Whehehquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad bij een space brownie. Echt zooo klote. Ik voelde 'm ook pas na 3 uur, en toen werd ik echt helemaal gek. Ik kon niet meer staan, zitten, niks. En alles bleef de hele tijd draaien
. Toen ben ik een paar uur gaan slapen, maar daarna voelde ik me echt nog slechter
. Daarom zei ik al, spacecake/brownies is echt not done
.
Ja, het koekje smaakt op zich nog wel. Maar je blijft toch wel altijd iets proeven. Kwark taart lijkt me wel echt super smerigquote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Spacebrownie?Ik wil een spacekwarktaart maken.
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vindenquote:
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.
Hoi naamgenoot.quote:
Mag denkbeeldige timmmmm komen?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want jij bent niet denkbeeldig.
Het is sowieso stom.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vinden!
Die attitude siert je nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik komen? Ik leef immers toch al in je fantasieën.
Denkbeeldige timmmmm heeft nog niets denkbeeldigs in zijn kast, maar dan ga ik wel met hem mee naar het denkbeeldige winkelcentrumquote:Op maandag 19 januari 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie denkbeeldig genoeg is wel ja.
De dresscode is overigens denkbeeldig, dat hij dat weet!
Okay, chill.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denkbeeldige timmmmm heeft nog niets denkbeeldigs in zijn kast, maar dan ga ik wel met hem mee naar het denkbeeldige winkelcentrum
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatiequote:
Nee, alcohol mag. Net als wietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies. Dus like I said, Drugs is sowieso stom.

Allure_ is heul niet anti-drugs.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een overtuigende beargumentatie
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gebruik ook geen drugs, en van mij zou het helemaal verboden moeten worden. Je gaat er gewoon dingen van doen die je anders niet zou doen. Als dat onschuldige dingen zijn als een beetje rond gaan sletten kan dat nog best, maar met een beetje pech mep je er ook iemand het ziekenhuis door in.
En wat is jouw reden?
Yiehaaaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Alcohol [ afbeelding ]
Rest v/d Drugs [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wiet verpest al het eten. Als je spacecake hebt die nog een heel klein beetje fatsoenlijk smaakt is het al een klein wonder, dus ik zou het gewoon zonde vinden!
Vreet kick !quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Is het normaal om een halfuur na je avondeten alweer honger te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |