abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65268283
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen waarom er nog redelijk massaal geklapt werd na het fluitsignaal? Is wel opeens van het ene uiterste naar het andere uiterste dit.

Pleurt zo me nest maar eens in. Wat een kutdag weer zeg!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:55:47 #202
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65268392
was weer inspiratieloos, geen inzet, zonder passie, veel fouten enz.

Naja, we hoeven ons alleen nog maar te concentreren op degradatievoetbal
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65268452
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een armoede is dit Feyenoord geworden zeg, ik weet genoeg ik hoef dit seizoen niet meer te gaan ( Was pas me 3e wedstrijd vanavond maar goed )
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:59:22 #204
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65268510
oja:

Lucius
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65268544
Het was slecht, maar Heerenveen was nog slechter. Ik vond eigenlijk dat wij de overwinning verdienden, de kansen die wij niet gehad hebben....

Lucius is trouwens vanavond definitief afgekeurd door mij, wat een prutser
pi_65268662
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
pi_65268725
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
pi_65268729
quote:
pi_65268755
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:

Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Het was inderdaad weer triest, maar ik moet zeggen dat Van Bronckhorst zich toch wel laat zien als aanvoerder, want hij ging ook wel voorop de strijd in.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede spits die Elm,

Die 2-0 kwam door Makaay
Ik vond ook maar lomp van El Ahmadi om die vrije trap zo snel te nemen, Makaay wist niet wat ie er mee aan moest daar op die plek.
pi_65268764
Robbie is lekker aan het trollen
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:08:22 #211
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65268782
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Bij doelpunt 1 begon ie ook spontaan te stappen, heel slim, als de rest dat niet doet. Groen en geel geergerd aan die gast.
pi_65268800
quote:
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65268827
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.

Jullie vonden Hofland ook slecht zeker En van Bronkhorst toonde zeker geen inzet
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:29:47 #214
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65269046
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.

Jullie vonden Hofland ook slecht zeker En van Bronkhorst toonde zeker geen inzet
Lucius was echt dramatisch hoor. Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65269067
Maar buiten die drie tegengoals heeft hij toch weinig verkeerd gedaan?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:33:29 #216
53267 TC03
pi_65269139
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was. Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
pi_65269190
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Lucius was echt dramatisch hoor. Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...
pi_65269200
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was. Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!
pi_65269202
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
Bij die eerste en derde goal , tuurlijk Zo kun je alles wel verzinnen ja.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:38:04 #220
53267 TC03
pi_65269236
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef Perceptionnn het volgende:

[..]

Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.
pi_65269261
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:39:12 #222
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_65269265
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gast Hij heeft zo veel verkeerde passes gegeven. De enige goeie waren tikjes breed naar Hofland en naar Timmer.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:40:39 #223
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_65269296
Lucius is gewoon bagger. Hofland speelde gewoon goed vandaag. Verder is Makaay net een fossiel. HIj beweegt echt amper en hij verliest bijna elk kopduel. Sowieso is de opbouw echt drama, ik heb echt niet een keer gezien dat Timmer de bal breed speelde. Altijd maar naar voren pompen
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_65269341

Het begon al voor de wedstrijd vandaag. De propaganda machine begon weer te draaien met de speech van Meijer. Hele slimme zet van Feyenoord, want ze weten ook wel dat het legion alles pikt wat Gerard doet of zegt.
Daarna de warming-up. Is Bruins een mietje ofzo? Waarom staat hij als enige een warming-up in zijn lange broek te doen?
Dan de wedstrijd. GVD waarom wordt Makaay constant met de lange bal aangespeeld? Het lijtk me na 1,5 jaar toch onderhand wel duidelijk dat hij niks met een lange bal kan? Of ben ik nou blind?
En wat is dat voor een onzin met het nemen van corners? In de 2de helft heeft volgensmij elke speler een keer een corner mogen nemen! Hebben we daar geen vaste man voor ofzo?
Bruins oprotten. Hofland oprotten, Lucius oprotten, Timmer oprotten.
Wat ik enorm genant en achterbaks vond was toen er supporters eerder vertrokken er massaal "Joden lopen altijd weg" werd gezongen. Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay
Oja en dat applaus voor de spelers na de wedstrijd Ze hebben het helemaal niet verdient. Ze hebben vandaag misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen gespeeld.

pi_65269349
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!
Als je in zo'n elftal speelt ga je vanzelf mee met het dramatische niveau. Wijnaldum moet sowieso niet meer aan de buitenkant maar gewoon achter Makaay.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:46:30 #226
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_65269394
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Wat ik enorm genant en achterbaks vond was toen er supporters eerder vertrokken er massaal "Joden lopen altijd weg" werd gezongen. Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:47:17 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65269407
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
pi_65269413
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
Zeker niet maar het is wel de omgekeerde wereld. Waarschijnlijk hielden ze zich 4 dagen geleden nog stil bij de 1-1 van Makaay.
pi_65269494
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
Ik ben sowieso bang dat Been niet komt. Ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik. Overigens is Been voor mij de enige kandidaat.1+1=2.De bezem moet inderdaad door de selectie. Alle rotte appels moeten eruit. Dat geldt ook voor de rotte appels in het Maasgebouw.Tussenjaar tsja. Elk jaar bij Feyenoord is een tussenjaar.Er moet een hoop gebeuren .
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65269551
Ik ben blij dat Greene weer fit is. Kan hij mooi de plek van Lucius innemen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:56:27 #231
123545 DatMeenJeNiet
pi_65269605
Prijzen zijn natuurlijk allang niet mogelijk. Alleen Uefa Cup behalen. Maar krijgt een fatsoenlijke trainer de kans om vanaf dag 1 in de voorbereiding met 95 % van de groep dagelijks te kunnen werken, dan valt dit team, denk ik, reuze mee. Nu zie je gewoon nul automatismen, geen duidelijk plan etc etc etc.
pi_65269608
Tussenjaar, alle rotte appels eruit, ga toch wel met al die cliches man. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit.
pi_65269626
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
pi_65269654
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussenjaar, alle rotte appels eruit, ga toch wel met al die cliches man. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit.
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.
pi_65269683
typische wedstrijd van feyenoord was het weer. na ą10 minuten hebben ze het redelijk onder controle, je denkt dat ze weleens zouden kunnen winnen, maar dan valt de 0-1... met dit centrum kun je gewoon geen wedstrijden winnen, al is hiddink hier trainer. of mourinho of wie dan ook.

neem lucius--die was echt zo fucking slecht, ik kan het bijna niet geloven. dit heeft niet eens iets te maken met verdedigen, maar bij die vrije trap op eigen helft staat iedereen gewoon op de helft van heerenveen en wordt er verwacht--ook door iedereen alle supporters--dat er op de lange bal wordt gespeeld. wat doet hij? hij speelt terug naar timmer. wat de fuck.

tiendalli en de cler--mits weer in vorm--zijn goede backs, maar in het centrum moet echt wat gebeuren, om het maar niet over de keeper te hebben...

laat ik het toch maar doen. dit verstaat timmer onder keepen: blijven staan, totaal niet bewegen en dan achterover vallen. de aanvaller kan gewoon zijn hoek uitkiezen, want TIMMER DOET TOCH NIKS.
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:01:08 #236
123545 DatMeenJeNiet
pi_65269695
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De laatste duels voor zijn blessure waren ook verre van redelijk/goed. Maarja, iedereen wordt door de rest van de selectie meegezogen.. El Ahmadi is ook dra-ma-tisch. Speelde eerst ook gewoon als een van de weinige voldoende.
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:03:24 #237
53267 TC03
pi_65269746
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Euhm ja, maar het was wel zo. Sowieso was het een redelijk fysieke wedstrijd en maakte Wijnaldum niks klaar, ik had in de tweede helft met Fer begonnen.
pi_65270592
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Ruud het volgende:

[..]

liever een geldwolf dan een jood

Hiddink wordt echt geen TD
[..]

dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoor
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgd

Verder moet je niet dom lullen over het feit dat Leo een jood zou zijn want hij is gewoon een jongen van Zuid (Charlois) en heeft altijd een zwak voor Feyenoord gehad en nog steeds (No Cure no pay situatie etc)

Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.

Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)

Ga je mond spoelen gek
pi_65270733
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.
Het probleem zit hem in het feit dat Feyenoord (en sommige fans) leeft (leven) in een fantasiewereld. Ze blijven roepen dat Feyenoord een topclub is, dat Feyenoord een grote naam is, dat Feyenoord een club is met allure.
Niets is minder waar anno 2009, Feyenoord is allang niet meer de club die het ooit (in 1970) was en DE vraag is of het dat ooit weer gaat worden.

Feyenoord zal dus een flinke stap terug moeten doen, een nog lagere doelstelling (een doelstelling om in de eredivisie te blijven is niet eens zo onlogisch) en in ieder geval zorgen voor stabiliteit. Op zoek gaan naar een rustige werkomgeving waar ze boel weer op de rails kunnen krijgen en de club weer langzaam kunnen gaan opbouwen naar in ieder geval het niveau waarmee ze elk seizoen makkelijk de top 5 kunnen halen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_65270977
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:

[..]

Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgd

Verder moet je niet dom lullen over het feit dat Leo een jood zou zijn want hij is gewoon een jongen van Zuid (Charlois) en heeft altijd een zwak voor Feyenoord gehad en nog steeds (No Cure no pay situatie etc)

Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.

Ga je mond spoelen gek
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is het
pi_65271043
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 03:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is het
Sterk argument

Jij stond van de week zeker ook Verbeek toe te juichen na zijn wanprestatie bij Feyenoord.

Flikker op man . Feyenoord moet zijn gezicht terugkrijgen en als er iemand is dat kan is het wel Don Leo.

Gasten zoals jou zonder respect of kennis van zaken de sfeer vergallen en zich als mongolen gedragen verdienen een stadionverbod voor het leven.
pi_65271052
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 03:56 schreef Becel het volgende:

[..]

Sterk argument
vond ik ook
quote:
Jij stond van de week zeker ook Verbeek toe te juichen na zijn wanprestatie bij Feyenoord.
ik stond helemaal niemand toe te juichen
quote:
Flikker op man . Feyenoord moet zijn gezicht terugkrijgen en als er iemand is dat kan is het wel Don Leo.
gezicht terugkrijgen met Beenhakker
quote:
Gasten zoals jou zonder respect of kennis van zaken de sfeer vergallen en zich als mongolen gedragen verdienen een stadionverbod voor het leven.
gasten zoals ik?

bedankt voor het lachen
pi_65271062
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:03 schreef Ruud het volgende:

[..]

vond ik ook
[..]

ik stond helemaal niemand toe te juichen
[..]

gezicht terugkrijgen met Beenhakker
[..]

gasten zoals ik?

bedankt voor het lachen
Lachen om je eigen domheid

Beenhakker for president . Hij heeft Feyenoord als laatste kampioen gemaakt. Hij komt van Zuid. Hij kent de club . Hij wordt serieus genomen op basis van zijn staat van dienst . Hij heeft Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd .

Dat zijn nou argumenten . Snap je? Vast niet
pi_65271072
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:10 schreef Becel het volgende:

[..]

Lachen om je eigen domheid

Beenhakker for president . Hij heeft Feyenoord als laatste kampioen gemaakt. Hij komt van Zuid. Hij kent de club . Hij wordt serieus genomen op basis van zijn staat van dienst . Hij heeft Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd .

Dat zijn nou argumenten . Snap je? Vast niet
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaan

door het feit dat Feyenoord onder hem het laatste kampioenschap heeft behaald? is het door z'n verleden? omdat ie Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd heeft? wat een kut-argumenten voer je man

beter presteren kan m.i. alleen door versterkingen binnen het veld, niet erbuiten
pi_65271082
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:16 schreef Ruud het volgende:

[..]

vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaan

door het feit dat Feyenoord onder hem het laatste kampioenschap heeft behaald? is het door z'n verleden? omdat ie Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd heeft? wat een kut-argumenten voer je man

beter presteren kan m.i. alleen door versterkingen binnen het veld, niet erbuiten
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical joke Te licht bevonden voor Ajax en kijk nu eens wat voor waardeloze trainer het is . Bij elke (top) club wil men Adriaanse hebben

Beenhakker is iemand met veel (en internationale) ervaring.
3 x op rij kamioen met Real Madrid dan kun je iets hé
Toen hij laatst als interim bij Feyenoord kwam werkte hij via no cure no pay en ok toegegeven we hebben het niet gehaald maar dus ook GEEN kosten aan Beenhakker.

Ik vind hem een personality en zou hem (zoals de overgrote meerderheid in dit topic)GRAAG terugzien als TD in de Kuip.
Aangezien Been te kennen heeft gegeven pas na afloop van dit seizoen te verkassen zou Leo voor die periode prima als trainer aan de slag kunnen om daarna dus TD te worden en Been het op het veld mag neerzetten.

Nee we laten Vlemmings lekker zitten komt het helemaal goed . weet niet of je vanavond ook in de Kuip zat? Er moet wel NU iets gebeuren anders spelen we straks echt in de playoffs voor lijfsbehoud.

Maargoed ik zou zeggen als je een ander/beter plan in gedachten heb bring it on!

Niet kankeren op mensen die een mening hebben als je zelf niks te zeggen hebt

Edit : Ik ben ook 100 % voor versterkingen (Lucius Hofland en Greene optyften) maar er is gewoon geen cent te makken dus wtf heeft het voor zin om dat als "oplossing" te noemen?
pi_65271088
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:

[..]

Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical joke Te licht bevonden voor Ajax en kijk nu eens wat voor waardeloze trainer het is . Bij elke (top) club wil men Adriaanse hebben
hier ga ik niet op in, heeft geen fuck met Feyenoord te maken
quote:
Beenhakker is iemand met veel (en internationale) ervaring.
3 x op rij kamioen met Real Madrid dan kun je iets hé
bij Real Madrid lopen wel spelers met kwaliteit, bij te veel spelers van dit Feyenoord ontbreekt het daar aan
quote:
Toen hij laatst als interim bij Feyenoord kwam werkte hij via no cure no pay en ok toegegeven we hebben het niet gehaald maar dus ook GEEN kosten aan Beenhakker.
nou nou, wat een clubman...
quote:
Ik vind hem een personality en zou hem (zoals de overgrote meerderheid in dit topic)GRAAG terugzien als TD in de Kuip.
Aangezien Been te kennen heeft gegeven pas na afloop van dit seizoen te verkassen zou Leo voor die periode prima als trainer aan de slag kunnen om daarna dus TD te worden en Been het op het veld mag neerzetten.
ik zeg niet dat het een slechte trainer/TD is, maar voor mij mag ie eeuwig wegblijven
quote:
Nee we laten Vlemmings lekker zitten komt het helemaal goed . weet niet of je vanavond ook in de Kuip zat? Er moet wel NU iets gebeuren anders spelen we straks echt in de playoffs voor lijfsbehoud.
nee, ik was er niet
overdrijf je niet een beetje met je playoffs?
quote:
Maargoed ik zou zeggen als je een ander/beter plan in gedachten heb bring it on!

Niet kankeren op mensen die een mening hebben als je zelf niks te zeggen hebt
ik zou ook niet weten wat nu de beste keuze is, maar zoals ik al zei, betwijfel ik of een interim trainer het verschil gaat maken
pi_65271089
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
Edit : Ik ben ook 100 % voor versterkingen (Lucius Hofland en Greene optyften) maar er is gewoon geen cent te makken dus wtf heeft het voor zin om dat als "oplossing" te noemen?
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossing
pi_65271092
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 04:40 schreef Ruud het volgende:

[..]

ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossing
ja mja Ruud er zal toch iets nu moeten gebeuren op dat vlak zijn we het wel eens geloof ik

Playoffs voor degradatie overdreven OK prima. Maar wat ik vanavond gezien heb was echt Feyenoord onwaardig.
pi_65271173
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen gek
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.

Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
pi_65271225
Leo heeft wel Ibrahimovic, Chivu, Maxwell en Trabelsi naar ajax gehaald dus als jullie slim zijn nemen jullie hem. Eindelijk iemand die een beetje verstand van voetbal heeft.
lollig
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:02:26 #251
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65271233
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:02:52 #252
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65271234
quote:
Niet lullig bedoeld:
Bezem.
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:10:38 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65271249
quote:
rot toch op met je theo
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:13:55 #254
139407 jorienvdherik
pi_65271261
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

pi_65271347
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.

Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo

Vind je?

Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.

Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?

Lekker belangrijk
pi_65271352
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Leo heeft wel Ibrahimovic, Chivu, Maxwell en Trabelsi naar ajax gehaald dus als jullie slim zijn nemen jullie hem. Eindelijk iemand die een beetje verstand van voetbal heeft.
Juist!

Maar probeer bepaalde kneuzen dat hier maar eens uit te leggen!

Die denken nog steeds dat Hiddink een optie is
pi_65271364
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:36 schreef Becel het volgende:

[..]

Vind je?

Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.

Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?

Lekker belangrijk
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
pi_65271418
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
Ik zeg toch niet dat Guus een debiel is die niks van het spelletje snapt??
Het enigste dat ik concludeer is dat Beenhakker bij buitenlandse clubs beter gepresteerd heeft als Hiddink en jij kan idd zeggen dat Guus het nationaal beter heeft gedaan en een Europa cup 1 + wereldbeker heeft gewonnen .

Beide toppers en Guus misschien nog wel beter ook maar Guus wil niet en is al zou die willen hij is gewend aan een salaris van 6 miljoen per jaar in Rusland.

Vergeet ook ff niet dat onder Hiddink's bewind psv ook financieel aardig naar de klote is geholpen samen met v Raay door dure aankopen en een salarishuis waar een paard de hik van krijgt.
pi_65271426
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
pi_65271438
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

prijskaartje ook..
Hiddink komt niet, lijkt me een utopie om te denken dat er nog toptrainers geintresseerd zijn in onze club.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65271474
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:51 schreef sjimz het volgende:
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
Beenhakker liet Feyenoord niet achter met schulden . Hiddink in zijn laatste periode bij psv duidelijk wel.
Persoonlijk vind ik dat ook meewegen. Als je Andries Jonker nu 30 miljoen geeft zou die met Feyenoord waarschijnlijk ook wel kampioen worden volgend seizoen,

Maar laten we het lekker over Feyenoord hebben en niet over Hiddink want gaat toch niet gebeuren.

Wat te doen met Lucius , De Cler , Hofland en Greene?

Volgens mij raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt na de wanprestaties van de afgelopen seizoenen.

Daarnaast waar haal je low budget goede verdedigers vandaan?

Ik hoorde Derksen wat zeggen over Douglas maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.

Edit: Douglas natuurlijk
pi_65271485
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:58 schreef Becel het volgende:

[..]

Ik hoorde Derksen wat zeggen over Engelaar maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.
Ja inderdaad, want Engelaar heeft een supergoed contract bij Twente
pi_65271566
Feijenoord

Maar niet degraderen hoor, de Klassieker moet wel blijven!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:30:34 #264
139407 jorienvdherik
pi_65271773
Al nieuws uit de kuip?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2009 @ 08:34:12 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65271826
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Einde seizoen!

Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Dat ze de supporter sowieso de schuld gaven (Kraaij sr ) was al een schande!

Nou het heeft wat geholpen hoor - die enorme positiviteit ...- pleur toch op man. Pas tegen de tijd dat de spelers zelf eens een persbericht uitbrengen waarin ze zich verontschuldigen en melden dat ze zich diep schamen voor hun slechte spel en hun achterbakse daden in plaats van naar anderen te wijzen - pas dan kan je er nog enig respect voor opbrangen.

Lees je mee Gio, want dit is het antwoord op je huillie vraag. Als je even had nagedacht had je het zelf kunnen verzinnen, maar zelfsreflectie is niet echt overdadig aanwezig bij de spelersgroep geloof ik . ..
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65271843
quote:

Oh lord.. wat een giller
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2009 @ 08:40:52 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65271915
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65271923
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...

1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.

Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65271965
Toch als je Lucius vergelijkt met bijvoorbeeld Kees van Wonderen, dan krijgie echt heimwee. Het tempo waardie gozer in speelt is echt van 2de klasse of lager..
pi_65272052
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:40 schreef Doc het volgende:
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
Maar goed spelen is een ander verhaal.
pi_65272058
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
pi_65272103
Ik zit hier nog ff de goals nog een keer te bekijken: http://www.goalcentre.com/feyenoord-vs-heerenveen-live/

Maar die 2de, was gewoon nog dramatischer dan ik gisteren al dacht..
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:53:34 #273
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272119
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...

1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.

Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:56:05 #274
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272167
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
pi_65272170
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:57:43 #276
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272190
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
Volgend jaar:
Hoeren en snoeren in Helmond
pi_65272228
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
dan had er in ieder geval nog hoop geweest dat een andere trainer er wat van kan maken !
nu is die er niet.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:01:39 #278
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_65272259
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
pi_65272315
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
Als zelfs je tegenstanders medelijden met je hebben ben je wel ver gezonken
pi_65272533
Ach ja. Was te verwachten toch.

Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.

Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.

En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
pi_65272574
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Zeker niet.

Beide zijn schuldig. En wat te denken van de mensen er omheen (teammanager, Bosz, Gudde, RvC). Het ligt echt niet alleen aan de spelers.

Al moet ik wel zeggen dat ze op het moment bar weinig recht van spreken hebben, eerst was t de trainer, toen de supporters. Tsja, na gisteren blijven er weinig excuses meer over.
pi_65272624
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:

Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.

Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.

En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_65272688
quote:
Niet lullig bedoeld:
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder

Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs

Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken

Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.

Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.

In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
pi_65272738
quote:

Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:26:54 #285
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65272770
Wist niet eens dat ze moesten spelen gisteravond. Was zelf wel in Rdam hoor je opeens mensen praten over een 0-3 bekerverlies in de eigen Kuip tegen H'veen.

Conclusie: het lag zeker niet aan de trainer.

Wat ik trouwens ook niet snap is dat er altijd mensen binnen F'noord zijn geweest die vonden dat het spelersmateriaal top-5 waardig was. Als men mij 5 spelers kan opnoemen die een meerwaarde zijn voor clubs als Ajax, PSV, AZ, Twente of Groningen/H'veen uit deze huidige selectie van F'noord dan vind ik dat knap. Met meerwaarde bedoel ik natuurlijk geen bankvulling maar basisspelers, want anders zou zelfs Hofland nog wel nuttig kunnen zijn, of Lucius.
pi_65272774
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:20 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
Wacht maar af
pi_65272830
Miischien een idee om John de Wolf aan zijn woord te houden en hem een weekje opsluiten met onze verdedigers , K1 training van Hoost of Aerts ?
Janssen begon na de vorige zwarte periode ook aan het bouwen van een solide verdediging, zodat je in ieder geval 0-0 speelt als je zelf niet scoort.
Ook moet gewoon worden gekeken hoe we Makaay het beste kunnen gebruiken, zoals het nu gaat heeft het weinig nut.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65272870
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder

Twijfelgevallen:

Niet:

Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):

Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.

In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Problemen met verdedigers heeft elke Nederlandse club (kijk naar PSV met die fransoos en Ajax met Oleguer)
Feyenoord kan beter in eigen gelederen(jeugd) en desnoods in de Jupiler league naar jong talent zoeken ipv "ervaren" verdedigers te kopen die het bij de top (en inmiddels subtop) niet hebben kunnen brengen.

Daarnaast een mooie job voor de nieuwe directie om een school op te zetten en verdedigers intern op te leiden.

Gio en Makaay die komen van clubs met uitstekende verdedigers maar tegenwoordig moeten ze met corners van de tegenstanders etc ook al bezig zijn met verdedigende taken.

Makaay hoort in de spits te staan , heel de wedstrijd zie je hem niet en dan BOEMMMMM . Niet voor niks was zijn nickname bij Bayern " Das Fantoom"
pi_65272875
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Twijfelgevallen:

Niet:

Wat is ons manco ook nog steeds blijft is dat je nauwelijks jongens hebt die op de zijkanten kunnen voetballen. Zo'n type Emerton die gewoon een keer 10 over z'n tegenstander heen ging.
pi_65272876
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
Nou, dat ontbrak ook al voor de crisis kan ik je melden.

De laatste 'leider' die we hebben gehad was van den Herik denk ik. Nu zit er gewoon een zooitje ongeregeld met Gudde voorop.

En dan nog, je laat toch ff iets van je horen? Of ze moeten iemand anders vanaf het begin op het oog hebben, maar dat lijkt me erg sterk. Zoals ik al zei, als ze hadden gebeld had ie de volgende ochtend nog bij de Kuip gestaan. Wellicht is het een geldkwestie? Ze moesten NEC natuurlijk 750.000 betalen en dan ook nog eens rond de 500.000 voor een halfjaar Been. Maar daar zijn echt wel geldschieters voor te vinden.
pi_65272912
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
pi_65273298
Het ontbreekt aan voetballend vermogen en aan een leider in het veld. Iedereen doet maar wat bij feyenoord of het nou op het veld is of het bestuur of dergelijke.
pi_65273549
Pff nog steeds ziek van de manier waarop we gister hebben verloren. Tyfus elftal, genant publiek
pi_65273634
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
quote:
Guus Hiddink is kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. Dat meldt de Russische krant Komsomolskaya Pravda. Volgens het medium is de bondscoach van Rusland door Rotterdamse zakenlieden, die garant willen staan voor zijn komst, benaderd
lijkt me toch weer een loos-gerucht..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65273791
quote:
wie kwam er op het veld dan?
pi_65273949
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef Calciumdude het volgende:
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
[..]

lijkt me toch weer een loos-gerucht..
HOAX alert
pi_65274013
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Ruud het volgende:

[..]

wie kwam er op het veld dan?
Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
pi_65274148
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
Slimme zet van het bestuur om hem naar voren te schuiven als spreekpop. De supporters accepteren alles wat hij zegt.
pi_65274157
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Becel het volgende:

[..]

HOAX alert
Dat gerucht was er al even toch? Zelfs gepost in het Feyenoord topic, ik heb het in ieder geval in het transfergeruchtentopic gezet...
pi_65274197
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef dill het volgende:
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
En niet alleen in aanvallend opzicht. Men durft geen tackle te plaatsen uit angst dat de tegenstander wegloopt en doorbreekt naar het doel toe. Heeft deels natuurlijk ook te maken met die waardeloze verdediging waar je inderdaad niet op kunt vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')