Jemig, Rottdog en Berkery, wat ontzettend geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Echt helemaal super zeg! Mên wat zullen jullie door het dolle zijn!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.
Net zoals jij BE heb ik al tig testen versleten en het antwoord blijft hetzelfde duidelijke afspattende twee strepen.
Het is idd een spontaan gelukje
Nee, die andere heeft geen nummertjes meer nadat ze haar login kwijt was en een nieuw account aangemaakt heeft. (Ze heeft nu twee underscores. En ze post zelden.)quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Moonah het volgende:
Rottdog!
Van harte!
En ik zie een Linda met nummertjes.... Toch niet dé Linda met (andere) nummertjes???
Hey! Leukquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
1 september is de voorlopige opleverdatum
Althans, er moet met ruim 5 weken toch wel iets van een zwangerschap te zien zijn lijkt me.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef happyme28 het volgende:
Rottdog en Berkery gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Dat zijn nog een leuke ongelukjes!
Hier knijp ik 'm behoorlijk. Vandaag ineens weer wat licht bloedverlies, maar ik hoop maar dat het nog een beetje van de innesteling was ofzo. Echt een pietepeuterig stolseltje wat me de moed in de schoenen doet zakken. Zal blij zijn als het overmorgen is en we weten of we nog hoop kunnen hebben maar momenteel ben ik even van mijn wolkje af.
Vanmorgen weer bij de VK geweest voor controle en mijn bloeddruk was weer helemaal goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef juttertje het volgende:
Fruppel, dat is ook schrikken. Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar hopelijk kan je bij de vk blijven. Was je in het OLVG? Mocht je daar moeten blijven, ze zijn wel lief daar hoor![]()
Ik had zondag een 5w+3 echo en toen was er ook alleen een zwart vlekje (=vruchtzakje) te zien. Donderdag een 6w echo en dan moest er al een embryo te zien zijn. Jij bent iets verder dan ik, dus je moet toch minstens een klein beetje kunnen zien!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef happyme28 het volgende:
Ja het wordt sowieso inwendig, ik loop bij de gyn. Nou ja, ik ben al blij als er IETS zit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |