abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64658530
Jaa is half normaal maar dat hij haar verplicht om contact met hem te hebben vind ik egt raar hoor?
misschien is t een pooiertje die zijn geld wil hebben.
geef haar privacy want ik word egt gek van mijn ouders die dat ook bij mij doen.
laat haar gaan maar als je merkt dat hij egt boos word omdat ze niet opneemt ofzo ga alleen ff met haar prate maar laat haar verder met rust
Succes
pi_64660124
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef laartje1994 het volgende:
Jaa is half normaal maar dat hij haar verplicht om contact met hem te hebben vind ik egt raar hoor?
misschien is t een pooiertje die zijn geld wil hebben.
geef haar privacy want ik word egt gek van mijn ouders die dat ook bij mij doen.
laat haar gaan maar als je merkt dat hij egt boos word omdat ze niet opneemt ofzo ga alleen ff met haar prate maar laat haar verder met rust
Succes
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:57:43 #103
241001 Pedagoog
WAT WAT WAT WAT TAZZ
pi_64761903
Ik werk dagelijks met kinderen die ADHD, PDD-NOS, ODD, Asperger hebben, dus ik heb er meer dan genoeg verstand van. Ook studeer ik Agogiek.

Ik zeg, minder de communicatie tussen de twee. Dit vreselijke obsessieve gedrag kan haar de kop kosten. Zij is een positie waar ze weinig tot niks kan doen. Als ouder moet je overmacht hebben. Deze jongen heeft waarschijnlijk niet alleen ADHD maar ook ODD. Uw dochter is zijn BEZIT. Zijn angst om haar te verliezen gaat niet om liefde maar om het hebben van. Bezits verlies en dergelijke komt vaker bij gevallen als deze.

U gaf aan dat uw dochter een IQ van 75 heeft. Dit betekend dat ze niet goed voor zichzelf kan denken.. het klinkt misschien vreselijk bot, maar dat zijn eenmaal de feiten. Ook is dat ze zich zo ontiegelijk makkelijk laat manipuleren tegen beter weten in een voorteken. Ik (mening..) vind dat het contact gewoon aanzienlijk geminderderd moet worden. Ik wil ze beide niet in een kwaad dag licht zetten overigens. Toch vind ik het nodig dat je als ouder overmacht moet hebben, dit om beide te beschermen. Want ze maken elkaar kapot.

Als ze wat ouder zijn (lees 20~) zal het allemaal wel een stuk beter gaan.. en ADHD (en ODD) worden in de loop der jaren minder met de juiste structuur en positieve stimulatie (Y)..

Bij deze succes gewenst met deze situatie!

PS. Alle tienermeisjes van 14 die zeggen dat zij met rust gelaten moeten worden zouden hun Tokio Hotel CD wat minder moeten luisteren en vaker in hun dagboek moeten schrijven
PSS. PM's mogen gerust
adieau

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedagoog op 07-01-2009 11:06:54 ]
Control life as its your own
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:20:05 #104
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_64795985
die jongen is gwn stapelverliefd
jezus, laat hem tog

en wil zij het niet, dat ze het uitmaakt, definitief
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:30:05 #105
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
  zondag 11 januari 2009 @ 02:43:43 #106
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_64906359
Hahaha, Twilight, inmiddels ben ik daartoe in staat. Ik merk nu, dat hoe strenger ik ben en hoe meer ik het verbiedt, dochter juist steeds meer naar vriendje toe trekt..... Ik ben dus alleen maar verder van huis....

Laatst vertelde ze dat nadat ze iets tegen hem had gezegd hij tegen haar zei dat ze dat maar tegen haar "vriendjes van school" moest zeggen en niet tegen hem.

Ik snap dat mijn "probleem" voor tieners misschien vreemd kan overkomen. Maar ik ben zelf altijd iemand geweest die zelf wel zijn boontjes dopte. Alleen had ik een "normaal" iq, en is zij heel kwetsbaar. Aan de ene kant is ze een puber, aan de andere kant heeft ze soms het nivo van een 12 jarige. Ze is doodsbang om hem kwijt te raken, want hij is degeen die haar een gevoel geeft dat ze leuk is.
  zondag 11 januari 2009 @ 03:07:25 #107
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_64906624
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Pedagoog het volgende:
Ik werk dagelijks met kinderen die ADHD, PDD-NOS, ODD, Asperger hebben, dus ik heb er meer dan genoeg verstand van. Ook studeer ik Agogiek.

Ik zeg, minder de communicatie tussen de twee. Dit vreselijke obsessieve gedrag kan haar de kop kosten. Zij is een positie waar ze weinig tot niks kan doen. Als ouder moet je overmacht hebben. Deze jongen heeft waarschijnlijk niet alleen ADHD maar ook ODD. Uw dochter is zijn BEZIT. Zijn angst om haar te verliezen gaat niet om liefde maar om het hebben van. Bezits verlies en dergelijke komt vaker bij gevallen als deze.

U gaf aan dat uw dochter een IQ van 75 heeft. Dit betekend dat ze niet goed voor zichzelf kan denken.. het klinkt misschien vreselijk bot, maar dat zijn eenmaal de feiten. Ook is dat ze zich zo ontiegelijk makkelijk laat manipuleren tegen beter weten in een voorteken. Ik (mening..) vind dat het contact gewoon aanzienlijk geminderderd moet worden. Ik wil ze beide niet in een kwaad dag licht zetten overigens. Toch vind ik het nodig dat je als ouder overmacht moet hebben, dit om beide te beschermen. Want ze maken elkaar kapot.

Als ze wat ouder zijn (lees 20~) zal het allemaal wel een stuk beter gaan.. en ADHD (en ODD) worden in de loop der jaren minder met de juiste structuur en positieve stimulatie (Y)..

Bij deze succes gewenst met deze situatie!

PS. Alle tienermeisjes van 14 die zeggen dat zij met rust gelaten moeten worden zouden hun Tokio Hotel CD wat minder moeten luisteren en vaker in hun dagboek moeten schrijven
PSS. PM's mogen gerust
adieau
Ik ben zelf pedagogisch werker. Maar dan met volwassenen en niet met jongeren. En buiten dat, is mijn eigen kind iets anders dan de clienten waar ik mee werk..... Wil je me ajb een PB'tje sturen... Ik heb ervaring met de mensen waar ik mee werk, niet met pubers van deze leeftijd

Nadat hij tegen haar heeft gezegd dat "ze allebei wel weten dat hij een hoger IQ heeft dan zij en dus wel beter weet wat goed voor haar is" heb ik er mijm buik van vol; ik ben klaar met dat mannetje....Alleen nu zij nog...
pi_65009977
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:12 schreef childintime het volgende:
Nee, verre van dat. Het is een jongen die geen sociaal leven heeft. Thuis "mag" hij niets en moet alles. Hij heeft bepaalde dwangmatige neigingen en dat is dus nu tig keren per dag mijn dochter smsen of bellen.

Wat me wel op is gevallen in het afgelopen jaar (de 23e hebben zij een jaar), is dat hij zich ook bij "vreemden" (zoals ik bv) niet weet te gedragen. Hij gaat over grenzen heen. Bij haar vader thuis heeft hij al ruzie gehad omdat haar vader dat gebel en smsen helemaal spuugzat was en er iets van had gezegd.
Eh...dat ben jij toch?

Wat ik trouwens nog mis in je verhaal is, of je het er met hem zelf over gehad hebt?
Of heb ik er wellicht over heen gelezen?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:55:30 #109
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_65156589
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Xaroz het volgende:

[..]

Eh...dat ben jij toch?

Wat ik trouwens nog mis in je verhaal is, of je het er met hem zelf over gehad hebt?
Of heb ik er wellicht over heen gelezen?
\

Ik heb al tig keren met hem erover gehad dat zij moet leren zelfstandig te zijn. Maar hij lijkt dat naasat zich neer te leggen.
pi_65158037
quote:
Op zondag 11 januari 2009 03:07 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik ben zelf pedagogisch werker. Maar dan met volwassenen en niet met jongeren. En buiten dat, is mijn eigen kind iets anders dan de clienten waar ik mee werk..... Wil je me ajb een PB'tje sturen... Ik heb ervaring met de mensen waar ik mee werk, niet met pubers van deze leeftijd

Nadat hij tegen haar heeft gezegd dat "ze allebei wel weten dat hij een hoger IQ heeft dan zij en dus wel beter weet wat goed voor haar is" heb ik er mijm buik van vol; ik ben klaar met dat mannetje....Alleen nu zij nog...
Wat een ongelofelijk triest ventje.. Sterkte&succes!
Striving to be more than average.
pi_65158981

[ Bericht 49% gewijzigd door TC_Artemis op 18-01-2009 00:12:12 ]
pi_65180521
lollertieners bellen en smsen wel veel ja, maar zoveel is misschien wat overdreven, zou ik me wel zorgen gaan maken ya
pi_65189661
quote:
Op zondag 23 november 2008 02:13 schreef childintime het volgende:
Mijn dochter van 16 heeft al bijna een jaar verkering met een vriendje van 16. Is het normaal onder jullie leeftijdsgenoten dat hij haar tig keren per dag belt en sms't. Ik heb sinds kort de regel ingevoerd dat ze elkaar om de dag mogen zien (dus afspreken), omdat het bijna dagelijks was en er van haar school weinig meer terecht kwam.

Hij belt haar echter de godganse dag, zelfs ik krijg er achtervolgingswaan van. Als ze niet op neemt, dan belt'ie rustig 26 keer achter elkaar. Ze moet zijn smsjes beantwoorden, want als ze niet antwoordt, dan belt'ie op de huistelefoon of op mijn mobiel.

Is het de normaalste gang van zaken dat je als 16 jarige de hele dag voor je vriendje oproepbaar moet zijn en direkt zijn telefoontjes of smsjes moet beantwoorden?

Ik vind het niet normaal en wordt een beetjke kriegel van zijn gedrag; het doet mij aan borderline gedrag denken. Misschien kunnen jullie mij helpen?
dit is niet normaal! zorg dat die relatie uitgaat! als je zegt dat ze een IQ van 75 heeft is ze inderdaad nogal kwetsbaar, die gast is te dominant en moet grenzen kennen, helemaal als ie jou belt! volgende keer als dat weer gebeurt zeggen oprotten o.i.d. en zorgen dat ie geen contact met je dochter krijgt, blijft hij doorgaan haal dan de politie erbij, mischien heel extreem maar als dit doorgaat, who knows wat voor situaties je krijgt!
pi_65203583
Tijd voor nog wat olie op het vuur..

Ik lees hier een heleboel reacties van "oh, ze is "minder slim"" en vervolgens gaat men dan hun visie van wat zij/papa moet doen vertellen. Hoe is dat anders dan wat dat jochie met haar doet?

Daarnaast quotte ik in een vorige post een bijzonder stukje uit het verhaal van "papa", waar niet op gereageerd werd, dus vraag ik het nog maar een keer. Waarom vertel je een verhaal in 1e persoon om vervolgens een verwijzing naar jezelf te doen in 3e persoon??? (Bij haar vader thuis...)

Geeft mij aanleiding om te denken dat jij "papa" niet bent en dan het een verhaal is om reacties uit te lokken.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:44:47 #115
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_65213544
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Xaroz het volgende:
Tijd voor nog wat olie op het vuur..

Ik lees hier een heleboel reacties van "oh, ze is "minder slim"" en vervolgens gaat men dan hun visie van wat zij/papa moet doen vertellen. Hoe is dat anders dan wat dat jochie met haar doet?

Daarnaast quotte ik in een vorige post een bijzonder stukje uit het verhaal van "papa", waar niet op gereageerd werd, dus vraag ik het nog maar een keer. Waarom vertel je een verhaal in 1e persoon om vervolgens een verwijzing naar jezelf te doen in 3e persoon??? (Bij haar vader thuis...)

Geeft mij aanleiding om te denken dat jij "papa" niet bent en dan het een verhaal is om reacties uit te lokken.
Helaas gooi je met babyolie en dat brand niet, het is de moeder.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:15:25 #116
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_65232624
In dit geval wonen moeder (ik dus) en vader niet samen, wat niet wil zeggen dat wij elkaar nooit spreken en vanzelfsprekend elkaar moeten haten. Helaas voor hem (vriendje) is dat dus niet zo en hebben wij overleg over hoe te handelen en wat het beste te doen.

Echter hebben wij beiden deze tijd (godzijdank) ver achter ons liggen en in onze beleving was dat in onze tijd niet zo "heftig".
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:26:51 #117
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65232770
Ben zelf 17 met een vriendin van 15.
We smsen elkaar veel ( 20-40 smsjes per dag, meer als we een sms blox hebben) en zien elkaar bijna elke dag.
Ik heb rustig al deze pagina's doorgelezen en het gedrag van dat mannetje vind ik nogal eng. Dat gedrag is verre van normaal, zelfs in deze tijd.

Hoogstwaarschijnlijk is het idee van seks toch uit zijn koppie gekomen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij je dochter probeert te 'bezitten' omdat hij weet dat hij kansloos bij de rest van de meisjes is. In feite heeft hij je dochter al in voor zich gewonnen. Ze wilt niet bij hem weg omdat ze het zielig vind.
De reactie van hem naar je dochter toen ze wat probeerde te vertellen van: "dat vertel je maar aan je vriendjes van school" is niet echt iets wat je verwacht van je geliefde.

Ik zie trouwens dat je beginpost al een hele tijd terug is, hoe is het nu met je dochter en diens stalker?
pi_65233020
Dat die gast ermee wegkomt sommige gassies hebben echt kloten. Waar hebben ze die vandaan, wie heeft ze gebaard?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')