quote:Voor Robbie Wielaert was het afgelopen weekeinde nog allemaal even wennen. De kersverse aankoop van Ajax droeg zondagmiddag in Nijmegen tegen NEC (2-4 winst) voor het eerst het Amsterdamse tenue om de schouders. "Wanneer er een bal over de zijlijn rolde, riep ik soms: Twentebal", geeft de verdediger in Het Parool toe.
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.quote:
Sterker nog, ik ben een dansende guidoquote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
Zeg me dat 1 van jullie die dansende guido's ook hebt gezien ?
Ah. Valt mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd aanwezig heh![]()
Nou niet heel veel jonger: 20 of 19 ...
Shut up.quote:
Ik denk dat ik een winterdipje heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.Net zoiets als mensen met een winterdip (
), rot toch op met je depressiviteit.
Je bent al bijna op 3/4e. Nog even volhouden, lief.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets is gewoon mis met deze dag. Hij bevalt me niet
Ja, het blijft een maandag.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets is gewoon mis met deze dag. Hij bevalt me niet
EMOquote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een winterdipje heb.
Deze is ook wel lekker.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een winterdipje heb.
Gisteren was ook al kut, en toen dacht ik dat het vandaag over zou zijn maar mooi niet dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent al bijna op 3/4e. Nog even volhouden, lief.
Dan ben ik nu je #1 fanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben een dansende guido
Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol geef eens linkje van je hyves
De winter dip bestaat wel degelijk. En komt door een tekort aan zonlicht.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat zulke bullshit.Net zoiets als mensen met een winterdip (
), rot toch op met je depressiviteit.
krentje heeft geen hyvesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je aan iemand's hyves komt door alleen 1 pic te gebruiken.
Vitamine D!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
De winter dip bestaat wel degelijk. En komt door een tekort aan zonlicht.
Hey BT, ik krijg nu helemaal geen melding meer als je online bent!quote:
Tell me.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, snap het alleen ngo nietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
God, wat moet dat naar voor je zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey BT, ik krijg nu helemaal geen melding meer als je online bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |