Kan datquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankerstumperzorg dan dat ik mijn borg terugkrijg en lever die schoenen weer in.
EN WIE DENK JE DAARVOOR MEE TE NEMENquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEEL RAP JE MOND HOUDEN ANDERS PM IK JE ANIMALSEX![]()
!!!
17,5... Hey, BT.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
Jouw leeftijd/2 + 7 = perfecte leeftijd voor je chick. Zeggen ze.![]()
15 dus in mijn geval.
Maar Utrecht is soms wel 16, en de tent waar de meet is dacht ik ook he dusquote:Op maandag 19 januari 2009 16:32 schreef gers het volgende:
[..]
je kan beter eigenlijk niet komen
rv werd ook al overal geweigerd
Ik kan me wel meer niet voorstellenquote:
ja maar indo worden meestal geweigerd vraag je broer maarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Utrecht is soms wel 16, en de tent waar de meet is dacht ik ook he dus
Nee, en heb je je abbonoment nou al opgezegt? En die schoenen moet je inleveren en zeggen dat ze op mijn naam stonden. Want ik heb daar 35 euro voor gelapt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan dat? Dacht dat je ze gewoon gekocht had dmv inhouding op loon ofzo
had ze wel beloofdquote:
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
4EBE ga jij naar die meet?
Ja klopt, maar nu wordt het een meet met heel KLB, ipv alleen de sc.quote:
Waarom vraag je dat aan gers?quote:
B80 of een kleine cquote:
Nou !quote:
Vertelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gers?
Ik ben nu niet aan het kijken, maar volgens mij weet ik welke aflevering je bedoelt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Dat super sweet 16Die moeder wil in de spotlights staan
![]()
![]()
Omdat Gers een ladykiller is.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan gers?
Jong hertje.quote:
Hoor ik ook voor het eerst hier op FOK!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou !
Had em iets jonger geschat
Rijd die neef langs schreeuwt die naar die sweet16 slet en die gozer, watch it bro, don't touch her!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan het kijken, maar volgens mij weet ik welke aflevering je bedoelt.![]()
Jij bent ook altijd aanwezig hehquote:
20 is ook goed hoorquote:
O ja.quote:
Jongetjes niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
20 is ook goed hoor![]()
dan zijn ze tenminste volwassen
ik ben wel volwassenquote:
Scheurde daar nou iemand uit zn broek?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
Ah ouderwetse bitchfights
I don't like you why are you on my partyMWRAAUUWWWW
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben wel volwassen![]()
maar ik ben ook al 21
Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, jij gedraagt je lekker volwassen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |