Ik wist wel dat dit plaatje gepost zou wordenquote:
Inderdaad, je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk zo'n geslachtsverandering...
'Zangeres' zou de grap helemaal verneuken, hè...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk zo'n geslachtsverandering...
Avondschool?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef reetveter het volgende:
kutzooi moet voor 12u een report wijzigen. Maar heb geen zin
En heb over een half uur een toets, maar die red ik niet meer
Het was toch al nooit grappig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
'Zangeres' zou de grap helemaal verneuken, hè...
True.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was toch al nooit grappig.
Nee, bedoel voor 12u morgenmiddag. Maar ga vanavond toch zuipen dus morgen sta ik niet voor 11 opquote:
alcohol terwijl je zwanger bent.quote:

Het is non-alcoholisch bier.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
alcohol terwijl je zwanger bent.
19 januaryquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk zeg vandaag. Normaal wil je je nooit laten kennen op dit gebied.
Ik ben altijd vriendelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk zeg vandaag. Normaal wil je je nooit laten kennen op dit gebied.
Es ist gut meine junge sachst du mal.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijk.En ik laat me enkel 'kennen' als het in mijn ogen terecht was. En dat was het dus al die andere keren blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |