Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatiequote:
Nee, alcohol mag. Net als wietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies. Dus like I said, Drugs is sowieso stom.

Allure_ is heul niet anti-drugs.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatie
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gebruik ook geen drugs, en van mij zou het helemaal verboden moeten worden. Je gaat er gewoon dingen van doen die je anders niet zou doen. Als dat onschuldige dingen zijn als een beetje rond gaan sletten kan dat nog best, maar met een beetje pech mep je er ook iemand het ziekenhuis door in.
En wat is jouw reden?
Yiehaaaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Alcohol [ afbeelding ]
Rest v/d Drugs [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vinden!
Vreet kick !quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Is het normaal om een halfuur na je avondeten alweer honger te hebben?
Haha, tsja het was maar afwachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
Ah, Allure_ Jamba heeft nu parapapa als ringtone optieIt's over, the song is reaped till death.
Mijn reden is dat is het vaak gebruik, en onderhand in rehab moetquote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatie
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gebruik ook geen drugs, en van mij zou het helemaal verboden moeten worden. Je gaat er gewoon dingen van doen die je anders niet zou doen. Als dat onschuldige dingen zijn als een beetje rond gaan sletten kan dat nog best, maar met een beetje pech mep je er ook iemand het ziekenhuis door in.
En wat is jouw reden?
Hangt er vanaf wat je hebt gegeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Wel als je zwanger bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Weet jij niet. Misschien ben ik wel net als Bruce Willis in The Sixth Sense.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.
Brownies zijnte lekker om wiet in te stoppenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdorie, ik wilde een keer spacecake of brownies maken.
S.o. High uit de VS volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, tsja het was maar afwachten.
[..]
Mijn reden is dat is het vaak gebruik, en onderhand in rehab moet. Daarom vind ik drugs kansloos.
Nee oke, ik overdrijf. Wie heeft drugs ooit uitgevonden
?
Hm, nu ik er over nadenk ook te weinig eigenlijk, maar we hadden niets lekkersquote:Op maandag 19 januari 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je hebt gegeten.
Denkbeeldige Judequote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is denkbeeldig zwanger van Jude.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is denkbeeldig zwanger van Jude.
Dus spacecake is geen probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brownies zijnte lekker om wiet in te stoppen![]()
Sommige dingen mogen gewoon niet verpest worden
Lightboterquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus spacecake is geen probleem?
Ik maak hele lekkere brownies, met walnoten enzo...
En geen lightboter
Was je maar zwanger, konden we baby kleertjes shoppen!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nu ik er over nadenk ook te weinig eigenlijk, maar we hadden niets lekkers..
Maar ik heb sowieso de laatste weken opeens heeel veel honger
Kan nu ook wel hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was je maar zwanger, konden we baby kleertjes shoppen!![]()
Spacecake maar wat je wiltquote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus spacecake is geen probleem?
Ik maak hele lekkere brownies, met walnoten enzo...
En geen lightboter
Noem het kind Joey.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawe krijgen een denkbeeldige baby samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |