abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:02:26 #251
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65271233
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Diegene die dat zongen hebben waarschijnlijk zelf vrijdag niet gejuicht bij die wereldgoal van Makaay
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:02:52 #252
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65271234
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Maar stel dat Been volgend seizoen trainer wordt. Denken jullie dan echt met deze huidige selectie nog een kans te maken op prijzen of zijn jullie het met mij eens dat er echt rigoureus de bezem door gehaald moet worden en er opgebouwd moet gaan worden aan een totaal nieuwe ploeg die misschien pas over 2 jaar op resultaten mag gaan hopen?
Dus misschien gewoon ook nog een jaartje helemaal niets voordat er weer eens kans op een prijsje is?
Bezem.
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:10:38 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65271249
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.
rot toch op met je theo
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:13:55 #254
139407 jorienvdherik
pi_65271261
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik nou ook niet nodig. Na de 3-0 weet je gewoon dat het over is, Feyenoord speelde kut, dan hoef je toch niet tot het bittere einde te blijven. Maarja, net alsof je je wat aan zou trekken van zulke teksten.
pi_65271347
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.

Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo

Vind je?

Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.

Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?

Lekker belangrijk
pi_65271352
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Leo heeft wel Ibrahimovic, Chivu, Maxwell en Trabelsi naar ajax gehaald dus als jullie slim zijn nemen jullie hem. Eindelijk iemand die een beetje verstand van voetbal heeft.
Juist!

Maar probeer bepaalde kneuzen dat hier maar eens uit te leggen!

Die denken nog steeds dat Hiddink een optie is
pi_65271364
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:36 schreef Becel het volgende:

[..]

Vind je?

Leo 3 x op rij landskampioen met Real Madrid ! Hiddink vaker kampioen van Nederland tja geweldig!
Zelfs Vergoossen kan een club als psv kampioen maken
Een echte toptrainer op club niveau heeft Hiddink nooit bewezen te zijn.
WK en EK geweldig hoor . Maar wederom weer geen prijzen.

Tuurlijk is Hiddink geweldig maar ey laten we het relevant houden hé . Hiddink gaat echt niet komen ! Beenhakker (mogelijk) wel = dus relevant in dit topic .Guus niet kunnen ze niet betalen. Ze hebben ook een spits nodig misschien wil Kaka komen?

Lekker belangrijk
Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
pi_65271418
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je vergeet even de EC1 en de wereldbeker die Guus heeft gewonnen.
Maar dat zijn ook maar flutprijzen natuurlijk.
Ik zeg toch niet dat Guus een debiel is die niks van het spelletje snapt??
Het enigste dat ik concludeer is dat Beenhakker bij buitenlandse clubs beter gepresteerd heeft als Hiddink en jij kan idd zeggen dat Guus het nationaal beter heeft gedaan en een Europa cup 1 + wereldbeker heeft gewonnen .

Beide toppers en Guus misschien nog wel beter ook maar Guus wil niet en is al zou die willen hij is gewend aan een salaris van 6 miljoen per jaar in Rusland.

Vergeet ook ff niet dat onder Hiddink's bewind psv ook financieel aardig naar de klote is geholpen samen met v Raay door dure aankopen en een salarishuis waar een paard de hik van krijgt.
pi_65271426
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
pi_65271438
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 06:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hiddink is vaker kampioen in Nederland geworden.
Hiddink heeft de wereldbeker gewonnen en de EC1.
Hiddink heeft op 2 Wk's de laatste 4 gehaald en een halve finale op het EK. Beenhakker heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op een mondiale eindronde.
Hiddink heeft 4 keer de KNVB beker gewonnen.

Ik denk dat de staat van dienst van Hiddink wel wat imposanter is dan die van Don Leo
prijskaartje ook..
Hiddink komt niet, lijkt me een utopie om te denken dat er nog toptrainers geintresseerd zijn in onze club.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65271474
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:51 schreef sjimz het volgende:
Ik pareer alleen jouw stelling dat Hiddink's staat van dienst niet aan die van Beenhakker te tippen is.
Beenhakker liet Feyenoord niet achter met schulden . Hiddink in zijn laatste periode bij psv duidelijk wel.
Persoonlijk vind ik dat ook meewegen. Als je Andries Jonker nu 30 miljoen geeft zou die met Feyenoord waarschijnlijk ook wel kampioen worden volgend seizoen,

Maar laten we het lekker over Feyenoord hebben en niet over Hiddink want gaat toch niet gebeuren.

Wat te doen met Lucius , De Cler , Hofland en Greene?

Volgens mij raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt na de wanprestaties van de afgelopen seizoenen.

Daarnaast waar haal je low budget goede verdedigers vandaan?

Ik hoorde Derksen wat zeggen over Douglas maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.

Edit: Douglas natuurlijk
pi_65271485
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 07:58 schreef Becel het volgende:

[..]

Ik hoorde Derksen wat zeggen over Engelaar maar het lijkt me niet dat die haalbaar is aangezien Twente (logisch) de hoofdprijs zal vragen.
Ja inderdaad, want Engelaar heeft een supergoed contract bij Twente
pi_65271566
Feijenoord

Maar niet degraderen hoor, de Klassieker moet wel blijven!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:30:34 #264
139407 jorienvdherik
pi_65271773
Al nieuws uit de kuip?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2009 @ 08:34:12 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65271826
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Einde seizoen!

Was weer triest wat er op de mat werd gelegd, compleet oninspirerend, geen vechtlust, geen automatisme, kortom: KUT. En ditmaal kunnen ze de supporters niet de schuld geven, want die stonden zo te horen grotendeels achter de club vanavond...
Dat ze de supporter sowieso de schuld gaven (Kraaij sr ) was al een schande!

Nou het heeft wat geholpen hoor - die enorme positiviteit ...- pleur toch op man. Pas tegen de tijd dat de spelers zelf eens een persbericht uitbrengen waarin ze zich verontschuldigen en melden dat ze zich diep schamen voor hun slechte spel en hun achterbakse daden in plaats van naar anderen te wijzen - pas dan kan je er nog enig respect voor opbrangen.

Lees je mee Gio, want dit is het antwoord op je huillie vraag. Als je even had nagedacht had je het zelf kunnen verzinnen, maar zelfsreflectie is niet echt overdadig aanwezig bij de spelersgroep geloof ik . ..
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65271843
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius stond helemaal niet slecht te spelen. Het blijkt maar weer hoe weinig kijk men hier op het spelletje heeft.

Oh lord.. wat een giller
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2009 @ 08:40:52 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65271915
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65271923
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...

1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.

Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65271965
Toch als je Lucius vergelijkt met bijvoorbeeld Kees van Wonderen, dan krijgie echt heimwee. Het tempo waardie gozer in speelt is echt van 2de klasse of lager..
pi_65272052
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:40 schreef Doc het volgende:
Lucius was niet de slechtste man en een van de mooiste passjes tijdens de wedstrijd kwam van hem. Wel zat hij te kloten bij de doelpunten mbt de buitenspelval.
Maar goed spelen is een ander verhaal.
pi_65272058
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
pi_65272103
Ik zit hier nog ff de goals nog een keer te bekijken: http://www.goalcentre.com/feyenoord-vs-heerenveen-live/

Maar die 2de, was gewoon nog dramatischer dan ik gisteren al dacht..
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:53:34 #273
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272119
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moeten we die hele buitenspelregel ook maar eens aan de wilgen hangen, jezus wat een drama dat je gewoon zovaak verkeerd stapt zeg...

1-1 hing in de lucht, maar zoals gisteren had je nog vijf dagen kennen voetballen maar die bal er gewoon nooit in. Snapte ook niet waarom Wijnaldum mog blijven staan en Bruins er af werd gehaald.

Giovanni zeg dat we nog voor Europees voetbal kennen gaan, maar hoe zit dat nu precies met de play-offs dan dit seizoen?
Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:56:05 #274
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65272167
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Het is overduidelijk dat het aan de spelers ligt en niet aan de trainert.
Godzijdank wel.
Anders zouden ze er een half jaar met de pet naar gegooid hebben.
pi_65272170
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Plek 5 tot 9 ofzo voor UEFA Cup/ Intertoto?
europees voetbal ....
met deze wedstrijdinstelling moet je hopen dat je erin blijft.
wat een stel lamzakken zeg..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')