Wat een goed nieuwsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Toen ik dat nog las schoot ik gisteravond helemaal volquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Jelief het volgende:
En daarom hou ik van OUD!
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Raissa het volgende:
Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster).
Dat bedoelde ik ja, had niet helemaal verder gedacht dan mn neus lang wasquote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Ja maar jij bent weken te vroeg bevallen en zat aan weeënremmers. Dan zit er toch logisch iemand bij je als je met zo'n situatie daar bent. Of bedoelde je ook voor pas als er iets mis gaat?
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
1 september is de voorlopige opleverdatum
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:
Ik word weer papa
![]()
![]()
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:Ik word weer papa
![]()
![]()
Het ging in elk geval best appart zo neem je overal afscheid van en zo ben je zwanger in elk geval behoorlijk dubbel. Hadden net alle kinderspullen weggegeven aan mijn vriendin, jammer genoeg is het bij haar mis gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Vertelvertelvertel! Ik dacht dat jullie eigenlijk gestopt waren met dingen. Was dit gewoon een spontaan gelukje?
1 week is al teveel...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen zes weken vertraging door leveringsproblemen in de fabriek volgt.
Gefeliciteerd!
Bij Twan was ik 2 weken te laatquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
En
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Kinderwens het volgende:
Diaan wat ben je laat...ben zo benieuwd wanneer het nu gaat beginnen!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ALS het nog gaat beginnen tenminste... Je gaat zo langzamerhand toch denken dat er gewoon een kussen onder haar kleding zit.
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.quote:
Hmmmzzz...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo, tenzij die er chirurgisch ingebracht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |