Dat vraag ik je ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik geen jailbait MILF meer worden.
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welik vind het een kutdag.
Misschien was het weer bij jullie beter ofzohier ronduit deprimerend.
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.quote:
Dat vrolijkt me wel een beetje op jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaag.
Om je op te vrolijken dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt geil.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
Mooi gesproken. Drankje doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hossel je me nou op zo'n tragische aangelegenheid?
Graag
Ik ga later begrafenistoespraakjes schrijven als beroep.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt geil.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Hebben ze hier geen koffietafel & cake?
Ik heb nog spacecakequote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Jawel, neem een plakje:quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet écht dat hele kasteel in m'n eentje bij elkaar verdienen, hč...quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga later begrafenistoespraakjes schrijven als beroep.
Mag ik mee?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hossel je me nou op zo'n tragische aangelegenheid?
Graag
Ya, rrrightquote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Mijn begrafenis wordt awesome!
Dikke party, goede muziek, lekkere drankjes en hapjes.
Bij mij wordt 'schatje, mag ik je foto' gedraaid.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Mijn begrafenis wordt awesome!
Dikke party, goede muziek, lekkere drankjes en hapjes.
Ja, en dan met zn allen je kist de lucht in!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij wordt 'schatje, mag ik je foto' gedraaid.
Eerst Avé Maria omdat het zon gruwelijk nummer isquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ya, rrright.
Op mijn begrafenis zullen ze janken, allemaal!
Nah, misschien ook niet. Maar ik ben wel van plan om het anders dan anders te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ya, rrright.
Op mijn begrafenis zullen ze janken, allemaal!
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.quote:
Juistquote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en dan met zn allen je kist de lucht in!!!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, thanksquote:
Hehe,quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, neem een plakje:
[ afbeelding ]
nou, vooruitquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.Oh en ook wat met het verlies enzo.
e.d.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |