Tenzij glassex, dan komen we weer terug op dit plaatje:quote:
Ik ook wel.quote:
quote:
Hoe kan jij zo snel reageren?quote:
Ze lacht met haar kut? Ja dat kon er ook nog wel bij in dit topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:41 schreef reetveter het volgende:
Op mtv nu met made, wat heeft dat wijf een kutlach
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lacht met haar kut? Ja dat kon er ook nog wel bij in dit topic.
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel reageren?
Zie alleen KLB SC maarquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk bestaan er best wel ranzige mensen op deze wereld
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Vind je chick vast leuk, zo'n zaadlozing binnen de minuutquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben. [ afbeelding ]
Vertel eensquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is niet het enige waar ik snel in ben. [ afbeelding ]
Er bestaan zoveel zieke geesten, dat wil je niet wetenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Mensen met een voetenfetisj ...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er bestaan zoveel zieke geesten, dat wil je niet weten
En dat schaart zich allemaal onder "fetisj"
Waar heb jij het nou weer over? Ik bedoelde dat ik ook heel snel mijn wenkbrauwen kan bewegen. Dat jij daar meteen weer een seksueel getinte opmerking over moet maken zegt alweer genoeg over jou, sjees.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vind je chick vast leuk, zo'n zaadlozing binnen de minuut
Die muziekquote:
Inside information bobbeh, inside informationquote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik bedoelde dat ik ook heel snel mijn wenkbrauwen kan bewegen. Dat jij daar meteen weer een seksueel getinte opmerking over moet maken zegt alweer genoeg over jou, sjees.
Mensen met een Clownfetishquote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een voetenfetisj ...![]()
Ohjaquote:
"Inside information" als in: je hebt een camera in haar geplaatst?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inside information bobbeh, inside information
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allereerst naam, voornaam en naakt foto geven
Neeee...quote:
Niet in mijn kutquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja
Gaan ze ook een ballon in een kut proppen en die vervolgens opblazen met behulp van zo'n gasfles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
NEEquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
oke ik heb nu echt sick shit gevonden .![]()
Wie wil een pm ?.
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
Wie wil een pm ?.
Ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:
Wie wil een pm ?.
Omdat het kan uiteraard, niet omdat je het wil zien?quote:
Goed idee, ik doe mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even wat (minder) nuttigs doen.![]()
Yeahquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel eens kippensex gekeken
Meerdere malen zelfs want dat is echt fucking geil
ZAL IK JULLIE DAT PLAATJE EVEN PM'EN?
NEEquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel eens kippensex gekeken
Meerdere malen zelfs want dat is echt fucking geil
ZAL IK JULLIE DAT PLAATJE EVEN PM'EN?
Zeg er eens wat van! Dit kan toch niet?quote:
MWhehehe, niet geil, maar als mijn vriendin dat aan zou doen zou ik me wel kapot lachenquote:
"er eens wat van!"quote:Op maandag 19 januari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van! Dit kan toch niet?
Je mist het laatste deelquote:
Doe maar nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:51 schreef iszinloos het volgende:
Ik stuur het wel naar iedereen voor de zekerheid.
Ik ben luiquote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat het kan uiteraard, niet omdat je het wil zien?
Ja ik ging even die ''shit'' ook echt bekijken.quote:
Aan jou heb ik ook al niks.quote:
ONGEDULDIG STUK VRETEN!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
STUUR ME DAN ZON PM MET ALLE SCUSERS
JE HEBT HEM ALquote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ONGEDULDIG STUK VRETEN!
DAT KOST TOCH TIJD!!!
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja ik ging even die ''shit'' ook echt bekijken.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal het jullie besparen.
Het eerste deel wel ctrl+c-, ctrl+ven, maar het laatste deel lekker niet geselecteerdquote:
Kloptquote:
IK WEL JA, ZE STUREN HEM LEKKER NIET NAAR JOU!!!quote:
Ik gebruik nooit ctrl + c en v ...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het eerste del wel ctrl+c-, ctrl+ven, maar het laatste deel lekker niet geselecteerd
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit ctrl + c en v ...![]()
Maar bedankt voor de tip
Geen eens mij?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb De_Ananas gemaakt bij Fok!kers bij lingo in ONZ
quote:
Rechter muisknop - kopieren - Plakken.quote:
Vuile hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Wat slechtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb nog niks geleerd trouwens. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |