach van Rusland door Rotterdamse zakenlieden, die garant willen staan voor zijn komst, benaderd
lijkt me toch weer een loos-gerucht..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65273791
quote:
wie kwam er op het veld dan?
pi_65273949
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef Calciumdude het volgende:
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
[..]

lijkt me toch weer een loos-gerucht..
HOAX alert
pi_65274013
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Ruud het volgende:

[..]

wie kwam er op het veld dan?
Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
pi_65274148
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
Slimme zet van het bestuur om hem naar voren te schuiven als spreekpop. De supporters accepteren alles wat hij zegt.
pi_65274157
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Becel het volgende:

[..]

HOAX alert
Dat gerucht was er al even toch? Zelfs gepost in het Feyenoord topic, ik heb het in ieder geval in het transfergeruchtentopic gezet...
pi_65274197
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef dill het volgende:
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
En niet alleen in aanvallend opzicht. Men durft geen tackle te plaatsen uit angst dat de tegenstander wegloopt en doorbreekt naar het doel toe. Heeft deels natuurlijk ook te maken met die waardeloze verdediging waar je inderdaad niet op kunt vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')