Wonderbaarlijk.quote:
Dan issie wel erg denkbeeldig idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij ziet er alweer uit zoals voorheen:
[ afbeelding ]
LA LALALALALALA LALALALALA LALALALALAquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij ziet er alweer uit zoals voorheen:
[ afbeelding ]
Als Jordeeeh nog terug komtquote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
3-maanden ban. Maar volgens mij is jordeeeh alweer binnen een maand terug, dus jos kan daar naar uitkijken
Hij gaat ook niet naar de meetquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als Jordeeeh nog terug komtik zie hem bijna nooit meer lurken op school, wat hij voorheen de hele dag deed
Misschien moet hij er even inkomenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als Jordeeeh nog terug komtik zie hem bijna nooit meer lurken op school, wat hij voorheen de hele dag deed
Wij gaan naar Wolvega, wat een zeer fijne shop isquote:
Hoop het ook, hij krijgt toch wel weer een terug val.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien moet hij er even inkomen.... .. toch
... hopelijk
Ja, maar toen kwamen er veel baggeruserts. Nu hooguit nog dagdag ofzo, al kom ik hier ook niet heel vaakquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in mijn gedachten is hij springlevend.
ananas ook al een aantal keerquote:
Nee, want dat heb je zelf al vijf keer gedaan deze maand.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Waag het niet te zeggen dat ik vast zwanger ben
Van pijpen kun je niet zwanger worden schatquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van pijpen kun je niet zwanger worden schat
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Je bent zwangerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Maar ik heb het sperma wel doorgesliktquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van pijpen kun je niet zwanger worden schat
ik hoop voor je dat het geen buikgriep is.quote:
Je hebt Aids.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk.
Ik krijg nooit griep.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het geen buikgriep is.![]()
Dan kan je nog beter zwanger zijn.
Zangerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
Haha, Bt is zanger!
Wat zou ik haar graag met een knuppel willen bewerken.quote:
Oh dan is het vast baarmoederhals kanker.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 17:36:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |