Hee, het maakt mij niet uit. Het is mijn studie nietquote:
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.
Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.
Ik voel me anders best goed moet ik zeggen. Nog steeds brak van het weekend, maar ik heb weer aardig wat geld gespendeerd aan leuke kledij. Mij hebben ze niet vandaag, ha!
Alleen als jij de MILF wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijna dertig. Ik zou maar eens aan kinderen beginnen als ik jou was.
Dat vraag ik je ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik geen jailbait MILF meer worden.
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongedame, in mijn tijd hadden we nog respect voor oudere mensen. Let een beetje op je toontje, wil je!
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welik vind het een kutdag.
Misschien was het weer bij jullie beter ofzohier ronduit deprimerend.
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.quote:
Dat vrolijkt me wel een beetje op jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier in het zuiden schijnt de zon altijd. Ik heb geen regen gehad vandaag.
Om je op te vrolijken dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
Ik weet niet wat je zegt, maar het klinkt geil.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
Mooi gesproken. Drankje doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM was.. tsja.. hij was er gewoon altijd. Zijn aanwezigheid niet opgemerkt maar ook niet onopgemerkt, zijn woorden die weerkaatsten in de lege ruimtes, in de hoeken van de zielen van zijn gesprekspartners.
Hij was niet voor deze wereld.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef Lakitu het volgende:
Kuttopic.Wie injecteert wat kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |