En jij bent nu niet daar waar je toets begintquote:
En wat gebeurd er nu je er niet bent? Gewoon ander tijdstip inhalen of?quote:
Jawel, maar hij mag zijn laptop gebruiken i.t.t. anderenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij bent nu niet daar waar je toets begint
Dan doe ik meestal dit:quote:
Ja ik haal toch een 3 ofzo, kan ik netzo goed niet gaanquote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En wat gebeurd er nu je er niet bent? Gewoon ander tijdstip inhalen of?
Grapjas.quote:
Nee. Het is alleen voor de groten der aarde weggelegd.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Enlighten me with your wisdom old man!
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel, maar hij mag zijn laptop gebruiken i.t.t. anderen
Bijna dertig. Ik zou maar eens aan kinderen beginnen als ik jou was.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen voor de groten der aarde weggelegd.
En ik ben geen old man.
quote:
Hee, het maakt mij niet uit. Het is mijn studie nietquote:
Ik postte dit net ook al, en mij hebben ze welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.
Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.
Ik voel me anders best goed moet ik zeggen. Nog steeds brak van het weekend, maar ik heb weer aardig wat geld gespendeerd aan leuke kledij. Mij hebben ze niet vandaag, ha!
Alleen als jij de MILF wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijna dertig. Ik zou maar eens aan kinderen beginnen als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |