quote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef Remco1975 het volgende:
Nouja, ik zoek sites die me het kunnen vertellen. Mijn idee is dat buitenaardsen altijd al op aarde aanwezig zijn geweest. Ik denk dat Obama er een van is. Welk volk moet ik nog gaan onderzoeken.
Hoe denk jij erover Echo ?
Ben jij dan een moderator, en waarom mag ik deze topic niet plaatsen ? er zijn genoeg andere topics over schijnbaar onzin ?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef Het_Biertje het volgende:
ja hij is inderdaad niet van jullie wereld, maar van planeet xboble4352. Wij houden jou in de gaten Remco1975. nog 1 zo'n topic en wij halen jou uit deze simulatie
Maak voor jezelf even aantekeningen: Het_Biertje is geassimileerd door Optimus Prime en heeft daardoor stemmingswisslingen die verband houden met het hoge chloorgehalte in zijn bloed. Je moet daarom niet alles wat hij zegt serieus nemen want hij is echt in staat om een interstellaire oorlog op gang te brengen...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Remco1975 het volgende:
[..]
Ben jij dan een moderator, en waarom mag ik deze topic niet plaatsen ? er zijn genoeg andere topics over schijnbaar onzin ?
leg uit.....
Prima note taken, ik ben net nieuw hiero moet jullie nog leren kennenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maak voor jezelf even aantekeningen: Het_Biertje is geassimileerd door Optimus Prime en heeft daardoor stemmingswisslingen die verband houden met het hoge chloorgehalte in zijn bloed. Je moet daarom niet alles wat hij zegt serieus nemen want hij is echt in staat om een interstellaire oorlog op gang te brengen...
Niet? En hoe verklaar je dan die ogenschijnlijk onverklaarbare oorlog in Irak? Olie, war on terror? Lamenielachen! Daar zijn duidelijk heel andere belangen bij gediend geweest!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef jogy het volgende:
Nee. Denk ik dan. Maar ook bij Bush had ik niet het idee dat die knakker een buitenaards wezen was, wereldvreemd misschien maar niet meteen van de Planeet Reptillion Prime oid.
Zo duidelijk dat jij ze nu ook met ons gaat delen? Of moeten we het doen met: 'zoek maar op google'?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? En hoe verklaar je dan die ogenschijnlijk onverklaarbare oorlog in Irak? Olie, war on terror? Lamenielachen! Daar zijn duidelijk heel andere belangen bij gediend geweest!
Het is nog best een populaire theorie bij sommige hoor, dat de presidenten en dergelijke reptillians zijn. David Ike staat het al jaren te schreeuwen. En die knakker kan leuk praten dus als je ooit zijn videomateriaal bekijkt dan kan hij je van alles wijsmaken. Als hij je wilt doen geloven dat rood groen is dan zal het hem lukken.quote:
Tsarionquote:Op maandag 19 januari 2009 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is nog best een populaire theorie bij sommige hoor, dat de presidenten en dergelijke reptillians zijn. David Ike staat het al jaren te schreeuwen. En die knakker kan leuk praten dus als je ooit zijn videomateriaal bekijkt dan kan hij je van alles wijsmaken. Als hij je wilt doen geloven dat rood groen is dan zal het hem lukken.. En je hebt ook nog een gozer uit Ierland die ongeveer 20 uur aan dit soort dingen uit loopt te leggen aan de hand van historische vindingen en mythes. Ook leuk kijkvoer, of je het nou wel of niet gelooft natuurlijk.
Geld, macht. Of gewoon macht.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? En hoe verklaar je dan die ogenschijnlijk onverklaarbare oorlog in Irak? Olie, war on terror? Lamenielachen! Daar zijn duidelijk heel andere belangen bij gediend geweest!
Weet je... ze hebben Australië ook gewoon verzonnenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik had gewoon nog nooit van Reptilians gehoord...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is nog best een populaire theorie bij sommige hoor, dat de presidenten en dergelijke reptillians zijn. David Ike staat het al jaren te schreeuwen. En die knakker kan leuk praten dus als je ooit zijn videomateriaal bekijkt dan kan hij je van alles wijsmaken. Als hij je wilt doen geloven dat rood groen is dan zal het hem lukken.. En je hebt ook nog een gozer uit Ierland die ongeveer 20 uur aan dit soort dingen uit loopt te leggen aan de hand van historische vindingen en mythes. Ook leuk kijkvoer, of je het nou wel of niet gelooft natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |