heb ik nou ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef morgane het volgende:als ik mn armen zo omhoog doe is er van mn voorgevel niks meer over
![]()
Anyway, dit was mijn tvp, (hee dat rijmt), nu ga ik slapen.
Ik hoop dat de treinen morgen wel goed rijden idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef -RockYourBody- het volgende:
Mothers only son so I had to knock a nigga the fuck out ... Nijmegen morgen komt de son van god weer naar Nijmegen.
Ze springen altijd pas na Arnhem het spoor op dus ik kom er wel ... althans als het ging om een springer vanmorgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik hoop dat de treinen morgen wel goed rijden idd.
Hmmm heb er niets van gemerkt wanneer was dat dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
van de week waren het 2x bovenleidingen
Jup. Wel gaar en hoofdpijn, though. Toch jammer.quote:
Helemaal niet, want dan was ik ter plekke in slaap gedonderdquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Had je dus gister net zo goed mee kunnen gaan
Ow en dat ja, ik zit echt op de grens wel of niet ziek, dus ik hoop dat een goede nachtrust even helpt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar eens gestrekt ga. Weet niet waar ik last van heb, maar ik voel me echt verre van fit. En dat met morgen een hele dag leren voor de boeg is verre van handig.
wiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo bedtijd! Over een paar uur een afspraak met een forumster op de uni.
Goed nummerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
![]()
Nooit geweten dat dat door een neger gezongen werd
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Het mysterie wat doe je
Inderdaad. De speculaties waren er al langer, maar ik vind dit zo zonde. Hou dan gewoon je bek. Buiten het feit dat het ethisch gezien niet kan (je bent aan het werk en dient niet rond te snuffelen), is het gewoon de grap van Top Gear om dat geheim te houden. Waarom accepteren mensen dat niet gewoon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Sommige dingen wil je niet weten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, heb je je krant al? Staat een goed stuk in over het elektronisch patiëntendossier.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Vond het een mooie kat, niet meer
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet mee gaan sporten
goed voor je
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Badquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
heeft dat met sporten te maken
hé, zégquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
En daar deed ik het voor... sorry meid, was maar een geintjequote:
jah want die gaan allemaal samen sportenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Bad![]()
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"letten op elk hapje wat hun mond in gaat"
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doenquote:
Ik schrijf niet op wat ik iedere dag eet, maar hou wel in gedachte bij wat ik gehad heb en let enorm op met 'wat' en 'hoeveel' ik eet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
ik zorg ervoor dat ik van alles wat binnen krijg en ik let er ook op heoveel ik eetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
Tis maar hoe je "letten op elk hapje wat hun mond in gaat" bekijkt dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doen
Als je bezig bent met je leefpatroon in het algemeen, dan past daar automatisch goed en gezond eten in, maar bij elke hap denken 'is dit wel goed voor me', dat gaat veel te verdan zou ik echt nooit zijn afgevallen, maar had ik mezelf al van kant gemaakt (ok, dan was ik ook wel afgevallen, maar dan naar een kg of 10 inmiddels
)
Maar het blijft een Renaultquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Stiekem is die nieuwe laguna coupe best mooi
Iets niet eten omdat je vanochtend al "gezondigd" hebt, dan wordt het bij mij al ernstig... Dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef Nielez het volgende:
[..]
Tis maar hoe je "letten op elk hapje wat hun mond in gaat" bekijkt dus.
Wat jij zegt met dat per calorie e.d. bijhouden is idd ziekelijk.
-edit: en dat 'is dit wel goed voor me' dingetje ligt ook weer tussen twee extremen in en ook daar is niks mee imho.
Idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets niet eten omdat je vanochtend al "gezondigd" hebt, dan wordt het bij mij al ernstig... Dat dus.
Zoals jij het nu beschrijft voldoe ik al aan de criteria van een "bewust-eetpatroon"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:18 schreef Nielez het volgende:
[..]
Idd.
En uberhaupt iets als 'zondigen' zien..![]()
Tis gewoon een bewust eet-patroon en als je daar wat dingetjes inzet (of als er perongeluk wat dingetjes inkomen die je niet voorzien had) die iets minder gezond zijn oid, schijt.
Ja het is hier geen slank hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zaanse Kermis, bíjna net zo lekker als Nizza-kaakjes![]()
ik heb net een gekookt eitje en twee knackebrod met slankie smeerkaas op
straks nog 3 knackebrodjes en dan kan ik er weer tegenaan voorlopig
Vanavond lekker groene thaise curry met groenten, kip en rijst
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Morgane hier nog leest, of Cali natuurlijk, wat zijn nu dingen die je in Glasgow MOET zien? En we gaan ook een dagje naar Edingbrugh dus wat zijn daar de dingen die we moeten zien
Komen er zo via internet niet echt uit, of iig vriendinnetje niet ik heb nog niet echt gezocht
We zitten vanaf volgende week maandag tot vrijdag in Glasgow en zijn van plan om woensdag naar Edinburgh te gaan.. Maar alst daar supermooi is gaan we gewoon donderdag weer hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichttis wel koud daarboven en alleen aanbevolen als het weer meewerkt, anders wordt je van de berg geblazen! Wil je wat weten van schotland: royal museum of scotland... is gratis.. maar als je maar 1 dag hebt zou ik daar niet te lang blijven hangen! Ehm... verder... Voor 1 dag... Misschien de whiskey experience? op de royal mile? of camera obscura volgens mij klopt de spelling niet helemaal
) nooit geweest maar moet leuk zijn, naar horen zeggen!
edinburghwanneer ben je er eigenlijk?
jij eet helemaal niet zo slecht! jij moet meer sporten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals jij het nu beschrijft voldoe ik al aan de criteria van een "bewust-eetpatroon"
ik leef niet op knackebrod, toevallig gisteren en vandaag omdat ik thuis ben en ik verder niet zoveel in huis hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en leven op knackebrod lijkt me niet echt gezond maar goed.
Ja dat dacht ik dus ook, maar valt me nog mee.. En aangezien ik de laatste tijd 's avonds best vaak visite krijgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Sander het volgende:
Als ik het in huis heb vreet ik het op. Dus ik koop het niet. Daar omheen eet ik redelijk gezond. Iig niet veel.
Whatever makes you sleep at night.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik leef niet op knackebrod, toevallig gisteren en vandaag omdat ik thuis ben en ik verder niet zoveel in huis heb
Normaal ookwel gewoon brood tussen de middag, yoghurt als ontbijt, etc.
edinburgh in 1 dag is wel onmogelijk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We zitten vanaf volgende week maandag tot vrijdag in Glasgow en zijn van plan om woensdag naar Edinburgh te gaan.. Maar alst daar supermooi is gaan we gewoon donderdag weer he![]()
Dinsdag gaan we even de uni in glasgow checken, want daar is de hele trip uiteindelijk voor bedoeld.
Ja dat ken ik op zich wel. Ik had vrijdag een feestje, morgen ook visitequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar valt me nog mee.. En aangezien ik de laatste tijd 's avonds best vaak visite krijgis het wel leuk dat ik gewoon iets in huis heb opzich.
dit dus....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Sander het volgende:
Als ik het in huis heb vreet ik het op. Dus ik koop het niet. Daar omheen eet ik redelijk gezond. Iig niet veel.
hier liggen nog 2 zakken borrelnootjes, chips, repen chocolade, japanse mix en euh.. vast nog meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja dat ken ik op zich wel. Ik had vrijdag een feestje, morgen ook visite, en van de week komen wat vrienden langs. En dan zorg je toch dat je wat lekker in huis hebt. Wat dan niet gegeten wordt en het eindigt ermee dat je het zelf weg eet
.
Dat kan ik dus echt niet. Net ook weer M&M's zitten eten. En ik heb geeneens honger. Té slecht gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier liggen nog 2 zakken borrelnootjes, chips, repen chocolade, japanse mix en euh.. vast nog meer
totaaaaaaaaaaaaal geen behoefte aangelukkig is rené bijna jarig
Komt vast wel goed aai.gif!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar telefoon*
straks bellen ze dat er complicaties waren ofzodat vind ik altijd wel eng bij dit soort dingen..
Is ie z'n piemelotje ook kwijt straksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar telefoon*
straks bellen ze dat er complicaties waren ofzodat vind ik altijd wel eng bij dit soort dingen..
alsie nog maar leeft vind ik dat geen probleemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Is ie z'n piemelotje ook kwijt straks.
Edinburgh Castle is inderdaad wel duur, dat was de reden dat wij er toen niet in zijn gegaan. Wij zijn wel in het filmmuseum geweest, dat was geinig. En die toren in, waar je met de lift naar boven kan en over de stad uit kan kijken. Camera Obscura was wel geinig, maar als je 1 dag hebt zou ik daar niet heen gaan. Wij hebben nog een Underground-tour gedaan, die was lachen. En absoluut de haggis proberen!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichttis wel koud daarboven en alleen aanbevolen als het weer meewerkt, anders wordt je van de berg geblazen! Wil je wat weten van schotland: royal museum of scotland... is gratis.. maar als je maar 1 dag hebt zou ik daar niet te lang blijven hangen! Ehm... verder... Voor 1 dag... Misschien de whiskey experience? op de royal mile? of camera obscura( volgens mij klopt de spelling niet helemaal
) nooit geweest maar moet leuk zijn, naar horen zeggen!
edinburghwanneer ben je er eigenlijk?
Kawa wordt vandaag ontmandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Wie is er geopereerd? Wat heb ik gemist?
die toren jah ....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Edinburgh Castle is inderdaad wel duur, dat was de reden dat wij er toen niet in zijn gegaan. Wij zijn wel in het filmmuseum geweest, dat was geinig. En die toren in, waar je met de lift naar boven kan en over de stad uit kan kijken. Camera Obscura was wel geinig, maar als je 1 dag hebt zou ik daar niet heen gaan. Wij hebben nog een Underground-tour gedaan, die was lachen. En absoluut de haggis proberen!!!
Die naam weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
die toren jah ....ehm... jah.. ik kan m van hier zien
![]()
maar hoe die heet! moet ook een mooi uitzicht geven jah! en de underground-tour
? toch niet een of andere vage ghost tour he?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zouden mn vriendinnetjes wss dan ook wel willen doen maar ik liep op introweekend al te flippen int bos.
oquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die naam weet ik ook niet meer. Ja, zo'n vage ghost-tour. Duurt drie kwartier ofzo, al die vrouwen bij ons gingen door het plafond
.
Ik vond het ook niet zo bijzonder, maar heb me krom gelachen om al die vrouwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
oik kan dus eigenlijk niet opgewonden van worden van dat soort dingen
vandaar dat ik waarschijnlijk ook niet wist wat het was
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo bijzonder, maar heb me krom gelachen om al die vrouwen.
Ik lees hier nog jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Morgane hier nog leest, of Cali natuurlijk, wat zijn nu dingen die je in Glasgow MOET zien? En we gaan ook een dagje naar Edingbrugh dus wat zijn daar de dingen die we moeten zien
Komen er zo via internet niet echt uit, of iig vriendinnetje niet ik heb nog niet echt gezocht
jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
is dat nu maandelijks terugkerend die gewicht discussie
aai.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme, loop ik naar de buurtsuper om een brief op de post te doen, haal ik eten, vergeet ik de brief
Ik had wel verwacht dat jij je kat fipo zou noemenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Waarom pluk je ze zelf dan niet ook gewoon daar vanaf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn
Zodat jij er weer over kan huilen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dan ga je kotsen.
Aah fijn!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Wij snappen elkaarquote:
Tis ff doorbijten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
Ik denk dat kawa eigenlijk te dom is om te denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk dat kawa eigenlijk te dom is om te denken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je kat fipo zou noemen.
Hmmm, meestal is het drie kwartier à een uur studeren en dan een kwartier pauze, maar jij verwisselt die tijden graag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah tis gewoon hoorcollege 1 is zoveel stof, en de andere 3 hoorcolleges die over dat boek gaan zijn een stuk minder! Dus ik wil eigenlijk met die beginnen
Maar als ik 1 af heb mag ik gossip girl kijken
Je hebt dat lievepoezebeest duidelijk nog nooit irl meegemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo stom!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ineens een wild dier in m'n kamer had.. de ene keer was het een eend, de andere keer een groot konijn.. Jeweetwel, das in je droom gewoon logisch enzo. Maarja, die kon dus ook praten
Ik ben nog niet begonnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, meestal is het drie kwartier à een uur studeren en dan een kwartier pauze, maar jij verwisselt die tijden graag?
Ik heb zo 1,2,3 geen idee... Maar hoe kan het dat je de prijs niet ziet als je het besteltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Prijsverhoging, wat zijn mijn rechten?
Anyone?.
Het gaat gewoon een om reguliere aflevering van drukwerk. Wordt op een ftp-server gezet, naar de drukker verstuurd. Die drukt het en zend het per TNT weer naar mij. Dus op basis van de prijs die de vorige keren telkens hetzelfde was, heb ik dit keer de opdracht weer verstrekt. En nu krijg ik ineens een dik hoge factuur. Als ik dat had geweten, had ik mijn meest recente bestelling niet eens meer geplaatst bij hem, want dit vind ik geen chique manier van handelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb zo 1,2,3 geen idee... Maar hoe kan het dat je de prijs niet ziet als je het besteld
Is ook waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, er is voor beide kanten van het verhaal wat te zeggen. Hij had je op de hoogte mogen stellen van de prijsverhoging, maar er blindelings van uitgaan dat het wel hetzelfde zou blijven is ook een beetje verwijtbaar natuurlijk
Ik heb de eerste 4 eps op mn harddisk, maar ik vind t veel relaxter om t languit op de bank op de tv te kijken. Alleen is de dvd-speler beneden kapotquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom pluk je ze zelf dan niet ook gewoon daar vanaf?
tio, kabeltje tussen tv en laptopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 eps op mn harddisk, maar ik vind t veel relaxter om t languit op de bank op de tv te kijken. Alleen is de dvd-speler beneden kapot
waarvoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
5 februari(of een week eerder of een week later) sta ik in de Gelderlander
Hee wist niet dat dat konquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tio, kabeltje tussen tv en laptop
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hee wist niet dat dat konmaar eens naar zo'n kabeltje gaan zoeken. Thanks
Post.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Prijsverhoging, wat zijn mijn rechten?
Anyone?.
S-video (seperate video) heet zoiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je zo'n ding in je laptop? svhs heet dat
waarmee sluit jij je laptop direct op tv aan danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Da's wel erg oud dude
voor zover ik eruit kom bij google plaatjes is svideo of svhs hetzelfdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef Nielez het volgende:
[..]
S-video (seperate video) heet zoiets.
http://en.wikipedia.org/wiki/S-videoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor zover ik eruit kom bij google plaatjes is svideo of svhs hetzelfde
dan zal t moeilijk zijn om m op de tv aan te sluitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen van beide...geen s-video en ook geen hdmi.
Moet je wel een S-video uitgang op je laptop hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hee wist niet dat dat konmaar eens naar zo'n kabeltje gaan zoeken. Thanks
Als je een flatpanel screen hebt niet, dan kan het gewoon vie VGA of DVIquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zal t moeilijk zijn om m op de tv aan te sluiten
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oud? Ik gebruik die ook met SCART aan de tvzijde.
op onze tv kan ik geen vga aansluitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een flatpanel screen hebt niet, dan kan het gewoon vie VGA of DVI
Dat is gebruikelijk. Moet je even kijken of je VGA to scart-kabeltje kan vindenquote:
Yep, je hebt dan wel geen HD, maar 't werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook. S-video to scart kabel heb ik er tussen zitten. En op m'n tv krijg ik dan zwart/wit beeld op m'n EXT2-kanaal (EXT1 is scart van dvd-speler), en via diezelfde scart krijg ik kleurenbeeld op m'n SVHS2-kanaal.
Ideaal inderdaad. Ik had dat eerst niet, zat ik vanaf mn bank naar mn monitor te kijken of moest ik telkens dvd'tjes opofferen. Toen voor 15 euro ofzo een tweedehands videoplank gekocht met S-video out. Enorm veel schik van tot nu toe, een van m'n beste el cheapo-uitgaven van het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep, je hebt dan wel geen HD, maar 't werkt als een tiet.
Dat ligt eraan of je een S-video ingang op je televisie hebt. Sommige tv's hebben dat, maar vooral de goedkopere modellen hebben dat meestal niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef morgane het volgende:
Werkt zo'n vga naar s-video kabeltje ook?
Weet je 't zeker (geen klepje of zo)? De meest goedkope zooi heeft vaak nog aansluitingsmogelijkhedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb helemaal niks op m'n tv
Gelukkig thuis wel.. maar daar heb ik hier niks aan
Naja alleen zo'n rood/wit/geel aansluiting.. verder niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je 't zeker (geen klepje of zo)? De meest goedkope zooi heeft vaak nog aansluitingsmogelijkheden.
Het zou goed kunnen dat daar ook nog wel kabeltjes voor de koop zijn hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Naja alleen zo'n rood/wit/geel aansluiting.. verder niks
Nee input lijkt me, want de wii gaat daarop!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat daar ook nog wel kabeltjes voor de koop zijn hoor. Of zijn dat output-aansluitingen? Heb er eigenlijk geen idee van, die dingen nog nooit gebruikt.
En je hebt geen scart aan de achterkant zitten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee input lijkt me, want de wii gaat daarop!
Principes zijn een groot goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, hier hetzelfde, daarom vroeg ik het nog extra.
Enne, Mikkie, zet je ego eens aan de kant joh.
Af en toe moet je je principes hebben. Dat is, mijns inziens, onderdeel van het hebben van een mening.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Principiaaltjes, het levert iig goeie topics op
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op alles reageren levert vaak ook overhitte figuren op.
Tnx menquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens mikkie je bent een van de weinige ts'sen die gewoon fatsoenlijk bij zn topic blijft, de rest kijkt na een half uur eens voor een reactie en reageert niet eens op de helft van de antwoorden
dus bij deze mijn award voor beste ts
lopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Volgens swarmi's opvatting ga ik nu trouwens failen als TS, want ik ga naar het USC lopen om een potje te gaan squashen.
Huhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe laat komt die augurk penetratie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe laat komt die augurk penetratie
niks gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer mensen hiero die omstreeks 15.15u een vliegtuig zeer laag (ik schat een metertje of 200-300) boven Nijmegen hebben zien vliegen?
Ik kon niet zien of het een passagiers- of een vrachtvliegtuig was. Het had iig een staartmotor.
Nee ik liep met de hond te wandelen en had mijn gsm niet bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks gezien
heb je fotos of niet toevallig
Niet gezien, maar heb laatst ook een keer gehad dat er twee echt supersnel achter elkaar enorm laag overkwamen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer mensen hiero die omstreeks 15.15u een vliegtuig zeer laag (ik schat een metertje of 200-300) boven Nijmegen hebben zien vliegen?
Ik kon niet zien of het een passagiers- of een vrachtvliegtuig was. Het had iig een staartmotor.
Fuck da's hendig. Ik doe altijd tvgids.nl/alleprogrammas, maar dit is ook hendig sjiek. Wel jammer dat BBC enzo er niet op staan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
http://www.vanavondoptv.nl is overzichtelijker
BBC enzo kijk ik hier toch niet.. Dus is deze site primaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck da's hendig. Ik doe altijd tvgids.nl/alleprogrammas, maar dit is ook hendig sjiek. Wel jammer dat BBC enzo er niet op staan.
En ons dan bijna compleet negeren als we met onze neuzen tegen het glas gedrukt staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Volgens swarmi's opvatting ga ik nu trouwens failen als TS, want ik ga naar het USC lopen om een potje te gaan squashen.
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ons dan bijna compleet negeren als we met onze neuzen tegen het glas gedrukt staan![]()
Kickfit, wa's da? Never heard of.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Mèn, Moblo had me overgehaald om na een korte fitnesssessie (en ja, die spelling klopt) nog even mee te doen met kickfit, sjeusus was dat intensief zeg
Maar wel een goede extra naast kickboksen, zowel voor techniek, als voor uithoudingsvermogen, dus ik denk dat ik wel vaker ga
Nope, ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal die inauguratie van Obama volgen? Het enige wat die kerel daar gaat doen is populistische praatjes verkondigen en zieltjes winnen.
Hehe, zag er best ok uit hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger op.
Neh, ik zat midden in een potje tegen twee lui die allebei stukken beter zijn dan ik, dus ik moest even heel goed m'n best doen om enigszins bij te kunnen blijven.
Tegen zo'n kussen aan trappen/slaan, buikspiertraining, en nog wat uithoudingsvermogen/conditiequote:
Het was cursus. En dat begint altijd met twaalf, vandaag was de laatste dag. Tentamens enzo, dus we waren met twee + de trainer. Die trainer is echt Koning Squash, en die andere dude is ook een stuk beter dan ik, dus vandaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, zag er best ok uit hoorMaar heb je niet genoeg vrienden om met z'n 4en te gaan?
In de loop van de tijd haken altijd wat mensen af die geen zin of tijd meer hebben, dus je eindigt de cursus meestal met 6 à 8 man. Maar door tentamens enzo waren er vandaag nog maar 2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ach so
En waren er nou nog maar 2 over van de 12, of hadden jullie gewoon een oneven aantal?
smoesjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger op.
Neh, ik zat midden in een potje tegen twee lui die allebei stukken beter zijn dan ik, dus ik moest even heel goed m'n best doen om enigszins bij te kunnen blijven.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben echt doodNu de energie verzamelen om te koken
dan wordtie tenminste ook alleen neergeschoten, z'n vrouw hoeft niet meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zijn echt heul veul mensen daar!
En i vind het best stom dat zn vrouw niet naast hem loopt.. Looptie daar in zn eentje
Amerika is toch zo'n familieland.
Ik had het over Obama. Obama mag nog niet doodquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wordtie tenminste ook alleen neergeschoten, z'n vrouw hoeft niet mee
ja, ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had het over Obama. Obama mag nog niet dood
Als Obama doodgaat wordt Biden president sjappie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef IrishBastard het volgende:
Kunnen ze alsnog een vrouwelijke president aanstellen
Hebben ze wel meteen een excuus als Amerika ten onder gaat, 'Yeh, well, female president 'n' all'
Wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als Obama doodgaat wordt Biden president sjappie.
nee, joh, echt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als Obama doodgaat wordt Biden president sjappie.
hij is gewoon geen neger, hij is alleen heel viesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind Obama ook een beetje vies
Ik durf te wedden dat 'ie in z'n vrije tijd ook in Karl Kani loopt enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is gewoon geen neger, hij is alleen heel vies
wiggers
Ik wilde daarstraks al neerzetten dat jij volgens mij vandaag serieus hard aan het studeren bent! Weinig posts tussendoor hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom op LR, je kan het!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog 16 blz tot ik gossip girl mag kijken maar heb ook geen zin meer
Je kunt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom op LR, je kan het!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog 16 blz tot ik gossip girl mag kijken maar heb ook geen zin meer
Naja vandaag, vanaf vanmiddag wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde daarstraks al neerzetten dat jij volgens mij vandaag serieus hard aan het studeren bent! Weinig posts tussendoor haha
Afvallen deed ze in ieder geval nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Aretha juist wat tegenvallen vandaag
Franklin?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Aretha juist wat tegenvallen vandaag
Ik vraag me altijd af wat mijn buurman van mijn zangkunsten vindt, aangezien het hier super gehorig is, en ik vrolijk mee zit te zingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Verdomd zeg, kom er ineens achter dat een meisje dat ik ken/soort van vriendin kan zingen![]()
Ze zei altijd wel dat ze veel zingt thuis enzo.. maar nu hoor ik het en is het nog echt mooi ook.
Ohw haha, ik kijk niet. Maar we zijn wel dikke makkers ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die stond net te zingen bij de inauguratie
nou, kommaaropquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, vanaf nu is alles wat ik aan jou vertel geheim voor IB.
Dikke makkersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ohw haha, ik kijk niet. Maar we zijn wel dikke makkers ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |