hij is gewoon geen neger, hij is alleen heel viesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind Obama ook een beetje vies
Ik durf te wedden dat 'ie in z'n vrije tijd ook in Karl Kani loopt enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is gewoon geen neger, hij is alleen heel vies
wiggers
Ik wilde daarstraks al neerzetten dat jij volgens mij vandaag serieus hard aan het studeren bent! Weinig posts tussendoor hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom op LR, je kan het!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog 16 blz tot ik gossip girl mag kijken maar heb ook geen zin meer
Je kunt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom op LR, je kan het!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog 16 blz tot ik gossip girl mag kijken maar heb ook geen zin meer
Naja vandaag, vanaf vanmiddag wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde daarstraks al neerzetten dat jij volgens mij vandaag serieus hard aan het studeren bent! Weinig posts tussendoor haha
Afvallen deed ze in ieder geval nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Aretha juist wat tegenvallen vandaag
Franklin?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond Aretha juist wat tegenvallen vandaag
Ik vraag me altijd af wat mijn buurman van mijn zangkunsten vindt, aangezien het hier super gehorig is, en ik vrolijk mee zit te zingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Verdomd zeg, kom er ineens achter dat een meisje dat ik ken/soort van vriendin kan zingen![]()
Ze zei altijd wel dat ze veel zingt thuis enzo.. maar nu hoor ik het en is het nog echt mooi ook.
Ohw haha, ik kijk niet. Maar we zijn wel dikke makkers ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die stond net te zingen bij de inauguratie
nou, kommaaropquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, vanaf nu is alles wat ik aan jou vertel geheim voor IB.
Dikke makkersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ohw haha, ik kijk niet. Maar we zijn wel dikke makkers ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |