quote:Op maandag 19 januari 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] is de enige waardige C-C-Combo breaker.
Die linker!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier dus om die rechterguido, het filmpje heb ik nog niet gevonden
Maar die danst als een maaaaaaaaaaaaster![]()
![]()
Als ik er alleen al aan denk ga ik plat
Je wilde niemands vriendinnetje zijn toch? Of is hij alleen jouw vriendje?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in balans oké. Laatst probeerden mijn vriendje en ik dit:
[ afbeelding ]
En toen viel ik dus gewoon zomaar om!
Misschien moet je niet naar dit soort muziek luisteren, als je je dipje kwijt wil raken.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same
I think I'll leave it to tomorrow till unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To real life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time
I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I shake it all, forget you
Why, why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again
Tomorrow's back to work down to sanitation
should've run back ?? before I left here
Try to Mama show her that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away
From the road where the cars never stop going through the night
To real life where I can't watch sunset
And take my time
Take up our time
I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change in time around by falling
I walked away and never said that I wanted to see again
I wanna see you again
I wanna see you again
Hij is denkbeeldig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je wilde niemands vriendinnetje zijn toch? Of is hij alleen jouw vriendje?
Ik heb al vrolijke liedjes geprobeerd maar het werkte nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naar dit soort muziek luisteren, als je je dipje kwijt wil raken.
Ik luisterde vier jaar geleden wel eens Dido.quote:
Ik wil alleen maar zwemmen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vrolijke liedjes geprobeerd maar het werkte niet
Ja, met denkbeeldige verf.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw denkbeeldige vriendje heeft z'n haar geblondeerd?
Deze dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vrolijke liedjes geprobeerd maar het werkte niet
En zelfs daar val je vanaf? Dan is het wel erg ja.quote:
Is dat een liedje over zaadjes?quote:
quote:Zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
Heel vrolijk, heel vrolijk
Maar zo behoorlijk vrolijk
Was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
Psychotisch en chaotisch
Labiel en neogotisch
Maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
Psychotisch en chaotisch
Labiel en neogotisch
Maar vandaag dus niet
Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
I speak in verses, prophecies and cursesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan geen nummers beluisteren op youtube, helaas.
Hmhm, dat bedoel ik dus. Fijn dat je de ernst van de zaak in ziet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zelfs daar val je vanaf? Dan is het wel erg ja.
Necrofiel.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij ziet er alweer uit zoals voorheen:
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat bedoel ik dus. Fijn dat je de ernst van de zaak in ziet.
BT adoreert een dood iemandquote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3-maanden ban. Maar volgens mij is jordeeeh alweer binnen een maand terug, dus jos kan daar naar uitkijkenquote:
Wonderbaarlijk.quote:
Dan issie wel erg denkbeeldig idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LA LALALALALALA LALALALALA LALALALALAquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Jordeeeh nog terug komtquote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
3-maanden ban. Maar volgens mij is jordeeeh alweer binnen een maand terug, dus jos kan daar naar uitkijken
Hij gaat ook niet naar de meetquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als Jordeeeh nog terug komtik zie hem bijna nooit meer lurken op school, wat hij voorheen de hele dag deed
Misschien moet hij er even inkomenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als Jordeeeh nog terug komtik zie hem bijna nooit meer lurken op school, wat hij voorheen de hele dag deed
Wij gaan naar Wolvega, wat een zeer fijne shop isquote:
Hoop het ook, hij krijgt toch wel weer een terug val.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien moet hij er even inkomen.... .. toch
... hopelijk
Ja, maar toen kwamen er veel baggeruserts. Nu hooguit nog dagdag ofzo, al kom ik hier ook niet heel vaakquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in mijn gedachten is hij springlevend.
ananas ook al een aantal keerquote:
Nee, want dat heb je zelf al vijf keer gedaan deze maand.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Waag het niet te zeggen dat ik vast zwanger ben
Van pijpen kun je niet zwanger worden schatquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van pijpen kun je niet zwanger worden schat
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Je bent zwangerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Maar ik heb het sperma wel doorgesliktquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van pijpen kun je niet zwanger worden schat
ik hoop voor je dat het geen buikgriep is.quote:
Je hebt Aids.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Ik krijg nooit griep.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het geen buikgriep is.![]()
Dan kan je nog beter zwanger zijn.
Zangerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
Haha, Bt is zanger!
Wat zou ik haar graag met een knuppel willen bewerken.quote:
Oh dan is het vast baarmoederhals kanker.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 17:36:12 ]
Moet ik ook even foto's gaan linken van als dat buikje leeg moetquote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Reusachtigdat ze nog kan staan.
Ik denk altijd dat ze dat zeggen als ze die rüntgen reclame doen van jambaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef reetveter het volgende:
WEETJE WAT IK VANACHT TROUWENS EGDROOMD HEB![]()
![]()
Dat ik zoeen jamba reclame zag![]()
En dat je dan Gewoon aan naar 4242 moest smsen voor een GEWOON RUTGER RINGTONE
![]()
![]()
True story.
Ja, maar gelijk zo'n geslachtsverandering...quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan zwangerschap toch mooi zijn.
Ik wist wel dat dit plaatje gepost zou wordenquote:
Inderdaad, je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk zo'n geslachtsverandering...
'Zangeres' zou de grap helemaal verneuken, hè...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk zo'n geslachtsverandering...
Avondschool?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef reetveter het volgende:
kutzooi moet voor 12u een report wijzigen. Maar heb geen zin
En heb over een half uur een toets, maar die red ik niet meer
Het was toch al nooit grappig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
'Zangeres' zou de grap helemaal verneuken, hè...
True.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was toch al nooit grappig.
Nee, bedoel voor 12u morgenmiddag. Maar ga vanavond toch zuipen dus morgen sta ik niet voor 11 opquote:
alcohol terwijl je zwanger bent.quote:
Het is non-alcoholisch bier.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
alcohol terwijl je zwanger bent.
19 januaryquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk zeg vandaag. Normaal wil je je nooit laten kennen op dit gebied.
Ik ben altijd vriendelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk zeg vandaag. Normaal wil je je nooit laten kennen op dit gebied.
Es ist gut meine junge sachst du mal.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijk.En ik laat me enkel 'kennen' als het in mijn ogen terecht was. En dat was het dus al die andere keren blijkbaar niet.
Zou je niet verwachten hoor als je naar dat plaatje kijkt.. Vooral met die letters er zo bij op links!quote:
Dein gulp, viespauch!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Es ist gut meine junge sachst du mal.
[ afbeelding ]
Was ist los?
Het bewijs dat mannen vaak alleen naar de vrouw op de advertentie kijken en de rest negeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten hoor als je naar dat plaatje kijkt.. Vooral met die letters er zo bij op links!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het bewijs dat mannen vaak alleen naar de vrouw op de advertentie kijken en de rest negeren.[ afbeelding ]
Best wel.quote:
Nee hoorquote:
En jij bent nu niet daar waar je toets begintquote:
En wat gebeurd er nu je er niet bent? Gewoon ander tijdstip inhalen of?quote:
Jawel, maar hij mag zijn laptop gebruiken i.t.t. anderenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij bent nu niet daar waar je toets begint
Dan doe ik meestal dit:quote:
Ja ik haal toch een 3 ofzo, kan ik netzo goed niet gaanquote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En wat gebeurd er nu je er niet bent? Gewoon ander tijdstip inhalen of?
Grapjas.quote:
Nee. Het is alleen voor de groten der aarde weggelegd.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Enlighten me with your wisdom old man!
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel, maar hij mag zijn laptop gebruiken i.t.t. anderen
Bijna dertig. Ik zou maar eens aan kinderen beginnen als ik jou was.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen voor de groten der aarde weggelegd.
En ik ben geen old man.
quote:
Hee, het maakt mij niet uit. Het is mijn studie nietquote:
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.
Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.
Ik voel me anders best goed moet ik zeggen. Nog steeds brak van het weekend, maar ik heb weer aardig wat geld gespendeerd aan leuke kledij. Mij hebben ze niet vandaag, ha!
Alleen als jij de MILF wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijna dertig. Ik zou maar eens aan kinderen beginnen als ik jou was.
Dat vraag ik je ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik geen jailbait MILF meer worden.
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welik vind het een kutdag.
Misschien was het weer bij jullie beter ofzohier ronduit deprimerend.
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.quote:
Dat vrolijkt me wel een beetje op jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaag.
Om je op te vrolijken dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt geil.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
Mooi gesproken. Drankje doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hossel je me nou op zo'n tragische aangelegenheid?
Graag
Ik ga later begrafenistoespraakjes schrijven als beroep.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt geil.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Hebben ze hier geen koffietafel & cake?
Ik heb nog spacecakequote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Jawel, neem een plakje:quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet écht dat hele kasteel in m'n eentje bij elkaar verdienen, hè...quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga later begrafenistoespraakjes schrijven als beroep.
Mag ik mee?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hossel je me nou op zo'n tragische aangelegenheid?
Graag
Ya, rrrightquote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Mijn begrafenis wordt awesome!
Dikke party, goede muziek, lekkere drankjes en hapjes.
Bij mij wordt 'schatje, mag ik je foto' gedraaid.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en dan met zn allen je kist de lucht in!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij wordt 'schatje, mag ik je foto' gedraaid.
Eerst Avé Maria omdat het zon gruwelijk nummer isquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ya, rrright.
Op mijn begrafenis zullen ze janken, allemaal!
Nah, misschien ook niet. Maar ik ben wel van plan om het anders dan anders te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ya, rrright.
Op mijn begrafenis zullen ze janken, allemaal!
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.quote:
Juistquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en dan met zn allen je kist de lucht in!!!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, thanksquote:
Hehe,quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, neem een plakje:
[ afbeelding ]
nou, vooruitquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.Oh en ook wat met het verlies enzo.
e.d.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het zuigt nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, thanks. Spacecake sucks
.
[..]
Hehe,!
Ik vond het altijd maar een rare snuiter, maar wat zal ie gemist worden.
Dat zeggen ze allemaal. Uiteindelijk zijn we gewoon dezelfde kudde dierenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nah, misschien ook niet. Maar ik ben wel van plan om het anders dan anders te doen.
Echtquote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het zuigt niet, maar ik ging wel gruwelijk slecht
Neuh, ik wat dat soort dingen betreft niet, hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Uiteindelijk zijn we gewoon dezelfde kudde dieren. Maargoed, ik ben benieuwd naar je begrafenis! Gratis koffie & cake
.
Mijn begrafenis wordt zo:quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leeftijd spreekt anders al boekdelen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh, ik wat dat soort dingen betreft niet, hoor.
En je zal nog even geduld moeten hebben. Hoop ik.
Nou de eerste 2 uur voelde ik nog niks en ging ik ook bier drinkenquote:
Ah, je denkbeeldige begrafenis, nadat je denkbeeldige vriendje je heeft vermoord, omdat je denkbeeldig vreemdging.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn begrafenis wordt zo:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.Oh en ook wat met het verlies enzo.
e.d.
Ouch. Die zat.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je leeftijd spreekt anders al boekdelen hoor.
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je denkbeeldige begrafenis, nadat je denkbeeldige vriendje je heeft vermoord, omdat je denkbeeldig vreemdging.
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klotequote:Op maandag 19 januari 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou de eerste 2 uur voelde ik nog niks en ging ik ook bier drinkenNa een uur of 3, jawel precies toen ik naar huis ging, kwam de klap. Ik spacede hem veels te hard en het fietsen werd helemaal niks
Toen ik thuis kwam ging ik nog even op FOK! maar ik kon gewoon niet meer lezen wat ik typte
. Toen ging ik in bed liggen en draaide alles nog zon kleine 2 uur
.
Alsof je met een denkbeeldig persoon seks kan hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.
Spacebrownie?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klote. Ik voelde 'm ook pas na 3 uur, en toen werd ik echt helemaal gek. Ik kon niet meer staan, zitten, niks. En alles bleef de hele tijd draaien
. Toen ben ik een paar uur gaan slapen, maar daarna voelde ik me echt nog slechter
. Daarom zei ik al, spacecake/brownies is echt not done
.
Ooh ja oké en dan nodig ik denkbeeldige mensen uit voor mijn denkbeeldige begrafenis in een denkbeeldig landschap in de denkbeeldige bergen van fantasieland.quote:
Kwarktaart is vies.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Spacebrownie?Ik wil een spacekwarktaart maken.
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja oké en dan nodig ik denkbeeldige mensen uit voor mijn denkbeeldige begrafenis in een denkbeeldig landschap in de denkbeeldige bergen van fantasieland.
Whehehquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klote. Ik voelde 'm ook pas na 3 uur, en toen werd ik echt helemaal gek. Ik kon niet meer staan, zitten, niks. En alles bleef de hele tijd draaien
. Toen ben ik een paar uur gaan slapen, maar daarna voelde ik me echt nog slechter
. Daarom zei ik al, spacecake/brownies is echt not done
.
Ja, het koekje smaakt op zich nog wel. Maar je blijft toch wel altijd iets proeven. Kwark taart lijkt me wel echt super smerigquote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Spacebrownie?Ik wil een spacekwarktaart maken.
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vindenquote:
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.
Hoi naamgenoot.quote:
Mag denkbeeldige timmmmm komen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.
Het is sowieso stom.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vinden!
Die attitude siert je nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.
Denkbeeldige timmmmm heeft nog niets denkbeeldigs in zijn kast, maar dan ga ik wel met hem mee naar het denkbeeldige winkelcentrumquote:Op maandag 19 januari 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie denkbeeldig genoeg is wel ja.
De dresscode is overigens denkbeeldig, dat hij dat weet!
Okay, chill.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denkbeeldige timmmmm heeft nog niets denkbeeldigs in zijn kast, maar dan ga ik wel met hem mee naar het denkbeeldige winkelcentrum
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatiequote:
Nee, alcohol mag. Net als wietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies. Dus like I said, Drugs is sowieso stom.
Allure_ is heul niet anti-drugs.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatie
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gebruik ook geen drugs, en van mij zou het helemaal verboden moeten worden. Je gaat er gewoon dingen van doen die je anders niet zou doen. Als dat onschuldige dingen zijn als een beetje rond gaan sletten kan dat nog best, maar met een beetje pech mep je er ook iemand het ziekenhuis door in.
En wat is jouw reden?
Yiehaaaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Alcohol [ afbeelding ]
Rest v/d Drugs [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vinden!
Vreet kick !quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Is het normaal om een halfuur na je avondeten alweer honger te hebben?
Haha, tsja het was maar afwachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
Ah, Allure_ Jamba heeft nu parapapa als ringtone optieIt's over, the song is reaped till death.
Mijn reden is dat is het vaak gebruik, en onderhand in rehab moetquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatie
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gebruik ook geen drugs, en van mij zou het helemaal verboden moeten worden. Je gaat er gewoon dingen van doen die je anders niet zou doen. Als dat onschuldige dingen zijn als een beetje rond gaan sletten kan dat nog best, maar met een beetje pech mep je er ook iemand het ziekenhuis door in.
En wat is jouw reden?
Hangt er vanaf wat je hebt gegeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Wel als je zwanger bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Weet jij niet. Misschien ben ik wel net als Bruce Willis in The Sixth Sense.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.
Brownies zijnte lekker om wiet in te stoppenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdorie, ik wilde een keer spacecake of brownies maken.
S.o. High uit de VS volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, tsja het was maar afwachten.
[..]
Mijn reden is dat is het vaak gebruik, en onderhand in rehab moet. Daarom vind ik drugs kansloos.
Nee oke, ik overdrijf. Wie heeft drugs ooit uitgevonden
?
Hm, nu ik er over nadenk ook te weinig eigenlijk, maar we hadden niets lekkersquote:Op maandag 19 januari 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je hebt gegeten.
Denkbeeldige Judequote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is denkbeeldig zwanger van Jude.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is denkbeeldig zwanger van Jude.
Dus spacecake is geen probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brownies zijnte lekker om wiet in te stoppen![]()
Sommige dingen mogen gewoon niet verpest worden
Lightboterquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus spacecake is geen probleem?
Ik maak hele lekkere brownies, met walnoten enzo...
En geen lightboter
Was je maar zwanger, konden we baby kleertjes shoppen!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nu ik er over nadenk ook te weinig eigenlijk, maar we hadden niets lekkers..
Maar ik heb sowieso de laatste weken opeens heeel veel honger
Kan nu ook wel hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was je maar zwanger, konden we baby kleertjes shoppen!![]()
Spacecake maar wat je wiltquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus spacecake is geen probleem?
Ik maak hele lekkere brownies, met walnoten enzo...
En geen lightboter
Noem het kind Joey.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawe krijgen een denkbeeldige baby samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |