Truequote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lees het bericht van gers hardop voor, zoiets bedenk je niet 1 2 3. Dan belt hij naar zijn ouders en die checken het na
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:
Dat ben ik toch niet?quote:
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van haar heb ik niet moar, maar ik heb wel dit in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, mang.quote:
Maar die doen het allemaal met andere gewillige sletjes, maar niet met gewillige jongemannen zoals jij en ikquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik een vriendin van 21 heb terwijl er ook gewillige sletjes van 15 zijn
16 ftwquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ervan overtuigd dat iemand anders wel in de tussentijd jou zou doen, en dan kwam ik er aan als spuit 11quote:
Omdat die gewillige wijven zich al door iedereen hebben laten doorsmeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar lang niet iedereen is zoals op die fotos hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
17 al?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
Jouw leeftijd/2 + 7 = perfecte leeftijd voor je chick. Zeggen ze.![]()
15 dus in mijn geval.
quote:
Achquote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die gewillige wijven zich al door iedereen hebben laten doorsmeren.
Ah dat is wel een basisvoorwaardequote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik meen het niet hoor, ze is best lief
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb gister Boer zoekt vrouw gekeken
wel minderjarig hequote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die regelen we op de meet wel voor je
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ervan overtuigd dat iemand anders wel in de tussentijd jou zou doen, en dan kwam ik er aan als spuit 11Daarom deed ik een minder populair user, D_A dus.
Jij bent 27?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens verkeerde berekening Lakitu
De perfecte leeftijd voor je chick is: eigen leeftijd / 3 + 6
11quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
wrom?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach
Ik heb gister Boer zoekt vrouw gekeken
Niet grappig.quote:
Altijd naar onderen afronden hèquote:
perfecte leeftijd is gewoon automatisch minderjarig, bastaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
Nee, die flapdrol is 16.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd naar onderen afronden hè
FAALquote:
Ja, maar...quote:
Dan ga je toch FOK!ken ofzo? ;') Ik ga echt niet al die programma's kijken die mijn vriendin leuk vind. Dan spring ik zo van het dak af denk ik. Grey's Anatomy, The Hills (quote:
15/16/17 = perfecte leeftijdquote:Op maandag 19 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
perfecte leeftijd is gewoon automatisch minderjarig, basta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |