dit dus....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef Sander het volgende:
Als ik het in huis heb vreet ik het op. Dus ik koop het niet. Daar omheen eet ik redelijk gezond. Iig niet veel.
hier liggen nog 2 zakken borrelnootjes, chips, repen chocolade, japanse mix en euh.. vast nog meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja dat ken ik op zich wel. Ik had vrijdag een feestje, morgen ook visite, en van de week komen wat vrienden langs. En dan zorg je toch dat je wat lekker in huis hebt. Wat dan niet gegeten wordt en het eindigt ermee dat je het zelf weg eet
.
Dat kan ik dus echt niet. Net ook weer M&M's zitten eten. En ik heb geeneens honger. Té slecht gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier liggen nog 2 zakken borrelnootjes, chips, repen chocolade, japanse mix en euh.. vast nog meer
totaaaaaaaaaaaaal geen behoefte aangelukkig is rené bijna jarig
Komt vast wel goed aai.gif!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar telefoon*
straks bellen ze dat er complicaties waren ofzodat vind ik altijd wel eng bij dit soort dingen..
Is ie z'n piemelotje ook kwijt straksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar telefoon*
straks bellen ze dat er complicaties waren ofzodat vind ik altijd wel eng bij dit soort dingen..
alsie nog maar leeft vind ik dat geen probleemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Is ie z'n piemelotje ook kwijt straks.
Edinburgh Castle is inderdaad wel duur, dat was de reden dat wij er toen niet in zijn gegaan. Wij zijn wel in het filmmuseum geweest, dat was geinig. En die toren in, waar je met de lift naar boven kan en over de stad uit kan kijken. Camera Obscura was wel geinig, maar als je 1 dag hebt zou ik daar niet heen gaan. Wij hebben nog een Underground-tour gedaan, die was lachen. En absoluut de haggis proberen!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
1 dag edinburgh? Dat zullen waarschijnlijk de standaard toeristen atracties worden! Het kasteel is wel aardig! geeft een mooi uitzicht over de stad.. het is wel duur... Neem wel een rondleiding erbij... Wat ik zelf tof vond, is arthurs seat.. De vulkaan... hij is niet echt heel erg hoog om t klimmen.. maar geeft wel een prachtig uitzichttis wel koud daarboven en alleen aanbevolen als het weer meewerkt, anders wordt je van de berg geblazen! Wil je wat weten van schotland: royal museum of scotland... is gratis.. maar als je maar 1 dag hebt zou ik daar niet te lang blijven hangen! Ehm... verder... Voor 1 dag... Misschien de whiskey experience? op de royal mile? of camera obscura( volgens mij klopt de spelling niet helemaal
) nooit geweest maar moet leuk zijn, naar horen zeggen!
edinburghwanneer ben je er eigenlijk?
Kawa wordt vandaag ontmandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Wie is er geopereerd? Wat heb ik gemist?
die toren jah ....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Edinburgh Castle is inderdaad wel duur, dat was de reden dat wij er toen niet in zijn gegaan. Wij zijn wel in het filmmuseum geweest, dat was geinig. En die toren in, waar je met de lift naar boven kan en over de stad uit kan kijken. Camera Obscura was wel geinig, maar als je 1 dag hebt zou ik daar niet heen gaan. Wij hebben nog een Underground-tour gedaan, die was lachen. En absoluut de haggis proberen!!!
Die naam weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
die toren jah ....ehm... jah.. ik kan m van hier zien
![]()
maar hoe die heet! moet ook een mooi uitzicht geven jah! en de underground-tour
? toch niet een of andere vage ghost tour he?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zouden mn vriendinnetjes wss dan ook wel willen doen maar ik liep op introweekend al te flippen int bos.
oquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die naam weet ik ook niet meer. Ja, zo'n vage ghost-tour. Duurt drie kwartier ofzo, al die vrouwen bij ons gingen door het plafond
.
Ik vond het ook niet zo bijzonder, maar heb me krom gelachen om al die vrouwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
oik kan dus eigenlijk niet opgewonden van worden van dat soort dingen
vandaar dat ik waarschijnlijk ook niet wist wat het was
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo bijzonder, maar heb me krom gelachen om al die vrouwen.
Ik lees hier nog jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Morgane hier nog leest, of Cali natuurlijk, wat zijn nu dingen die je in Glasgow MOET zien? En we gaan ook een dagje naar Edingbrugh dus wat zijn daar de dingen die we moeten zien
Komen er zo via internet niet echt uit, of iig vriendinnetje niet ik heb nog niet echt gezocht
jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
is dat nu maandelijks terugkerend die gewicht discussie
aai.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme, loop ik naar de buurtsuper om een brief op de post te doen, haal ik eten, vergeet ik de brief
Ik had wel verwacht dat jij je kat fipo zou noemenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Waarom pluk je ze zelf dan niet ook gewoon daar vanaf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn
Zodat jij er weer over kan huilen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dan ga je kotsen.
Aah fijn!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
kawa is weer terug, zwalkend en wel en zit zijn niet meer bestaande ballen te likken
Wij snappen elkaarquote:
Tis ff doorbijten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
Ik denk dat kawa eigenlijk te dom is om te denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Kawa er zelf anders over denkt
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk dat kawa eigenlijk te dom is om te denken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je kat fipo zou noemen.
Hmmm, meestal is het drie kwartier à een uur studeren en dan een kwartier pauze, maar jij verwisselt die tijden graag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah tis gewoon hoorcollege 1 is zoveel stof, en de andere 3 hoorcolleges die over dat boek gaan zijn een stuk minder! Dus ik wil eigenlijk met die beginnen
Maar als ik 1 af heb mag ik gossip girl kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |