heb ik nou ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef morgane het volgende:als ik mn armen zo omhoog doe is er van mn voorgevel niks meer over
![]()
Anyway, dit was mijn tvp, (hee dat rijmt), nu ga ik slapen.
Ik hoop dat de treinen morgen wel goed rijden idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef -RockYourBody- het volgende:
Mothers only son so I had to knock a nigga the fuck out ... Nijmegen morgen komt de son van god weer naar Nijmegen.
Ze springen altijd pas na Arnhem het spoor op dus ik kom er wel ... althans als het ging om een springer vanmorgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik hoop dat de treinen morgen wel goed rijden idd.
Hmmm heb er niets van gemerkt wanneer was dat dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
van de week waren het 2x bovenleidingen
Jup. Wel gaar en hoofdpijn, though. Toch jammer.quote:
Helemaal niet, want dan was ik ter plekke in slaap gedonderdquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Had je dus gister net zo goed mee kunnen gaan
Ow en dat ja, ik zit echt op de grens wel of niet ziek, dus ik hoop dat een goede nachtrust even helpt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar eens gestrekt ga. Weet niet waar ik last van heb, maar ik voel me echt verre van fit. En dat met morgen een hele dag leren voor de boeg is verre van handig.
wiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo bedtijd! Over een paar uur een afspraak met een forumster op de uni.
Goed nummerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
![]()
Nooit geweten dat dat door een neger gezongen werd
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Het mysterie wat doe je
Inderdaad. De speculaties waren er al langer, maar ik vind dit zo zonde. Hou dan gewoon je bek. Buiten het feit dat het ethisch gezien niet kan (je bent aan het werk en dient niet rond te snuffelen), is het gewoon de grap van Top Gear om dat geheim te houden. Waarom accepteren mensen dat niet gewoon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Sommige dingen wil je niet weten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, heb je je krant al? Staat een goed stuk in over het elektronisch patiëntendossier.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Vond het een mooie kat, niet meer
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet mee gaan sporten
goed voor je
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Badquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
heeft dat met sporten te maken
hé, zégquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een stelletje onzekere jankwijven op fok die letten op elk hapje wat hun mond in gaat? Nee dank je
En daar deed ik het voor... sorry meid, was maar een geintjequote:
jah want die gaan allemaal samen sportenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt mee gaan sporten, dacht dat je impliceerde met die mensen die in Slank posten. My Bad![]()
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"letten op elk hapje wat hun mond in gaat"
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doenquote:
Ik schrijf niet op wat ik iedere dag eet, maar hou wel in gedachte bij wat ik gehad heb en let enorm op met 'wat' en 'hoeveel' ik eet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
ik zorg ervoor dat ik van alles wat binnen krijg en ik let er ook op heoveel ik eetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houd jij per dag bij wat je eet?
Tis maar hoe je "letten op elk hapje wat hun mond in gaat" bekijkt dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, als je elke calorie zorgvuldig telt, afweegt en uitrekent en nooit eens van jezelf mag 'zondigen', dan ben je ziekelijk bezig. Als je dit dus 7 dagen in de week, jaren lang zou doen
Als je bezig bent met je leefpatroon in het algemeen, dan past daar automatisch goed en gezond eten in, maar bij elke hap denken 'is dit wel goed voor me', dat gaat veel te verdan zou ik echt nooit zijn afgevallen, maar had ik mezelf al van kant gemaakt (ok, dan was ik ook wel afgevallen, maar dan naar een kg of 10 inmiddels
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |