Je hebt dat lievepoezebeest duidelijk nog nooit irl meegemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo stom!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ineens een wild dier in m'n kamer had.. de ene keer was het een eend, de andere keer een groot konijn.. Jeweetwel, das in je droom gewoon logisch enzo. Maarja, die kon dus ook praten
Ik ben nog niet begonnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, meestal is het drie kwartier à een uur studeren en dan een kwartier pauze, maar jij verwisselt die tijden graag?
Ik heb zo 1,2,3 geen idee... Maar hoe kan het dat je de prijs niet ziet als je het besteltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Prijsverhoging, wat zijn mijn rechten?
Anyone?.
Het gaat gewoon een om reguliere aflevering van drukwerk. Wordt op een ftp-server gezet, naar de drukker verstuurd. Die drukt het en zend het per TNT weer naar mij. Dus op basis van de prijs die de vorige keren telkens hetzelfde was, heb ik dit keer de opdracht weer verstrekt. En nu krijg ik ineens een dik hoge factuur. Als ik dat had geweten, had ik mijn meest recente bestelling niet eens meer geplaatst bij hem, want dit vind ik geen chique manier van handelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb zo 1,2,3 geen idee... Maar hoe kan het dat je de prijs niet ziet als je het besteld
Is ook waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, er is voor beide kanten van het verhaal wat te zeggen. Hij had je op de hoogte mogen stellen van de prijsverhoging, maar er blindelings van uitgaan dat het wel hetzelfde zou blijven is ook een beetje verwijtbaar natuurlijk
Ik heb de eerste 4 eps op mn harddisk, maar ik vind t veel relaxter om t languit op de bank op de tv te kijken. Alleen is de dvd-speler beneden kapotquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom pluk je ze zelf dan niet ook gewoon daar vanaf?
tio, kabeltje tussen tv en laptopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 eps op mn harddisk, maar ik vind t veel relaxter om t languit op de bank op de tv te kijken. Alleen is de dvd-speler beneden kapot
waarvoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
5 februari(of een week eerder of een week later) sta ik in de Gelderlander
Hee wist niet dat dat konquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tio, kabeltje tussen tv en laptop
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hee wist niet dat dat konmaar eens naar zo'n kabeltje gaan zoeken. Thanks
Post.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Prijsverhoging, wat zijn mijn rechten?
Anyone?.
S-video (seperate video) heet zoiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je zo'n ding in je laptop? svhs heet dat
waarmee sluit jij je laptop direct op tv aan danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Da's wel erg oud dude
voor zover ik eruit kom bij google plaatjes is svideo of svhs hetzelfdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef Nielez het volgende:
[..]
S-video (seperate video) heet zoiets.
http://en.wikipedia.org/wiki/S-videoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor zover ik eruit kom bij google plaatjes is svideo of svhs hetzelfde
dan zal t moeilijk zijn om m op de tv aan te sluitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen van beide...geen s-video en ook geen hdmi.
Moet je wel een S-video uitgang op je laptop hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hee wist niet dat dat konmaar eens naar zo'n kabeltje gaan zoeken. Thanks
Als je een flatpanel screen hebt niet, dan kan het gewoon vie VGA of DVIquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zal t moeilijk zijn om m op de tv aan te sluiten
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oud? Ik gebruik die ook met SCART aan de tvzijde.
op onze tv kan ik geen vga aansluitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een flatpanel screen hebt niet, dan kan het gewoon vie VGA of DVI
Dat is gebruikelijk. Moet je even kijken of je VGA to scart-kabeltje kan vindenquote:
Yep, je hebt dan wel geen HD, maar 't werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook. S-video to scart kabel heb ik er tussen zitten. En op m'n tv krijg ik dan zwart/wit beeld op m'n EXT2-kanaal (EXT1 is scart van dvd-speler), en via diezelfde scart krijg ik kleurenbeeld op m'n SVHS2-kanaal.
Ideaal inderdaad. Ik had dat eerst niet, zat ik vanaf mn bank naar mn monitor te kijken of moest ik telkens dvd'tjes opofferen. Toen voor 15 euro ofzo een tweedehands videoplank gekocht met S-video out. Enorm veel schik van tot nu toe, een van m'n beste el cheapo-uitgaven van het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep, je hebt dan wel geen HD, maar 't werkt als een tiet.
Dat ligt eraan of je een S-video ingang op je televisie hebt. Sommige tv's hebben dat, maar vooral de goedkopere modellen hebben dat meestal niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef morgane het volgende:
Werkt zo'n vga naar s-video kabeltje ook?
Weet je 't zeker (geen klepje of zo)? De meest goedkope zooi heeft vaak nog aansluitingsmogelijkhedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb helemaal niks op m'n tv
Gelukkig thuis wel.. maar daar heb ik hier niks aan
Naja alleen zo'n rood/wit/geel aansluiting.. verder niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je 't zeker (geen klepje of zo)? De meest goedkope zooi heeft vaak nog aansluitingsmogelijkheden.
Het zou goed kunnen dat daar ook nog wel kabeltjes voor de koop zijn hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Naja alleen zo'n rood/wit/geel aansluiting.. verder niks
Nee input lijkt me, want de wii gaat daarop!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat daar ook nog wel kabeltjes voor de koop zijn hoor. Of zijn dat output-aansluitingen? Heb er eigenlijk geen idee van, die dingen nog nooit gebruikt.
En je hebt geen scart aan de achterkant zitten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee input lijkt me, want de wii gaat daarop!
Principes zijn een groot goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, hier hetzelfde, daarom vroeg ik het nog extra.
Enne, Mikkie, zet je ego eens aan de kant joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |