Af en toe moet je je principes hebben. Dat is, mijns inziens, onderdeel van het hebben van een mening.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Principiaaltjes, het levert iig goeie topics op
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op alles reageren levert vaak ook overhitte figuren op.
Tnx menquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens mikkie je bent een van de weinige ts'sen die gewoon fatsoenlijk bij zn topic blijft, de rest kijkt na een half uur eens voor een reactie en reageert niet eens op de helft van de antwoorden
dus bij deze mijn award voor beste ts
lopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Volgens swarmi's opvatting ga ik nu trouwens failen als TS, want ik ga naar het USC lopen om een potje te gaan squashen.
Huhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe laat komt die augurk penetratie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe laat komt die augurk penetratie
niks gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer mensen hiero die omstreeks 15.15u een vliegtuig zeer laag (ik schat een metertje of 200-300) boven Nijmegen hebben zien vliegen?
Ik kon niet zien of het een passagiers- of een vrachtvliegtuig was. Het had iig een staartmotor.
Nee ik liep met de hond te wandelen en had mijn gsm niet bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks gezien
heb je fotos of niet toevallig
Niet gezien, maar heb laatst ook een keer gehad dat er twee echt supersnel achter elkaar enorm laag overkwamen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer mensen hiero die omstreeks 15.15u een vliegtuig zeer laag (ik schat een metertje of 200-300) boven Nijmegen hebben zien vliegen?
Ik kon niet zien of het een passagiers- of een vrachtvliegtuig was. Het had iig een staartmotor.
Fuck da's hendig. Ik doe altijd tvgids.nl/alleprogrammas, maar dit is ook hendig sjiek. Wel jammer dat BBC enzo er niet op staan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
http://www.vanavondoptv.nl is overzichtelijker
BBC enzo kijk ik hier toch niet.. Dus is deze site primaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fuck da's hendig. Ik doe altijd tvgids.nl/alleprogrammas, maar dit is ook hendig sjiek. Wel jammer dat BBC enzo er niet op staan.
En ons dan bijna compleet negeren als we met onze neuzen tegen het glas gedrukt staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Volgens swarmi's opvatting ga ik nu trouwens failen als TS, want ik ga naar het USC lopen om een potje te gaan squashen.
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ons dan bijna compleet negeren als we met onze neuzen tegen het glas gedrukt staan![]()
Kickfit, wa's da? Never heard of.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Mèn, Moblo had me overgehaald om na een korte fitnesssessie (en ja, die spelling klopt) nog even mee te doen met kickfit, sjeusus was dat intensief zeg
Maar wel een goede extra naast kickboksen, zowel voor techniek, als voor uithoudingsvermogen, dus ik denk dat ik wel vaker ga
Nope, ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal die inauguratie van Obama volgen? Het enige wat die kerel daar gaat doen is populistische praatjes verkondigen en zieltjes winnen.
Hehe, zag er best ok uit hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger op.
Neh, ik zat midden in een potje tegen twee lui die allebei stukken beter zijn dan ik, dus ik moest even heel goed m'n best doen om enigszins bij te kunnen blijven.
Tegen zo'n kussen aan trappen/slaan, buikspiertraining, en nog wat uithoudingsvermogen/conditiequote:
Het was cursus. En dat begint altijd met twaalf, vandaag was de laatste dag. Tentamens enzo, dus we waren met twee + de trainer. Die trainer is echt Koning Squash, en die andere dude is ook een stuk beter dan ik, dus vandaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, zag er best ok uit hoorMaar heb je niet genoeg vrienden om met z'n 4en te gaan?
In de loop van de tijd haken altijd wat mensen af die geen zin of tijd meer hebben, dus je eindigt de cursus meestal met 6 à 8 man. Maar door tentamens enzo waren er vandaag nog maar 2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ach so
En waren er nou nog maar 2 over van de 12, of hadden jullie gewoon een oneven aantal?
smoesjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stak nog heel liefkozend m'n middelvinger op.
Neh, ik zat midden in een potje tegen twee lui die allebei stukken beter zijn dan ik, dus ik moest even heel goed m'n best doen om enigszins bij te kunnen blijven.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben echt doodNu de energie verzamelen om te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |