Eeh M'kay ik heb nooit zo'n rooster gehad.nja als je echt dichtbij op kamers woont scheelt dat heel veel.quote:
negeer mijn posts niet .quote:
wo.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eeh M'kay ik heb nooit zo'n rooster gehad.nja als je echt dichtbij op kamers woont scheelt dat heel veel.
Maar doe je nu hbo of wo?
Ow dus je moet ook echt iets doen op school.quote:
Ja een beetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ow dus je moet ook echt iets doen op school.![]()
Fuck it ga slapen .![]()
Truste krentje
Ja ik wil niet slapen, maar ik weet niks om te doen of zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja een beetje.
Nu ga jij ineens slapen?
Slaap lekker!
Met eiwitjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
VAN MIJ, IK ZIT BOORDEVOL HIHIHI
Waarom zou je dat vrijwillig aantrekken?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
Is ze net kei hard genomen in een prikkelstruik of zo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Skaff-a het volgende:
Zie mij vandaag met NG naar Oasis gaan
Una cerveza, por favorquote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef reetveter het volgende:
Bweeeh kutzooi, ik weet nog steeds niks van Spaans
Je wilt met die lekkere Spaanse kunnen communiceren?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef reetveter het volgende:
Bweeeh kutzooi, ik weet nog steeds niks van Spaans
Even vol-hosselenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je wilt met die lekkere Spaanse kunnen communiceren?
Wie?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Overigens zag ik gister die schuinschrijvert weer posten. Hij komt niet eens z'n SC matties begroeten.
1136 (elfzesendertig).quote:
MÊNNUSquote:
Nee, en hij schrijft ook niet meer schuin.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Florian_ het volgende:
Gebruikt ie nog steeds z'n seal of approval bij elke post?
per sequote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
Mooi, ik erger me altijd aan mensen die persé anders willen schrijven als de rest (lees: schuin of bold)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |