Kapster.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
je kapper is een smurf met chemo therapie ?
Je kent toch vast wel een beroemdheid die je lekker vindtquote:Op maandag 19 januari 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh ja, die zijn ook tof.![]()
Waar moet ik op zoeken?"Lekkere vrouwen maar dan anders" [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kapster.
Ga jij nou maar bloemen kopen.![]()
Als je ze naar mij stuurt verbrand ik ze want ik heb hooikoorts, en niet een beetje ook.
een junkenkapsel ?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent toch vast wel een beroemdheid die je lekker vindt.
@ gers: een boblijn, je weet wel zo'n kapsel dat Victoria Beckham heeft.
zoiets als die ene monster-bruid ?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh ja, die zijn ook tof.![]()
Waar moet ik op zoeken?"Lekkere vrouwen maar dan anders" [ afbeelding ]
Kanker.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zoiets als die ene monster-bruid ?!!
[ afbeelding ]
Whateverquote:
ja maor ik geloof dat nietquote:
Wtfomgquote:Op maandag 19 januari 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zoiets als die ene monster-bruid ?!!
[ afbeelding ]
Zangeres ? Bedoel je dat die gasten zingen ? en er zit een zangeres bij ?!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze lijkt op die zangeres. En ja, ik vind d'r wat hebben. Smaken verschillen enzo.![]()
Overigens val ik altijd op het type wat het 'doorsnee' iemand niks vind. Altijd leuk als vrienden weer iemand aanwijzen en zeggen dat ze lekker is. En dan kom ik met mijn reactie als in: nee.
Ik zal morgen voor je kijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
Bp, weet je geen oplossing![]()
. Voor jeweetwel.
Ik vind de zangeres in die clip lekker en ze lijkt op mijn kapster.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zangeres ? Bedoel je dat die gasten zingen ? en er zit een zangeres bij ?!![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ohoh wat een badasses zijn we tochquote:Op maandag 19 januari 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
Van bt moesten we al 2 uur en een kwartier terug slapen.
Pardon? Bestaat dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
Jullie krijgen een vaginaal scheetje van me.
hihihiquote:Op maandag 19 januari 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
Jullie krijgen een vaginaal scheetje van me.
Daar ontstaat de beste neuckseqs uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh wat een badasses zijn we toch.
Oh en als antwoord op je andere reactie: is goed.
Heb ik ooit eens gelezenquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gelezen. Ik ga nu filmpjes van Traci op youtube kijken
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:24 schreef iszinloos het volgende:
Wie is er nog wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoi...
Maar eigenlijk zou ik zo moeten gaan slapen
Nou ja, ik moet kwart voor 11 op.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoi...
Maar eigenlijk zou ik zo moeten gaan slapen
Niet doen.quote:
Gewoonquote:
Ik moet om 10uur op.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet kwart voor 11 op.
Maar een beetje ritme krijgen is niet verkeerd
Ik kan langer uitslapen.quote:
Dat valt toch wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee.
Ik ben met 9uur slaap het best uitgerust, dus dat haal ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je zo weinig vakken dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik de rest van de week zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |