"Naast per se vermeldt het Witte Boekje (2006) ook de vernederlandste vorm persé. Deze vorm komt heel vaak voor, omdat de Latijnse herkomst en bijbehorende uitspraak van per se ([pèr see]) bij veel mensen onbekend is. Volgens ons is er weinig bezwaar tegen deze vernederlandste vorm."quote:
Het Witte Boekje.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Naast per se vermeldt het Witte Boekje (2006) ook de vernederlandste vorm persé. Deze vorm komt heel vaak voor, omdat de Latijnse herkomst en bijbehorende uitspraak van per se ([pèr see]) bij veel mensen onbekend is. Volgens ons is er weinig bezwaar tegen deze vernederlandste vorm."
Die laatste is wel te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
Wat een lelijke chicks in de OP trouwens
en "als" --> "dan"quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het Witte Boekje.![]()
"Oeh, het mag niet zo van het officiële Groene Boekje. Laten we snel een ander boekje verzinnen, zodat mensen helemaal niet meer weten hoe het hoort."
Inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
Wat een lelijke chicks in de OP trouwens
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Akwableet het volgende:
Even een niet-nieuw-topic waardige klacht
Ik heb een boete gekregen voor fietsen zonder licht, met mijn lichtjes in mijn zak, op een fietstocht van 300 meter. Ik ben echt een domme mongool!
Zo, lucht toch een beetje op
Ja op zich, rij ook wel eens auto en dan vervloek ik die kutfietsers zonder licht. Kan er moeilijk wat anders van maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt.
Naja, ik stoor me nooit zo aan fouten, maar als ipv dan gebruiken vind ik gewoon irritant.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
[..][ afbeelding ] Ik was toen eigenlijk al gestopt met lezen, zie het nu pas.
Nou, ik heb net m'n stage bij dit bedrijf met 4 maanden verlengdquote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stageAHAHAH, mijne was vrijdag afgelopen
![]()
![]()
EN IK GA ZO NAAR OASISSSSS
waarom?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb net m'n stage bij dit bedrijf met 4 maanden verlengd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |