watquote:
ja daaaag.quote:
Inderdaad, deze binnenkomer van hem is geen gezichtquote:
Leuk voor NGquote:Oasis have been forced to postpone tonight's sold out show at the Philipshalle in Dusseldorf on medical advice. Liam Gallagher who has had a sore throat for the past few shows was examined by a doctor this morning. The doctor has diagnosed an oedema on Liam's vocal chords and has advised total rest for 48 hours.
The concert has been rescheduled for the 4th of February. All tickets will remain valid for the new date but ticket holders may apply for refunds from the point of ticket purchase.
Oasis are disappointed that they cannot continue with tonight's show as planned and would like to apologise to their fans for the inconvenience.
All other dates on the Oasis European tour will go ahead as planned.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
Ja, sooorry dushi's ik was bezuug.
Goedmakertje (L):
[ afbeelding ]
volgens mij welquote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG zit nu in de auto naar Dusseldorf?
Dat is mooi klote inderdaad.quote:
Mwhehehehe jaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG zit nu in de auto naar Dusseldorf?
IK BEN NOG BOOSquote:
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkerenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
en hij had de kaarten vn HMH verkocht
Voel je niks van.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze kinderen heeft?
Mijn anonimiteit wat doet je .quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dag .....
.......
[ afbeelding ]
Op dr 23, 24 of 25ste al jaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze kinderen heeft?
quote:
Ik stuur wel even een PMquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkeren
Besides, alsof ie dat gelooftquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Balen. Niemand z'n nummer ofzo? Kan ie gelijk weer omkeren
Lees het bericht van gers hardop voor, zoiets bedenk je niet 1 2 3. Dan belt hij naar zijn ouders en die checken het naquote:
Wat voor prijs was daar te winnen?quote:
Truequote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lees het bericht van gers hardop voor, zoiets bedenk je niet 1 2 3. Dan belt hij naar zijn ouders en die checken het na
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:
Dat ben ik toch niet?quote:
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, mang.quote:
Maar die doen het allemaal met andere gewillige sletjes, maar niet met gewillige jongemannen zoals jij en ikquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
16 ftwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ervan overtuigd dat iemand anders wel in de tussentijd jou zou doen, en dan kwam ik er aan als spuit 11quote:
Omdat die gewillige wijven zich al door iedereen hebben laten doorsmeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |