Tenzij glassex, dan komen we weer terug op dit plaatje:quote:
Ik ook wel.quote:
quote:
Hoe kan jij zo snel reageren?quote:
Ze lacht met haar kut? Ja dat kon er ook nog wel bij in dit topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:41 schreef reetveter het volgende:
Op mtv nu met made, wat heeft dat wijf een kutlach
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lacht met haar kut? Ja dat kon er ook nog wel bij in dit topic.
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel reageren?
Zie alleen KLB SC maarquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk bestaan er best wel ranzige mensen op deze wereld
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Vind je chick vast leuk, zo'n zaadlozing binnen de minuutquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben. [ afbeelding ]
Vertel eensquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben. [ afbeelding ]
Er bestaan zoveel zieke geesten, dat wil je niet wetenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Mensen met een voetenfetisj ...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er bestaan zoveel zieke geesten, dat wil je niet weten
En dat schaart zich allemaal onder "fetisj"
Waar heb jij het nou weer over? Ik bedoelde dat ik ook heel snel mijn wenkbrauwen kan bewegen. Dat jij daar meteen weer een seksueel getinte opmerking over moet maken zegt alweer genoeg over jou, sjees.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vind je chick vast leuk, zo'n zaadlozing binnen de minuut
Die muziekquote:
Inside information bobbeh, inside informationquote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik bedoelde dat ik ook heel snel mijn wenkbrauwen kan bewegen. Dat jij daar meteen weer een seksueel getinte opmerking over moet maken zegt alweer genoeg over jou, sjees.
Mensen met een Clownfetishquote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een voetenfetisj ...![]()
Ohjaquote:
"Inside information" als in: je hebt een camera in haar geplaatst?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inside information bobbeh, inside information
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allereerst naam, voornaam en naakt foto geven
Neeee...quote:
Niet in mijn kutquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja
Gaan ze ook een ballon in een kut proppen en die vervolgens opblazen met behulp van zo'n gasfles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
NEEquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
oke ik heb nu echt sick shit gevonden .![]()
Wie wil een pm ?.
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
Wie wil een pm ?.
Ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
Wie wil een pm ?.
Omdat het kan uiteraard, niet omdat je het wil zien?quote:
Goed idee, ik doe mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even wat (minder) nuttigs doen.![]()
Yeahquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel eens kippensex gekeken
Meerdere malen zelfs want dat is echt fucking geil
ZAL IK JULLIE DAT PLAATJE EVEN PM'EN?
NEEquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel eens kippensex gekeken
Meerdere malen zelfs want dat is echt fucking geil
ZAL IK JULLIE DAT PLAATJE EVEN PM'EN?
Zeg er eens wat van! Dit kan toch niet?quote:
MWhehehe, niet geil, maar als mijn vriendin dat aan zou doen zou ik me wel kapot lachenquote:
"er eens wat van!"quote:Op maandag 19 januari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van! Dit kan toch niet?
Je mist het laatste deelquote:
Doe maar nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:51 schreef iszinloos het volgende:
Ik stuur het wel naar iedereen voor de zekerheid.
Ik ben luiquote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat het kan uiteraard, niet omdat je het wil zien?
Ja ik ging even die ''shit'' ook echt bekijken.quote:
Aan jou heb ik ook al niks.quote:
ONGEDULDIG STUK VRETEN!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
STUUR ME DAN ZON PM MET ALLE SCUSERS
JE HEBT HEM ALquote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ONGEDULDIG STUK VRETEN!
DAT KOST TOCH TIJD!!!
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja ik ging even die ''shit'' ook echt bekijken.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal het jullie besparen.
Het eerste deel wel ctrl+c-, ctrl+ven, maar het laatste deel lekker niet geselecteerdquote:
Kloptquote:
IK WEL JA, ZE STUREN HEM LEKKER NIET NAAR JOU!!!quote:
Ik gebruik nooit ctrl + c en v ...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het eerste del wel ctrl+c-, ctrl+ven, maar het laatste deel lekker niet geselecteerd
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit ctrl + c en v ...![]()
Maar bedankt voor de tip
Geen eens mij?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb De_Ananas gemaakt bij Fok!kers bij lingo in ONZ
quote:
Rechter muisknop - kopieren - Plakken.quote:
Vuile hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Wat slechtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb nog niks geleerd trouwens. [ afbeelding ]
watquote:
ja daaaag.quote:
Inderdaad, deze binnenkomer van hem is geen gezichtquote:
Leuk voor NGquote:Oasis have been forced to postpone tonight's sold out show at the Philipshalle in Dusseldorf on medical advice. Liam Gallagher who has had a sore throat for the past few shows was examined by a doctor this morning. The doctor has diagnosed an oedema on Liam's vocal chords and has advised total rest for 48 hours.
The concert has been rescheduled for the 4th of February. All tickets will remain valid for the new date but ticket holders may apply for refunds from the point of ticket purchase.
Oasis are disappointed that they cannot continue with tonight's show as planned and would like to apologise to their fans for the inconvenience.
All other dates on the Oasis European tour will go ahead as planned.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
Ja, sooorry dushi's ik was bezuug.
Goedmakertje (L):
[ afbeelding ]
volgens mij welquote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG zit nu in de auto naar Dusseldorf?
Dat is mooi klote inderdaad.quote:
Mwhehehehe jaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG zit nu in de auto naar Dusseldorf?
IK BEN NOG BOOSquote:
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkerenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
en hij had de kaarten vn HMH verkocht
Voel je niks van.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze kinderen heeft?
Mijn anonimiteit wat doet je .quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dag .....
.......
[ afbeelding ]
Op dr 23, 24 of 25ste al jaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze kinderen heeft?
quote:
Ik stuur wel even een PMquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkeren
Besides, alsof ie dat gelooftquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkeren
Lees het bericht van gers hardop voor, zoiets bedenk je niet 1 2 3. Dan belt hij naar zijn ouders en die checken het naquote:
Wat voor prijs was daar te winnen?quote:
Truequote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lees het bericht van gers hardop voor, zoiets bedenk je niet 1 2 3. Dan belt hij naar zijn ouders en die checken het na
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:
Dat ben ik toch niet?quote:
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, mang.quote:
Maar die doen het allemaal met andere gewillige sletjes, maar niet met gewillige jongemannen zoals jij en ikquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
16 ftwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ervan overtuigd dat iemand anders wel in de tussentijd jou zou doen, en dan kwam ik er aan als spuit 11quote:
Omdat die gewillige wijven zich al door iedereen hebben laten doorsmeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar lang niet iedereen is zoals op die fotos hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
17 al?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
Jouw leeftijd/2 + 7 = perfecte leeftijd voor je chick. Zeggen ze.![]()
15 dus in mijn geval.
quote:
Achquote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die gewillige wijven zich al door iedereen hebben laten doorsmeren.
Ah dat is wel een basisvoorwaardequote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik meen het niet hoor, ze is best lief
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb gister Boer zoekt vrouw gekeken
wel minderjarig hequote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die regelen we op de meet wel voor je
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ervan overtuigd dat iemand anders wel in de tussentijd jou zou doen, en dan kwam ik er aan als spuit 11Daarom deed ik een minder populair user, D_A dus.
Jij bent 27?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens verkeerde berekening Lakitu
De perfecte leeftijd voor je chick is: eigen leeftijd / 3 + 6
11quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
wrom?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach
Ik heb gister Boer zoekt vrouw gekeken
Niet grappig.quote:
Altijd naar onderen afronden hèquote:
perfecte leeftijd is gewoon automatisch minderjarig, bastaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
Nee, die flapdrol is 16.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd naar onderen afronden hè
FAALquote:
Ja, maar...quote:
Dan ga je toch FOK!ken ofzo? ;') Ik ga echt niet al die programma's kijken die mijn vriendin leuk vind. Dan spring ik zo van het dak af denk ik. Grey's Anatomy, The Hills (quote:
15/16/17 = perfecte leeftijdquote:Op maandag 19 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
perfecte leeftijd is gewoon automatisch minderjarig, basta
Ik ben 17.quote:
17/2 + 7 = 15,5quote:
BOH dat zijn echte sletjesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef reetveter het volgende:
SWEET 16 IS OP TV
* popcorn pakt en bonert krijgt
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
17/2 + 7 = 15,5
Altijd naar benden afronden, dus zijn chickie is 15
Zo klopt het hoor
Owquote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over behangplakkert
The Hills zitten alleen maar geile wijven inquote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je toch FOK!ken ofzo? ;') Ik ga echt niet al die programma's kijken die mijn vriendin leuk vind. Dan spring ik zo van het dak af denk ik. Grey's Anatomy, The Hills (), Desperate Houswives en die NL versie ervan etc.
kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
het was grappig
NEEHEE BEHANGPLAKKER IS 16quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
17/2 + 7 = 15,5
Altijd naar benden afronden, dus zijn chickie is 15
Zo klopt het hoor
NEE MAAR DIE BEREKENING WAS VOOR MIJ BEDOELDquote:
MAAR LAKITU 17. En verkapt ik ben 18 post?quote:
Uhm, uhm, uhm, misschien. I'm currently unemployedquote:
Gatverdamme, zulke programma'squote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je toch FOK!ken ofzo? ;') Ik ga echt niet al die programma's kijken die mijn vriendin leuk vind. Dan spring ik zo van het dak af denk ik. Grey's Anatomy, The Hills (), Desperate Houswives en die NL versie ervan etc.
JA MAAR HET GING HEULEMAAL NIET OVER BEHANGPLAKKER MAAR OVER LAKITUquote:
kankerstumperquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm, misschien. I'm currently unemployed, en moet wel wat geld hebben natuurlijk
Ja, maar ik kan echt niet langer dan 10 minuten naar dat hersenloze geblaat luisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
The Hills zitten alleen maar geile wijven in
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatverdamme, zulke programma's
HEEL RAP JE MOND HOUDEN ANDERS PM IK JE ANIMALSEXquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
JA MAAR HET GING HEULEMAAL NIET OVER BEHANGPLAKKER MAAR OVER LAKITU:(!!!!:{w
je kan beter eigenlijk niet komenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm, misschien. I'm currently unemployed, en moet wel wat geld hebben natuurlijk
Doe je goedquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan echt niet langer dan 10 minuten naar dat hersenloze geblaat luisteren
[..]
Kan datquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankerstumperzorg dan dat ik mijn borg terugkrijg en lever die schoenen weer in.
EN WIE DENK JE DAARVOOR MEE TE NEMENquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEEL RAP JE MOND HOUDEN ANDERS PM IK JE ANIMALSEX![]()
!!!
17,5... Hey, BT.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
Jouw leeftijd/2 + 7 = perfecte leeftijd voor je chick. Zeggen ze.![]()
15 dus in mijn geval.
Maar Utrecht is soms wel 16, en de tent waar de meet is dacht ik ook he dusquote:Op maandag 19 januari 2009 16:32 schreef gers het volgende:
[..]
je kan beter eigenlijk niet komen
rv werd ook al overal geweigerd
Ik kan me wel meer niet voorstellenquote:
ja maar indo worden meestal geweigerd vraag je broer maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Utrecht is soms wel 16, en de tent waar de meet is dacht ik ook he dus
Nee, en heb je je abbonoment nou al opgezegt? En die schoenen moet je inleveren en zeggen dat ze op mijn naam stonden. Want ik heb daar 35 euro voor gelapt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan dat? Dacht dat je ze gewoon gekocht had dmv inhouding op loon ofzo
had ze wel beloofdquote:
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
4EBE ga jij naar die meet?
Ja klopt, maar nu wordt het een meet met heel KLB, ipv alleen de sc.quote:
Waarom vraag je dat aan gers?quote:
B80 of een kleine cquote:
Nou !quote:
Vertelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gers?
Ik ben nu niet aan het kijken, maar volgens mij weet ik welke aflevering je bedoelt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Dat super sweet 16Die moeder wil in de spotlights staan
![]()
![]()
Omdat Gers een ladykiller is.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gers?
Jong hertje.quote:
Hoor ik ook voor het eerst hier op FOK!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou !
Had em iets jonger geschat
Rijd die neef langs schreeuwt die naar die sweet16 slet en die gozer, watch it bro, don't touch her!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan het kijken, maar volgens mij weet ik welke aflevering je bedoelt.![]()
Jij bent ook altijd aanwezig hehquote:
20 is ook goed hoorquote:
O ja.quote:
Jongetjes niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
20 is ook goed hoor![]()
dan zijn ze tenminste volwassen
ik ben wel volwassenquote:
Scheurde daar nou iemand uit zn broek?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
Ah ouderwetse bitchfights
I don't like you why are you on my partyMWRAAUUWWWW
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben wel volwassen![]()
maar ik ben ook al 21
Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, jij gedraagt je lekker volwassen hier
quote:Voor Robbie Wielaert was het afgelopen weekeinde nog allemaal even wennen. De kersverse aankoop van Ajax droeg zondagmiddag in Nijmegen tegen NEC (2-4 winst) voor het eerst het Amsterdamse tenue om de schouders. "Wanneer er een bal over de zijlijn rolde, riep ik soms: Twentebal", geeft de verdediger in Het Parool toe.
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.quote:
Sterker nog, ik ben een dansende guidoquote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
Zeg me dat 1 van jullie die dansende guido's ook hebt gezien ?
Ah. Valt mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd aanwezig heh![]()
Nou niet heel veel jonger: 20 of 19 ...
Shut up.quote:
Ik denk dat ik een winterdipje heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.Net zoiets als mensen met een winterdip (
), rot toch op met je depressiviteit.
Je bent al bijna op 3/4e. Nog even volhouden, lief.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets is gewoon mis met deze dag. Hij bevalt me niet
Ja, het blijft een maandag.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets is gewoon mis met deze dag. Hij bevalt me niet
EMOquote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een winterdipje heb.
Deze is ook wel lekker.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een winterdipje heb.
Gisteren was ook al kut, en toen dacht ik dat het vandaag over zou zijn maar mooi niet dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent al bijna op 3/4e. Nog even volhouden, lief.
Dan ben ik nu je #1 fanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben een dansende guido
Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol geef eens linkje van je hyves
De winter dip bestaat wel degelijk. En komt door een tekort aan zonlicht.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.Net zoiets als mensen met een winterdip (
), rot toch op met je depressiviteit.
krentje heeft geen hyvesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken.
Vitamine D!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
De winter dip bestaat wel degelijk. En komt door een tekort aan zonlicht.
Hey BT, ik krijg nu helemaal geen melding meer als je online bent!quote:
Tell me.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, snap het alleen ngo nietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
God, wat moet dat naar voor je zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT, ik krijg nu helemaal geen melding meer als je online bent!
Ja,, want nu mis ik al je briljante reacties!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
God, wat moet dat naar voor je zijn.
Van dat zusjestopic:quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.
Omg dit is best wel nerderig
Ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, snap het alleen ngo niet
Oh, doe je daarom zo naar tegen mij.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Enkele kenmerken van een winterdepressie zijn:[1]
Minder behoefte aan sociale contacten (opdoen), soms zelfs afsluiting voor de buitenwereld
Prikkelbaarheid
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gisteren was ook al kut, en toen dacht ik dat het vandaag over zou zijn maar mooi niet dus.
Misschien gebeurd er met morgen wel hetzelfde
Spirituele BS.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Het gevoel hebben niet meer in balans te zijn
ZEG HET DAN OOK NIET.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ik zal maar niet zeggen dat het 'gebeurt' moet zijn.
Dieptepunt,quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deze is ook wel lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben een dansende guido
Dat zei ik toch ook; "Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken."quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen als iemand een foto van zijn of haar hyves post?
Duh. Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen als iemand een foto van zijn of haar hyves post?
Zelf diagnose werkt niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Enkele kenmerken van een winterdepressie zijn:[1]
(Extreme) vermoeidheid
Veel behoefte aan slaap, zelfs als men al meer dan normaal slaapt
Een verschuiving van het dag-nacht ritme, waarbij men steeds later op de dag zich "wakker" voelt
Een verstoord eetpatroon (over het algemeen meer en koolhydraatrijk willen eten. Minder willen gaan eten is eerder een kenmerk van een niet seizoensgebonden depressie)
Een meer dan normaal aanwezige somberheid
Het gevoel hebben niet meer in balans te zijn
Minder behoefte aan sociale contacten (opdoen), soms zelfs afsluiting voor de buitenwereld
Prikkelbaarheid
Zeker weten dat ik een winterdepressie heb
Bij je eigen hyves, dan kun je je krabbel weer verwijderen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar waar een krabbel, bij een willekeurig iemand?
Ik ben gewoon niet in balans oké. Laatst probeerden mijn vriendje en ik dit:quote:
'Door alleen 1 pic te gebruiken' suggereert een willekeurige pic.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook; "Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken."
Ja hallo, ik ben geen tovenaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Door alleen 1 pic te gebruiken' suggereert een willekeurige pic.
Ouwe mensen-sex.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in balans oké. Laatst probeerden mijn vriendje en ik dit:
[ afbeelding ]
En toen viel ik dus gewoon zomaar om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |