Dit vroeg ik me trouwens ook af.....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef cattie het volgende:
Carmella, mag ik vragen waarom je vriend niet bij de bevalling zal zijn? Dat lijkt mij wel heel heftig namelijk. Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn man had moeten doen.
Ik vind het heel moedig hoe je alles doet! Dikke knuffel.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag nu pas dat ik de laatste was.
Thanks Diaan!
Volgens mij werkt de vriend van Carmella in het buitenland en hebben ze ervoor gekozen dat hij gewoon door blijft werken tot de baby er is en pas daarna verlof ipv te gaan zitten wachten en zo kostbare dagen te verliezen zeg maar.
Wat ontzettend liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef simmu het volgende:
idd. waar is dat ziekenhuis? ik wordt er helemaal naar van als ik bedenk dat je dan heel alleen bent. toegegeven, inet is niet echt, maar om nu helemaal alleen te zijn? met iedereen die hier rondhuppelt valt er vast wel te regelen dat er iemand langskomt (tenzij je dat niet wilt)
geen idee waar je woont, maar ik meld me dan wel aan hoor! als het qua vervoer doenbaar is kom ik wel
Dat zou misschien wat zijn, maar ik vrees dat het heel erg prijzig is...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef tessie het volgende:
Carmelia, vind je een doula ook niks?
Dat weet ik dus ook niet hoe ik het moet doen, maar ik heb de keuze niet hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef cattie het volgende:
Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn man had moeten doen.
Daar wil ik me bij aansluiten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:45 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het aanbod van de Z-Holland meiden echt super!
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
nee geen trampoline een skippybal. heb ooit gehoord dat iemand daarna de bevalling op gang kwamquote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
Ik herken het... Twan is hier vanaf dinsdagavond ook weer, dus wel iets om rekening mee te houden. Wij hebben wel met mijn ouders afgesproken dat zij of hier komen of dat wij twan bij hen brengen. Maar een voordeel bij ons is dat we nog geen 5 minuten van elkaar wonen. Als je bijv. al de hele dag weeen hebt, dan zou je zekerheidshalve hem al kunnen brengen tegen de avond. Het is allemaal wel even een gedoe ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef texelonia het volgende:
Zwangeren die al een kind hebben rondlopen, hoe zijn jullie van plan dat straks te doen met de bevalling? Blijft kind gewoon thuis terwijl je (thuis) ligt te bevallen? Of breng je kind ergens naartoe?
Ik wil eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en vraag me nu eigenlijk af hoe dat met Noah moet.in principe zou hij naar mijn ouders kunnen, of mijn ouders hierheen komen als het zover is. Maar dat is wel ruim een half uur reistijd, niet heel veel (Noah's bevalling ging niet echt snel dus verwacht nu ook geen turbo bevalling), maar wel iets om rekening mee te houden. En dan ligt het er ook aan hoe laat dat nodig is natuurlijk, om m'n ouders nou midden in de nacht te vragen om hierheen te komen...? En bij hen logeren is ook lastig als het doordeweeks is, dan heeft ie toch ook gewoon school... Het makkelijkst zou eigenlijk zijn als ik kan bevallen terwijl hij op school zit ofzowMaar ja, je hebt er zo weinig over te zeggen he... En dus valt er weinig te plannen, wat ik lastig vind, want het houdt me wel bezig nu.
Carmella, ze kijken echt hoe een bevalling gaat. Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster). Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Carmella het volgende:
Lois en BE ik word er helemaal stil van, wat onwijs lief!
De laatste tijd denk ik er wel over na dat ik het jammer vind dat ik niet thuis mag bevallen.
Normaal vind ik een ziekenhuisbevalling een prima en fijn idee, maar omdat ik alleen ben heb je dan echt alleen maar daar een bed en verder niks. Thuis kun je nog rondwaggelen en in je eigen plek afleiding zoeken met spullen die je hebt liggen.
(Ik vroeg ook bij de gyn of ze tussen weeën door wel af en toe komen kijken bij me, dan zeggen ze dat ze wel minimaal om de 2 a 3 uur komen... oei wat klinkt dat dan lang)
Ik hoop dat ik nog hier watpufposts
kan plaatsen om de tijd te doden en uiteraard dat er veel te lezen valt, alhoewel iets me zegt dat met de gemiddelde pijn met weeën dat er écht niet van zal komen
![]()
Dat zeiden ze bij mij ookquote:Veel gyns zeggen wel dat de pijn in m'n nieren erger is dan bevallingsweeën, dat geeft me dan vertrouwen, alsof ik een warming-up heb gehad. (Tja ik moet toch érgens de positieve dingen vandaan pikken, dus dat doe ik dan ook maar)
Dat zal wel een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Wat een goed nieuwsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Toen ik dat nog las schoot ik gisteravond helemaal volquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Jelief het volgende:
En daarom hou ik van OUD!
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Raissa het volgende:
Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster).
Dat bedoelde ik ja, had niet helemaal verder gedacht dan mn neus lang wasquote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
1 september is de voorlopige opleverdatum
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:
Ik word weer papa
![]()
![]()
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?
1 week is al teveel...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.
Gefeliciteerd!
Bij Twan was ik 2 weken te laatquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
En
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.quote:
Hmmmzzz...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.
Jemig, Rottdog en Berkery, wat ontzettend geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Echt helemaal super zeg! Mên wat zullen jullie door het dolle zijn!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Nee, die andere heeft geen nummertjes meer nadat ze haar login kwijt was en een nieuw account aangemaakt heeft. (Ze heeft nu twee underscores. En ze post zelden.)quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Moonah het volgende:
Rottdog!
Van harte!
En ik zie een Linda met nummertjes.... Toch niet dé Linda met (andere) nummertjes???
Hey! Leukquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef happyme28 het volgende:
Rottdog en Berkery gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Dat zijn nog een leuke ongelukjes!
Hier knijp ik 'm behoorlijk. Vandaag ineens weer wat licht bloedverlies, maar ik hoop maar dat het nog een beetje van de innesteling was ofzo. Echt een pietepeuterig stolseltje wat me de moed in de schoenen doet zakken. Zal blij zijn als het overmorgen is en we weten of we nog hoop kunnen hebben maar momenteel ben ik even van mijn wolkje af.
Vanmorgen weer bij de VK geweest voor controle en mijn bloeddruk was weer helemaal goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef juttertje het volgende:
Fruppel, dat is ook schrikken. Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar hopelijk kan je bij de vk blijven. Was je in het OLVG? Mocht je daar moeten blijven, ze zijn wel lief daar hoor![]()
Ik had zondag een 5w+3 echo en toen was er ook alleen een zwart vlekje (=vruchtzakje) te zien. Donderdag een 6w echo en dan moest er al een embryo te zien zijn. Jij bent iets verder dan ik, dus je moet toch minstens een klein beetje kunnen zien!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef happyme28 het volgende:
Ja het wordt sowieso inwendig, ik loop bij de gyn. Nou ja, ik ben al blij als er IETS zit![]()
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Fruppel het volgende:
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!
Wat al eerder geschreven is, Je kan gewoon de thuiszorg bellen voor een po! Die moet je niet zelf aan gaan schaffen joh!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef seilram het volgende:
[..]
![]()
Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.
Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Je PM doet het nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Tinkerrrbell het volgende:allemaal!!!
![]()
ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!
omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
Hier ook een wonderquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
Berkey en rottdog van harte en wat zijn onverwachtse wondertjes dan toch mooi hé ....![]()
Nu hebben we er 2 in dit topic, Miss-Sly en Rottdog zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geeft misschien weer wat hoop voor de dames die ook al geruime tijd bezig zijn...
Oh jee die vermoeidheid wordt alleen maar erger de komende tijd hoor...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Ow, herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Euh volgens mij vergeet je nog iets: Helse Pijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Dan klinkt het ook erg logisch dat ze zeggen dat ze in zo'n situatie gewoon om de 2 uur komen kijken.(Als ik hier soms verhalen lees dat er 10 uur met heftige weeën rondgelopen is maakt dat me bang, omdat je geen afleiding hebt als je al die uren alleen ligt. Maar ik zorg iig dat ik een klein tasje met zoveel mogelijk leesspul, schrijfwerk en bv een pakje kaarten meeneem, zodat ik genoeg te doen heb als ik daar de energie voor heb.
En als ik me niet goed voel neem ik aan dat ik gewoon de gebruikelijke knop heb om een verpleegster op te roepen.
Jij ontstellend moedige en dappere vrouw! Weest maar niet bang, kanjers als jij slaan zich hier wel doorheen!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
[.....]
Door alle lieve berichtjes hier zie ik het al een stuk minder somber in en geeft dat me echt vertrouwen dat alles wel goed zal komen, dankjewel lieve OUD meiden![]()
Onwaarschijnlijk? En wat bedoel je daar mee?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef IIsa het volgende:
En verder vind ik het allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar dat is mijn mening
Ik vind het alleen maar heel fijn dat je reageert, daar heb ik veel aan!quote:Op maandag 19 januari 2009 06:44 schreef Luchtbel het volgende:
En ik wil echt geen zwangere vrouw bang maken maar ik vind wel dat zoiets een keer gezegd moet worden.![]()
Wiseguy wat eng en rottig! Heel veel sterkte en beterschap!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef wiseguy79 het volgende:
Hier minder nieuws, tussen alle wonderen door. Alweer sinds vorige week vrijdag in het ziekenhuis met grote bloedingen... Een bloedtransfusie later nog steeds geen idee van de oorzaak.
Met 8 weken ook al een hematoom geconstateerd van 7 bij 5 cm. Leuke zwangerschap tot dusver!
Overigens, alle zwangeren wel van harte natuurlijk!![]()
daar was Diaan... wel vanmorgen vroeg, en in die tijd kan er een hoop gebeurd zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, dat is ook wel even schrikken, maar fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.
Bar, ik denk dat je op dit moment even teveel van je lichaam vraagt, het lichaam is druk bezig om zich klaar te maken voor de zwangerschap in deze periode dus heeft ook wat meer rust nodig.
Happy, wat fijn dat het bloeden gestopt is, spannend hoor morgen de echo.
Seilram, ben benieuwd wat de vk zegt...
Hier is alles nog steeds rustig....
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Carmella, ik zou hoe dan ook even in het ziekenhuis bespreken hoe ze er tegenover staan dat je alleen gaat bevallen. Voor hetzelfde geld vinden ze het helemaal niet oké
Ik denk dat je eroverheen hebt gelezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Carmella het volgende:
Je vroeg of ze in het ziekenhuis niks gezegd hebben, dat hebben ze idd niet.
Ze vinden het alleen jammer voor me en begrijpen heel goed dat ik dit niet met een willekeurige vriend/in/kennis wil delen.
Wat lief dat je t vraagt BE! Maar we waren een weekendje weg en maar net op tijd thuis om snel de taart met aankondiging te pakken thuis en richting mn schoonouders te gaan... de echo is er dus niet meer van gekomen afgelopen weekend. Doen we lekker een weekendje later.. Hij is er ook wel een beetje "bang" voor dat hij er "helemaal niets" van begrijpt en ik alles... het voelt voor hem dus als een soort luxe dat hij wel steeds weet dat t allemaal goed zit, maar nog niet bang hoeft te zijn om naar zijn idee domme opmerkingen te maken. Heb m nu een echofoto van 10 wkn laten zien en uitgelegd dat daar echt al veel herkenningspunten in te zien zijn en nu heeft ie heel veel zin om komend weekend samen te gaan kijken, hahaha! Dat gaan we ook maar lekker doen dus!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Poppedein, hoe vond je man het om de echo te zien? Of heb ik daaroverheen gelezen?
quote:
Is idd ook wel gek lijkt me.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief dat je t vraagt BE! Maar we waren een weekendje weg en maar net op tijd thuis om snel de taart met aankondiging te pakken thuis en richting mn schoonouders te gaan... de echo is er dus niet meer van gekomen afgelopen weekend. Doen we lekker een weekendje later.. Hij is er ook wel een beetje "bang" voor dat hij er "helemaal niets" van begrijpt en ik alles... het voelt voor hem dus als een soort luxe dat hij wel steeds weet dat t allemaal goed zit, maar nog niet bang hoeft te zijn om naar zijn idee domme opmerkingen te maken. Heb m nu een echofoto van 10 wkn laten zien en uitgelegd dat daar echt al veel herkenningspunten in te zien zijn en nu heeft ie heel veel zin om komend weekend samen te gaan kijken, hahaha! Dat gaan we ook maar lekker doen dus!
Dank, we gaan de 17e week in met heel wat onzekerheid iig. Bah!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wiseguy wat eng en rottig! Heel veel sterkte en beterschap!
Edit: Hoe het ook zit. Laat maar.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik denk dat je eroverheen hebt gelezen.Hun hebben er echt geen problemen mee.
wat ik daarmee bedoel?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Carmella het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk? En wat bedoel je daar mee?![]()
Dit zelfde schoot ook een beetje door mijn hoofd van de week. Al zit haar Carmella haar vriend dacht ik in het leger (op missie) dus dat kan nog wel kloppen. Maar dat er he-le-maal níemand jou kan bijstaan tijdens zó'n zware periode dat gaat er bij mij nietquote:
sorry livelinkquote:Op maandag 19 januari 2009 23:31 schreef livelink het volgende:
Ilsa, je hebt met je post iedereen weggejaagd lijkt het wel![]()
Ik zou niet weten of Carmella oprecht is of niet, dus dan ga ik maar uit dat het allemaal waar is wat ze schrijft.
Maar dat is niet de reden waarom ik hier nu post. Ik wilde even voorzichtig Diaan wat pufjes toesturen. Wellicht kan ze ze gebruiken![]()
maar ik ben er nog?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:
Wat Miss-Sly zegt
hoe denk je dat carmella zich moet voelen als ze zoiets leest en ze wel oprecht is? Dan heb jij leuk je zegje gedaan..je verdwijnt uit dit topic en Carmella durft niet meer te posten omdat men twijfels heeft over haar geloofwaardigheid.. sorry hoor maar hou je twijfel voor je..lees idd met een boog om haar posts heen of pm haar maar dit is echt te lullig voor woorden.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zien de vrouwen die voor de 2e keer bevallen niet ontzettend op tegen de bevalling?
Volgens mij ga ik de volgende keer lopen zenuwen vlak voor het einde
eigenlijk niet echt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zien de vrouwen die voor de 2e keer bevallen niet ontzettend op tegen de bevalling?
Maar vergeet ook niet dat het bij mij bijv. iig 'al' weer 1 jaar geleden is, bij jou pas een paar weken he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef Dakota het volgende:
mjah ik had een weeenstorm en volgens de vk zal dat bij een 2e alleen maar nog sneller gaan. dat ik dan de laatste 5 cm ipv 3cm in 10 minuten weg moet puffen ofzo
Sneller is niet altijd beter
Al hoop ik dan wel op 3 persweeen ipv 8
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nee het zijn niet mn beste dagen......![]()
![]()
![]()
]http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png[/quote][/url]quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is [url=http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Nou, was het Cattie niet die een eerste gruwelbevalling had en nu bij de 2e maar een heel klein scheurtje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even over een tweede bevalling he, het rammelt bij mij ook alweer behoorlijk. Maar als je de eerste keer flink uitgescheurd bent, zal dat dan de tweede keer ook weer gebeuren? het lijkt me toch een zwakke plek geworden.
Iemand ervaring?
De eerste keer was ik gruwelijk ingescheurd en ingeknipt en nu idd maar een klein scheurtje, er is 1 hechting ingezet voor de zekerheid. Wat het verschil bij mij was, was dat de eerste keer de vacuumpomp er aan te pas moest komen en de geboorte nogal hardhandig moest. De 2e keer is de weg gebaand en gaat het bijna altijd makkelijker. De arts in het ziekenhuis vertelde ook dat bij een 2e of volgende bevalling er veel minder vaak geknipt wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, was het Cattie niet die een eerste gruwelbevalling had en nu bij de 2e maar een heel klein scheurtje?
Het zegt allemaal niks volgens mij. Heeft ook te maken met de vaart waarmee het gaat etc. etc.
Happy, wat jammer dat jullie nog geen uitsluitsel hebben. Sterkte met afwachten de komende week.
Ik denk dat ik Mila ook de eerste dagen als ze thuiskomt in de kinderwagen laat slapen bij ons op de kamer.. (de rolgordijntjes zijn namelijk nog niet binnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Happy, wat een onzekerheid allemaal zeg. Hopelijk zit er gewoon een kleine beeb in de maak.
Ik heb trouwens een vraagje. Wij slapen op de zolder en de babykamer is straks op de 1e verdieping. We zouden graag het kleine frutje straks de eerste maand (max 3) bij ons op de kamer laten slapen. Maar omdat hij overdag wel op zijn eigen kamertje gaat omdat ik anders weer 2 trappen omhoog en omlaag moet willen we zijn bedje wel op zijn eigen kamer.
Ik vind het zo zonde om voor zo'n korte tijd een wiegje met een matras enzo aan te schappen. Nu hoorde ik van iemand dat ze haar babietje in de mand van de kinderwagen op de slaapkamer had gezet de eerste tijd. Wat vinden jullie hiervan? Kan dat wel met zo'n schuimrubber matrasje wat daarin zit?
Ik zie er niet echt tegenop, ook al die tijd niet gedaan. Op dit moment kijk ik er zelfs naar uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Vertel eens hoe het nu met Mila is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Mila ook de eerste dagen als ze thuiskomt in de kinderwagen laat slapen bij ons op de kamer.. (de rolgordijntjes zijn namelijk nog niet binnen) Heb het wel vaker gehoord.. Maar misschien is 3 maanden wel wat lang op zo'n matrasje, kan me zo voorstellen dat een écht matras beter ligt (het scheelt natuurlijk wel als ze overdag wel gewoon in het eigen ledikantje kunnen).
Bas slaapt ook bij ons op de slaapkamer (rooming-in), je leert zo de babygeluidjes goed (her)kennen en het werd ons aangeraden i.v.m de borstvoeding (handig, de kleine is vlak bij je, en als de borstvoeding moeilijk op gang komt -wat bij mij overigens helemaal niet het geval is... in tegendeel- kunnen de babygeluidjes je toeschietreflex bevorderen).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje. Wij slapen op de zolder en de babykamer is straks op de 1e verdieping. We zouden graag het kleine frutje straks de eerste maand (max 3) bij ons op de kamer laten slapen. Maar omdat hij overdag wel op zijn eigen kamertje gaat omdat ik anders weer 2 trappen omhoog en omlaag moet willen we zijn bedje wel op zijn eigen kamer.
Ik vind het zo zonde om voor zo'n korte tijd een wiegje met een matras enzo aan te schappen. Nu hoorde ik van iemand dat ze haar babietje in de mand van de kinderwagen op de slaapkamer had gezet de eerste tijd. Wat vinden jullie hiervan? Kan dat wel met zo'n schuimrubber matrasje wat daarin zit?
Nu welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het nu met Mila is.Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
[komt uit lurkstand]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Happy, wat een onzekerheid allemaal zeg. Hopelijk zit er gewoon een kleine beeb in de maak.
Mijn echo was na 3x prima hoor! Denk dat je Happy bedoeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Kinderwens het volgende:
Linda wat rot dat er nog niet echt goed iets te zien was op je echo! Nog een week langer wachten, pfff!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap met 6 weken een echo, die was niet goed maar toch nog een week gewacht voor weer een echo. Maar helaas die was ook niet goed. Wat er dan door je heen gaat...
Ik duim heel hard dat alles oké is bij jou. 5 weken is ook nog erg vroeg voor een echo. Daarbij heb ik ook wel verhalen gehoord van eerst slechte echo's en daarna toch nog een goede echo. Moed houden hoor!!!!
Tegen de bevalling zag ik niet zo op. Tegen de snelheid wel. Er bestond een grote kans dat de 2e bevalling sneller zou gaan dan de eerste en heb best wel wat nachten wakker gelegen omdat ik bang was dat mijn man niet op tijd thuis zou zijn, dat de VK niet op tijd zou zijn en dat soort dingen. Dus daar had ik echt wel wat angst voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zo druk dat ze mij pas 1 week na de nekplooimeting konden ontvangen om uit te leggen wat er nu verder ging gebeuren..... duurt ons (naja ik verwacht iedereen!) te lang, zeker als een gyn je dezelfde dag nog uitnodigt langs te komen. En dan nog de stagiaire de uitslag laten doorbellenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Poppedein het volgende:
Wat ik wel mis bij veel verloskundigen is het feit dat het belangrijkste kunnen van een verloskundige toch het luisteren en tonen van empathie moet zijn.. de tijd nemen om iemand op n gemak te stellen en door de zwangerschap en bevalling heen te loodsen
Ik niet eerlijk gezegd ik had er vorige keer echt enge dromen van en was uiteindelijk blij met het idee van een geplande ks, tja toen braken de vliezen en begon het gedoe gewoon en ik vond het meevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Heel fijn dat je nu in ieder geval weet dat je niet zo lang door hoeft te lopen. Strippen doet ze dus niet vanwege het gewicht van de baby, omdat ze dan liever heeft dat je in het ZH ingeleid wordt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef Jelief het volgende:
Ze schat Onsje nu al op een pond of 8 à 9 daarop hebben we maar een ander plan gemaakt. Morgen ga ik naar de gyn praten over inleiden.Dat zal dan naar alle waarschijnlijkheid maandag worden (donderdag is wat kort dag en vrjdag is Mike jarig als we dan toch kunnen kiezen....
Ik moet zeggen dat het mij een stuk rustiger maakt, het idee dat ik iig niet tot 42 door ga lopen (sorry Diaan)
Okay, dus alleen nav voelen aan de buik. Ons kind zal ook zeker rond de 8 pond zijn, maar dat is geen reden om in te leiden Twan was trouwens ook bijna 8 pond. Komt dat ook omdat je zwangerschapssuiker hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Jelief het volgende:
Diaan ik heb geen inwendig onderzoek gehad.
sterkte voorje schoonvader.
Okay, wel fijn hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
Het is een combinatie Diaan, nu al tussen de 8 en 9 pond, het geboortegewicht van Emma, de suiker en omdat ik behoorlijk op ben én omdat deze vlos mij dus die eerlijke kans wil geven op een vaginale bevalling.
Aiai, jij maakt dus ook dikkopjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Dakota het volgende:
Elin was bijna 8 pond en had een hoofdje van 37 cm..geen knip of scheur..ja naar boven toe 2 iniemieniescheurtjes in de schaamlippen maar dat stelde niets voor
Ja ikke! Mijn buik groeide ook te hard (ik kreeg váák de opmerking 'zijn het er echt geen 2??'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, net terug van de vk en die vindt dat mijn buik te snel groeit. Moet bloed laten prikken om glucose te bepalen. Meer mensen ervaringen mee en dat ze dit hebben moeten laten doen?
Ik hoop dat er niks aan de hand is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |