quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een armoede is dit Feyenoord geworden zeg, ik weet genoeg ik hoef dit seizoen niet meer te gaan ( Was pas me 3e wedstrijd vanavond maar goed )
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
Het was inderdaad weer triest, maar ik moet zeggen dat Van Bronckhorst zich toch wel laat zien als aanvoerder, want hij ging ook wel voorop de strijd in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Ik vond ook maar lomp van El Ahmadi om die vrije trap zo snel te nemen, Makaay wist niet wat ie er mee aan moest daar op die plek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede spits die Elm,
Die 2-0 kwam door Makaay
Bij doelpunt 1 begon ie ook spontaan te stappen, heel slim, als de rest dat niet doet. Groen en geel geergerd aan die gast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je gezien hoe hij verdedigde bij de tweede goal? Om over zijn opbouw maar te zwijgen.
Lucius was echt dramatisch hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Jullie vonden Hofland ook slecht zekerEn van Bronkhorst toonde zeker geen inzet
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Bij die eerste en derde goalquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef TC03 het volgende:
Lucius was echt dramatisch hoor.Bij de eerste goal, bij de tweede goal en bij de derde goal.
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef Perceptionnn het volgende:
[..]
Derde goal was hij er al toch al uit of heb ik nou niet goed op zitten letten? Niet zo verwonderlijk, wat een klotewedstrijd zeg...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk. Dan was het iemand anders.
Gastquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet zich wegzetten inderdaad. Maar als dat het enige moment is over heel de wedstrijd. Opbouw viel reuze mee. Verschillende goede passes, zowel kort als lang.
Als je in zo'n elftal speelt ga je vanzelf mee met het dramatische niveau. Wijnaldum moet sowieso niet meer aan de buitenkant maar gewoon achter Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was de eerste 2/3 maanden geweldig maar is daarna alleen met de week steeds verder weggezakt. What happened?!
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik enorm genant en achterbaks vond was toen er supporters eerder vertrokken er massaal "Joden lopen altijd weg" werd gezongen. Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay![]()
Zeker niet maar het is wel de omgekeerde wereld. Waarschijnlijk hielden ze zich 4 dagen geleden nog stil bij de 1-1 van Makaay.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
Ik ben sowieso bang dat Been niet komt. Ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik. Overigens is Been voor mij de enige kandidaat.1+1=2.De bezem moet inderdaad door de selectie. Alle rotte appels moeten eruit. Dat geldt ook voor de rotte appels in het Maasgebouw.Tussenjaar tsja. Elk jaar bij Feyenoord is een tussenjaar.Er moet een hoop gebeuren .quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef TC03 het volgende:
Overigens mag ook weleens gezegd worden dat Wijnaldum vandaag echt dramatisch was.Ik snap niet dat hij zo lang mocht blijven staan van onze wonderdokter.
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussenjaar, alle rotte appels eruit, ga toch wel met al die cliches man. Deze selectie heeft voldoende kwaliteit.
De laatste duels voor zijn blessure waren ook verre van redelijk/goed. Maarja, iedereen wordt door de rest van de selectie meegezogen.. El Ahmadi is ook dra-ma-tisch. Speelde eerst ook gewoon als een van de weinige voldoende.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Euhm ja, maar het was wel zo. Sowieso was het een redelijk fysieke wedstrijd en maakte Wijnaldum niks klaar, ik had in de tweede helft met Fer begonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook wel heel makkelijk gezegd als ie zijn eerste pot speelt na een blessure.
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
liever een geldwolf dan een jood
Hiddink wordt echt geen TD
[..]
dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoor
Het probleem zit hem in het feit dat Feyenoord (en sommige fans) leeft (leven) in een fantasiewereld. Ze blijven roepen dat Feyenoord een topclub is, dat Feyenoord een grote naam is, dat Feyenoord een club is met allure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat momenteel Heerenveen en Twente in elk opzicht (individuele kwaliteit, team en financieel) verder zijn dan Feyenoord, om het nog maar niet te vergelijken met Ajax, AZ en PSV.
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Wel een "jood" die ons de laatste landstitel heeft bezorgd![]()
Verder moet je niet dom lullen over het feit dat Leo een jood zou zijn want hij is gewoon een jongen van Zuid (Charlois) en heeft altijd een zwak voor Feyenoord gehad en nog steeds (No Cure no pay situatie etc)
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
Sterk argumentquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
kan mij allemaal niet schelen, teringlijer is het
vond ik ookquote:
ik stond helemaal niemand toe te juichenquote:Jij stond van de week zeker ook Verbeek toe te juichen na zijn wanprestatie bij Feyenoord.![]()
gezicht terugkrijgen met Beenhakkerquote:Flikker op man . Feyenoord moet zijn gezicht terugkrijgen en als er iemand is dat kan is het wel Don Leo.
gasten zoals ik?quote:Gasten zoals jou zonder respect of kennis van zaken de sfeer vergallen en zich als mongolen gedragen verdienen een stadionverbod voor het leven.
Lachen om je eigen domheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:03 schreef Ruud het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
ik stond helemaal niemand toe te juichen
[..]
gezicht terugkrijgen met Beenhakker![]()
[..]
gasten zoals ik?![]()
bedankt voor het lachen
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:10 schreef Becel het volgende:
[..]
Lachen om je eigen domheid![]()
Beenhakker for president . Hij heeft Feyenoord als laatste kampioen gemaakt. Hij komt van Zuid. Hij kent de club . Hij wordt serieus genomen op basis van zijn staat van dienst . Hij heeft Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd .
Dat zijn nou argumenten . Snap je? Vast niet
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokequote:Op woensdag 21 januari 2009 04:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
vertel mij nou eens waardoor het onder Beenhakker zo veel beter zal gaan
door het feit dat Feyenoord onder hem het laatste kampioenschap heeft behaald? is het door z'n verleden? omdat ie Adriaanse na een half seizoen eruit gepleurd heeft? wat een kut-argumenten voer je man
beter presteren kan m.i. alleen door versterkingen binnen het veld, niet erbuiten
hier ga ik niet op in, heeft geen fuck met Feyenoord te makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
[..]
Het ontslaan van Adriaanse bij Ajax was een practical jokeTe licht bevonden voor Ajax en kijk nu eens wat voor waardeloze trainer het is . Bij elke (top) club wil men Adriaanse hebben
![]()
bij Real Madrid lopen wel spelers met kwaliteit, bij te veel spelers van dit Feyenoord ontbreekt het daar aanquote:Beenhakker is iemand met veel (en internationale) ervaring.
3 x op rij kamioen met Real Madrid dan kun je iets hé![]()
nou nou, wat een clubman...quote:Toen hij laatst als interim bij Feyenoord kwam werkte hij via no cure no pay en ok toegegeven we hebben het niet gehaald maar dus ook GEEN kosten aan Beenhakker.
ik zeg niet dat het een slechte trainer/TD is, maar voor mij mag ie eeuwig wegblijvenquote:Ik vind hem een personality en zou hem (zoals de overgrote meerderheid in dit topic)GRAAG terugzien als TD in de Kuip.
Aangezien Been te kennen heeft gegeven pas na afloop van dit seizoen te verkassen zou Leo voor die periode prima als trainer aan de slag kunnen om daarna dus TD te worden en Been het op het veld mag neerzetten.
nee, ik was er nietquote:Nee we laten Vlemmings lekker zitten komt het helemaal goed . weet niet of je vanavond ook in de Kuip zat? Er moet wel NU iets gebeuren anders spelen we straks echt in de playoffs voor lijfsbehoud.![]()
ik zou ook niet weten wat nu de beste keuze is, maar zoals ik al zei, betwijfel ik of een interim trainer het verschil gaat makenquote:Maargoed ik zou zeggen als je een ander/beter plan in gedachten heb bring it on!
Niet kankeren op mensen die een mening hebben als je zelf niks te zeggen hebt
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossingquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:31 schreef Becel het volgende:
Edit : Ik ben ook 100 % voor versterkingen (Lucius Hofland en Greene optyften) maar er is gewoon geen cent te makken dus wtf heeft het voor zin om dat als "oplossing" te noemen?
ja mja Ruud er zal toch iets nu moeten gebeuren op dat vlak zijn we het wel eens geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat er geen geld is, ik zei het ook niet als een oplossing
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Heeft gevoetbald bij Zwart Wit'28 en Xerxes en een staat van dienst waar zelfs Hiddink niet aan kan tippen.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
Ga je mond spoelen gek
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay![]()
Bezem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
rot toch op met je theoquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.
Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Leo heeft wel Ibrahimovic, Chivu, Maxwell en Trabelsi naar ajax gehaald dus als jullie slim zijn nemen jullie hem. Eindelijk iemand die een beetje verstand van voetbal heeft.
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:36 schreef Becel het volgende:
[..]
Vind je?
Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken![]()
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.![]()
Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?
Lekker belangrijk
Ik zeg toch niet dat Guus een debiel is die niks van het spelletje snapt??quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
prijskaartje ook..quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.
Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
Beenhakker liet Feyenoord niet achter met schulden . Hiddink in zijn laatste periode bij psv duidelijk wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:51 schreef sjimz het volgende:
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
Ja inderdaad, want Engelaar heeft een supergoed contract bij Twentequote:Op woensdag 21 januari 2009 07:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik hoorde Derksen wat zeggen over Engelaar maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.
Dat ze de supporter sowieso de schuld gaven (Kraaij srquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Einde seizoen!
Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Maar goed spelen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:40 schreef Doc het volgende:
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...
1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.
Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
Godzijdank wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
europees voetbal ....quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
Volgend jaar:quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
dan had er in ieder geval nog hoop geweest dat een andere trainer er wat van kan maken !quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
Als zelfs je tegenstanders medelijden met je hebben ben je wel ver gezonkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging beter 4 waaibomen neerzetten. Dit heeft geen enkele zin. Ben nooit zo'n Feyenoord liefhebber geweest, maar dit is echt triest en eigenlijk gewoon klote voor de competitie.
Zeker niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Aheadquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
Ach ja. Was te verwachten toch.
Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.
Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.
En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
Ach ja. Was te verwachten toch.
Het meest bizarre van gisteren vond ik toch eigenlijk dat Been gewoon niet is gebeld door Feyenoord. Hij heeft helemaal niets van Feyenoord gehoord. Nada, noppes. Moet ie ze zelf bellen ofzo?! Wat een mafkezen zeg.
Er zullen er wel een paar bang zijn voor hun baantje, want als ie komt dan gaat de bezem door de hele organisatie en vliegen er een zooitje mensen uit. Vind het niet eens zo'n gekke redenatie. Wat zou ik blij zijn als hij komt zeg. Jongens als Bosvelt weer terug... Maar niemand hoort ook maar iets van Feyenoord, ik snap er werkelijk waar niets van. Als ze hadden gebeld was ie per direct gekomen.
En voor de mensen die mijn uitspraken van maandag niet geloofden: volgens mij heb ik toen ook ergens gemeld dat er weleens iemand het veld op zou kunnen komen gisteren met een praatje
Wacht maar afquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Bosvelt komt toch niet. Die is net begonnen bij zn eerste liefde Go Ahead
Problemen met verdedigers heeft elke Nederlandse club (kijk naar PSV met die fransoos en Ajax met Oleguer)quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder
Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs
Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken
Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.
Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.
In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Wat is ons manco ook nog steeds blijft is dat je nauwelijks jongens hebt die op de zijkanten kunnen voetballen. Zo'n type Emerton die gewoon een keer 10 over z'n tegenstander heen ging.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn de volgende spelers gewoon top-5 materiaal:
Wijnaldum, Bruins, Fer, El Ahmadi, De Cler, Hofland, Tomasson, Makaay, Van Bronckhorst, Biseswar, De Guzman, Mulder
Twijfelgevallen:
Bahia, Tiendalli, Greene, Vlaar, Landzaat, Hofs
Niet:
Lucius, Timmer, Slory, Vincken
Dan zijn er nog de jonge jongens die ik zeker zou houden (misschien sommigen wel verhuren):
Janota, Erasmus, Wattamaleo, Manteiga, Schet en Darley.
Het valt op dat we grossieren in (aanvallende) middenvelders en dat de verdediging waardeloos is (duh). In de aanval is het gat tussen de oudjes en de jonkies te groot.
In beperkte mate dus een bezem door de selectie, waarbij in mijn ogen nog belangrijker is dat diegenen die moedwillig het vertrek van Verbeek hebben geforceerd, verdwijnen dat dat je kwaliteit op het veld blijft houden. Het blijft anders als een donkere schaduw bove de selectie hangen.
Nou, dat ontbrak ook al voor de crisis kan ik je melden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het ontbreekt momenteel gewoon aan leiderschap. Gudde is al blij dat hij z'n baantje heeft kunnen behouden. Maar het lijkt wel of iedereen naar elkaar zit te kijken, directie, RvC, geldschieters..
lijkt me toch weer een loos-gerucht..quote:Guus Hiddink is kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. Dat meldt de Russische krant Komsomolskaya Pravda. Volgens het medium is de bondscoach van Rusland door Rotterdamse zakenlieden, die garant willen staan voor zijn komst, benaderd
wie kwam er op het veld dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
HOAX alertquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef Calciumdude het volgende:
nou , geruchten houden maar niet op ..
werd er gisteren door Gudde nog verteld dat de aandacht eerst naar een trainer uitgaat meld FR.nl hetvolgende
[..]
lijkt me toch weer een loos-gerucht..
Slimme zet van het bestuur om hem naar voren te schuiven als spreekpop. De supporters accepteren alles wat hij zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gerard Meijer, de enige man die mijn steun nog krijgt vanaf gisteren!
Dat gerucht was er al even toch? Zelfs gepost in het Feyenoord topic, ik heb het in ieder geval in het transfergeruchtentopic gezet...quote:
En niet alleen in aanvallend opzicht. Men durft geen tackle te plaatsen uit angst dat de tegenstander wegloopt en doorbreekt naar het doel toe. Heeft deels natuurlijk ook te maken met die waardeloze verdediging waar je inderdaad niet op kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef dill het volgende:
Grootste probleem lijkt op het moment trouwens het gebrek aan zelfvertrouwen. Die hele ploeg straalt niets uit man, niemand durft te schieten... Zo'n Mols die vlak voor tijd de bal af geeft in plaats van zelf richting doel te gaan vatte heel de wedstrijd samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |