Ik lees hier nog jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Morgane hier nog leest, of Cali natuurlijk, wat zijn nu dingen die je in Glasgow MOET zien? En we gaan ook een dagje naar Edingbrugh dus wat zijn daar de dingen die we moeten zien
Komen er zo via internet niet echt uit, of iig vriendinnetje niet ik heb nog niet echt gezocht
jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
is dat nu maandelijks terugkerend die gewicht discussie
aai.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme, loop ik naar de buurtsuper om een brief op de post te doen, haal ik eten, vergeet ik de brief
Ik had wel verwacht dat jij je kat fipo zou noemenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Waarom pluk je ze zelf dan niet ook gewoon daar vanaf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn
Zodat jij er weer over kan huilen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dan ga je kotsen.
Aah fijn!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Wij snappen elkaarquote:
Tis ff doorbijten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
Ik denk dat kawa eigenlijk te dom is om te denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |