Eens met die gast zn ouders praten? Anders aangifte doen van stalking. Of beidenquote:Op zondag 23 november 2008 02:26 schreef childintime het volgende:
Ik vind het ook niet normaal en zie het als zeer obsessief gedrag. Hij heeft zwaar ADHD. Dochter is NLDer. Zij heeft het al een aantal keren geprobeert uit te maken maar dan gaat hij huilen en vind ze hem weer zielig. Ik word er echter stapelgek van. Mijn kind wordt gestalked en kan in mijn ogen niet voor zichzelf opkomen. Maar wat moet ik als ouder doen. Zoals het echte pubers betaamt, zijn al mijn goede bedoelingen averechts.
Als ze per ongeluk haar telefoon niet beantwoord (omdat'ie leeg is ofzo), dan wordt'ie helemaal gek; belt de huistelefoon of mij en moet per se afspraken maken... Ik vind het een heel eng iets en krijg er lichtelijke achtervolgingswaan van......
hoezo????? om de dag elkaar zien... zelfs dat is nog vrij veel als je net aan het begin van een relatie staat....quote:Op zondag 23 november 2008 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus, je eigen kind verbieden om degene te mogen zien waar ze verkering mee heeft. Ga je wel ver hoor.
Ik snap je wel en als ouder wil je je kinderen niet voor hun poten lopen maar als moeder is het soms ook wel goed om bepaalde beslissingen voor je kroost te maken.quote:Op zondag 23 november 2008 02:26 schreef childintime het volgende:
Ik vind het ook niet normaal en zie het als zeer obsessief gedrag. Hij heeft zwaar ADHD. Dochter is NLDer. Zij heeft het al een aantal keren geprobeert uit te maken maar dan gaat hij huilen en vind ze hem weer zielig. Ik word er echter stapelgek van. Mijn kind wordt gestalked en kan in mijn ogen niet voor zichzelf opkomen. Maar wat moet ik als ouder doen. Zoals het echte pubers betaamt, zijn al mijn goede bedoelingen averechts.
Als ze per ongeluk haar telefoon niet beantwoord (omdat'ie leeg is ofzo), dan wordt'ie helemaal gek; belt de huistelefoon of mij en moet per se afspraken maken... Ik vind het een heel eng iets en krijg er lichtelijke achtervolgingswaan van......
Het probleem ligt dus niet bij zijn dochter, maar bij dat gastje.quote:Op zondag 23 november 2008 02:32 schreef MASD het volgende:
nah, dat is niet normaal. Je zou het haar kunnen verbieden, ze geeft zelf al aan er niet mee door te willen gaan.
Nee je kind naar de kloten laten helpen door een geestelijk gestoorde stalker is zeker beter??quote:Op zondag 23 november 2008 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus, je eigen kind verbieden om degene te mogen zien waar ze verkering mee heeft. Ga je wel ver hoor.
Yes, en als dat niet helpt, naar de politie gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 02:35 schreef NanKing het volgende:
Het beste wat je volgens mij kunt doen is wat Gabbylicious zei, met zijn ouders gaan praten.
Leer eens lezen...quote:Op zondag 23 november 2008 02:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe komt hij aan jouw mobiele nummer
Are you kidding me?quote:Op zondag 23 november 2008 02:32 schreef childintime het volgende:
Als hij haar niet aan de telefoon krijgt, stuurt hij mij een smsje of ik haar help te herinneren de pil in te nemen,
IQ van 75 is weinig en maakt haar denk ik erg kwetsbaar voor dergelijke gasten.quote:Op zondag 23 november 2008 02:32 schreef childintime het volgende:
Oke...Ik verbiedt mijn dochter niets. Ook al heeft ze een IQ van 75, ze is nou eenmaal puber. Maar deze jongen belt idd zelfs mij als hij haar niet aan de telefoon krijgt. Als hij haar niet aan de telefoon krijgt, stuurt hij mij een smsje of ik haar help te herinneren de pil in te nemen, of ik haar help te herinneren haar tanden te poetsen......![]()
Ik wordt er stapelgek van en vind dit geen gezonde situatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |