quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Het mysterie wat doe je
Inderdaad. De speculaties waren er al langer, maar ik vind dit zo zonde. Hou dan gewoon je bek. Buiten het feit dat het ethisch gezien niet kan (je bent aan het werk en dient niet rond te snuffelen), is het gewoon de grap van Top Gear om dat geheim te houden. Waarom accepteren mensen dat niet gewoon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Sommige dingen wil je niet weten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, heb je je krant al? Staat een goed stuk in over het elektronisch patiëntendossier.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Vond het een mooie kat, niet meer
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet mee gaan sporten
goed voor je
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Badquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
heeft dat met sporten te maken
hé, zégquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
En daar deed ik het voor... sorry meid, was maar een geintjequote:
jah want die gaan allemaal samen sportenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Bad![]()
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"letten op elk hapje wat hun mond in gaat"
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doenquote:
Ik schrijf niet op wat ik iedere dag eet, maar hou wel in gedachte bij wat ik gehad heb en let enorm op met 'wat' en 'hoeveel' ik eet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
ik zorg ervoor dat ik van alles wat binnen krijg en ik let er ook op heoveel ik eetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
Tis maar hoe je "letten op elk hapje wat hun mond in gaat" bekijkt dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doen
Als je bezig bent met je leefpatroon in het algemeen, dan past daar automatisch goed en gezond eten in, maar bij elke hap denken 'is dit wel goed voor me', dat gaat veel te verdan zou ik echt nooit zijn afgevallen, maar had ik mezelf al van kant gemaakt (ok, dan was ik ook wel afgevallen, maar dan naar een kg of 10 inmiddels
)
Maar het blijft een Renaultquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Stiekem is die nieuwe laguna coupe best mooi
Iets niet eten omdat je vanochtend al "gezondigd" hebt, dan wordt het bij mij al ernstig... Dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef Nielez het volgende:
[..]
Tis maar hoe je "letten op elk hapje wat hun mond in gaat" bekijkt dus.
Wat jij zegt met dat per calorie e.d. bijhouden is idd ziekelijk.
-edit: en dat 'is dit wel goed voor me' dingetje ligt ook weer tussen twee extremen in en ook daar is niks mee imho.
Idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets niet eten omdat je vanochtend al "gezondigd" hebt, dan wordt het bij mij al ernstig... Dat dus.
Zoals jij het nu beschrijft voldoe ik al aan de criteria van een "bewust-eetpatroon"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:18 schreef Nielez het volgende:
[..]
Idd.
En uberhaupt iets als 'zondigen' zien..![]()
Tis gewoon een bewust eet-patroon en als je daar wat dingetjes inzet (of als er perongeluk wat dingetjes inkomen die je niet voorzien had) die iets minder gezond zijn oid, schijt.
Ja het is hier geen slank hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zaanse Kermis, bíjna net zo lekker als Nizza-kaakjes![]()
ik heb net een gekookt eitje en twee knackebrod met slankie smeerkaas op
straks nog 3 knackebrodjes en dan kan ik er weer tegenaan voorlopig
Vanavond lekker groene thaise curry met groenten, kip en rijst
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Morgane hier nog leest, of Cali natuurlijk, wat zijn nu dingen die je in Glasgow MOET zien? En we gaan ook een dagje naar Edingbrugh dus wat zijn daar de dingen die we moeten zien
Komen er zo via internet niet echt uit, of iig vriendinnetje niet ik heb nog niet echt gezocht
We zitten vanaf volgende week maandag tot vrijdag in Glasgow en zijn van plan om woensdag naar Edinburgh te gaan.. Maar alst daar supermooi is gaan we gewoon donderdag weer hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichttis wel koud daarboven en alleen aanbevolen als het weer meewerkt, anders wordt je van de berg geblazen! Wil je wat weten van schotland: royal museum of scotland... is gratis.. maar als je maar 1 dag hebt zou ik daar niet te lang blijven hangen! Ehm... verder... Voor 1 dag... Misschien de whiskey experience? op de royal mile? of camera obscura volgens mij klopt de spelling niet helemaal
) nooit geweest maar moet leuk zijn, naar horen zeggen!
edinburghwanneer ben je er eigenlijk?
jij eet helemaal niet zo slecht! jij moet meer sporten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals jij het nu beschrijft voldoe ik al aan de criteria van een "bewust-eetpatroon"
ik leef niet op knackebrod, toevallig gisteren en vandaag omdat ik thuis ben en ik verder niet zoveel in huis hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en leven op knackebrod lijkt me niet echt gezond maar goed.
Ja dat dacht ik dus ook, maar valt me nog mee.. En aangezien ik de laatste tijd 's avonds best vaak visite krijgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Sander het volgende:
Als ik het in huis heb vreet ik het op. Dus ik koop het niet. Daar omheen eet ik redelijk gezond. Iig niet veel.
Whatever makes you sleep at night.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik leef niet op knackebrod, toevallig gisteren en vandaag omdat ik thuis ben en ik verder niet zoveel in huis heb
Normaal ookwel gewoon brood tussen de middag, yoghurt als ontbijt, etc.
edinburgh in 1 dag is wel onmogelijk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We zitten vanaf volgende week maandag tot vrijdag in Glasgow en zijn van plan om woensdag naar Edinburgh te gaan.. Maar alst daar supermooi is gaan we gewoon donderdag weer he![]()
Dinsdag gaan we even de uni in glasgow checken, want daar is de hele trip uiteindelijk voor bedoeld.
Ja dat ken ik op zich wel. Ik had vrijdag een feestje, morgen ook visitequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar valt me nog mee.. En aangezien ik de laatste tijd 's avonds best vaak visite krijgis het wel leuk dat ik gewoon iets in huis heb opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |