Het zuigt nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, thanks. Spacecake sucks
.
[..]
Hehe,!
Ik vond het altijd maar een rare snuiter, maar wat zal ie gemist worden.
Dat zeggen ze allemaal. Uiteindelijk zijn we gewoon dezelfde kudde dierenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nah, misschien ook niet. Maar ik ben wel van plan om het anders dan anders te doen.
Echtquote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het zuigt niet, maar ik ging wel gruwelijk slecht
Neuh, ik wat dat soort dingen betreft niet, hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Uiteindelijk zijn we gewoon dezelfde kudde dieren. Maargoed, ik ben benieuwd naar je begrafenis! Gratis koffie & cake
.
Mijn begrafenis wordt zo:quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Mijn begrafenis wordt awesome!
Dikke party, goede muziek, lekkere drankjes en hapjes.
Je leeftijd spreekt anders al boekdelen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh, ik wat dat soort dingen betreft niet, hoor.
En je zal nog even geduld moeten hebben. Hoop ik.
Nou de eerste 2 uur voelde ik nog niks en ging ik ook bier drinkenquote:
Ah, je denkbeeldige begrafenis, nadat je denkbeeldige vriendje je heeft vermoord, omdat je denkbeeldig vreemdging.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn begrafenis wordt zo:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, privé moment. We moeten de cake even verwerken.Oh en ook wat met het verlies enzo.
e.d.
Ouch. Die zat.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je leeftijd spreekt anders al boekdelen hoor.
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je denkbeeldige begrafenis, nadat je denkbeeldige vriendje je heeft vermoord, omdat je denkbeeldig vreemdging.
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klotequote:Op maandag 19 januari 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou de eerste 2 uur voelde ik nog niks en ging ik ook bier drinkenNa een uur of 3, jawel precies toen ik naar huis ging, kwam de klap. Ik spacede hem veels te hard en het fietsen werd helemaal niks
Toen ik thuis kwam ging ik nog even op FOK! maar ik kon gewoon niet meer lezen wat ik typte
. Toen ging ik in bed liggen en draaide alles nog zon kleine 2 uur
.
Alsof je met een denkbeeldig persoon seks kan hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof een denkbeeldig persoon je kan vermoorden.
Spacebrownie?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klote. Ik voelde 'm ook pas na 3 uur, en toen werd ik echt helemaal gek. Ik kon niet meer staan, zitten, niks. En alles bleef de hele tijd draaien
. Toen ben ik een paar uur gaan slapen, maar daarna voelde ik me echt nog slechter
. Daarom zei ik al, spacecake/brownies is echt not done
.
Ooh ja oké en dan nodig ik denkbeeldige mensen uit voor mijn denkbeeldige begrafenis in een denkbeeldig landschap in de denkbeeldige bergen van fantasieland.quote:
Kwarktaart is vies.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Spacebrownie?Ik wil een spacekwarktaart maken.
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja oké en dan nodig ik denkbeeldige mensen uit voor mijn denkbeeldige begrafenis in een denkbeeldig landschap in de denkbeeldige bergen van fantasieland.
Whehehquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klote. Ik voelde 'm ook pas na 3 uur, en toen werd ik echt helemaal gek. Ik kon niet meer staan, zitten, niks. En alles bleef de hele tijd draaien
. Toen ben ik een paar uur gaan slapen, maar daarna voelde ik me echt nog slechter
. Daarom zei ik al, spacecake/brownies is echt not done
.
Ja, het koekje smaakt op zich nog wel. Maar je blijft toch wel altijd iets proeven. Kwark taart lijkt me wel echt super smerigquote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Spacebrownie?Ik wil een spacekwarktaart maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |