abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2009 @ 09:37:09 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_65163763
ik ben hier ook een lurker, en carmella, ik lees je verhalen ook altijd. wat ben jij een sterke vrouw zeg! ik heb enorme bewondering voor je
en wat een lieve aanboden van een paar meiden waarvan ik zeker weet dat ze het menen
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 januari 2009 @ 10:09:42 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65163982
môge, ik werd vanacht om 4 uur wakker van een korte wee,na nog een paar weer in slaap gevallen en vanmorgen er nog een paar gehad,kort en niet heel sterk maar zeker weeën! Nu is het weer afgezakt, ga zo even douchen en een tukkie doen. Zolang ik bij Emma in de buurt ben ben ik nog veel te alert.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Jubileum moderator zondag 18 januari 2009 @ 10:12:53 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65164008
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*

Even de boel proberen op te jagen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65164026
Jammer Jelief!
  zondag 18 januari 2009 @ 10:18:17 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65164056
quote:
Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:

Jammer Jelief dat het bij jou ook maar niet doorzet.
Make love, not war ☮
pi_65164062
quote:
Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:

nee geen trampoline een skippybal. heb ooit gehoord dat iemand daarna de bevalling op gang kwam

jelief wat jammer hopelijk mag je snel
mama van 3 kids!
  zondag 18 januari 2009 @ 11:31:50 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65165015
Nog geen babies...
Hè, wat jammer joh!
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 11:32:27 #33
5428 crew  miss_sly
pi_65165033
Jelief, zou het vandaag dan toch beginnen?

Diaan, 41 weken alweer, wat gaat het hard. Ik hoop zo voor je dat je een dezer dagen zelf begint en dat je niet hoeft te worden ingeleid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 18 januari 2009 @ 12:02:50 #34
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65165711
Zwangeren die al een kind hebben rondlopen, hoe zijn jullie van plan dat straks te doen met de bevalling? Blijft kind gewoon thuis terwijl je (thuis) ligt te bevallen? Of breng je kind ergens naartoe?

Ik wil eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en vraag me nu eigenlijk af hoe dat met Noah moet.in principe zou hij naar mijn ouders kunnen, of mijn ouders hierheen komen als het zover is. Maar dat is wel ruim een half uur reistijd, niet heel veel (Noah's bevalling ging niet echt snel dus verwacht nu ook geen turbo bevalling), maar wel iets om rekening mee te houden. En dan ligt het er ook aan hoe laat dat nodig is natuurlijk, om m'n ouders nou midden in de nacht te vragen om hierheen te komen...? En bij hen logeren is ook lastig als het doordeweeks is, dan heeft ie toch ook gewoon school... Het makkelijkst zou eigenlijk zijn als ik kan bevallen terwijl hij op school zit ofzow Maar ja, je hebt er zo weinig over te zeggen he... En dus valt er weinig te plannen, wat ik lastig vind, want het houdt me wel bezig nu.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 18 januari 2009 @ 12:08:03 #35
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65165805
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef texelonia het volgende:
Zwangeren die al een kind hebben rondlopen, hoe zijn jullie van plan dat straks te doen met de bevalling? Blijft kind gewoon thuis terwijl je (thuis) ligt te bevallen? Of breng je kind ergens naartoe?

Ik wil eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en vraag me nu eigenlijk af hoe dat met Noah moet.in principe zou hij naar mijn ouders kunnen, of mijn ouders hierheen komen als het zover is. Maar dat is wel ruim een half uur reistijd, niet heel veel (Noah's bevalling ging niet echt snel dus verwacht nu ook geen turbo bevalling), maar wel iets om rekening mee te houden. En dan ligt het er ook aan hoe laat dat nodig is natuurlijk, om m'n ouders nou midden in de nacht te vragen om hierheen te komen...? En bij hen logeren is ook lastig als het doordeweeks is, dan heeft ie toch ook gewoon school... Het makkelijkst zou eigenlijk zijn als ik kan bevallen terwijl hij op school zit ofzow Maar ja, je hebt er zo weinig over te zeggen he... En dus valt er weinig te plannen, wat ik lastig vind, want het houdt me wel bezig nu.
Ik herken het... Twan is hier vanaf dinsdagavond ook weer, dus wel iets om rekening mee te houden. Wij hebben wel met mijn ouders afgesproken dat zij of hier komen of dat wij twan bij hen brengen. Maar een voordeel bij ons is dat we nog geen 5 minuten van elkaar wonen. Als je bijv. al de hele dag weeen hebt, dan zou je zekerheidshalve hem al kunnen brengen tegen de avond. Het is allemaal wel even een gedoe ja.

miss, ik hoop het ook, maar dat vertrouwen heb ik niet. Ik hoop dat ik vrijdag gewoon naar de gyn en ingeleid word en niet om de dag naar het ziekenhuis hoef voor een ctg enz. I've been there, done that en dat zie ik dus echt niet meer zitten.
Make love, not war ☮
  zondag 18 januari 2009 @ 12:19:01 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65166088
Ik heb Katja indertijd naar mijn ouders gebracht en daar heeft ze een nachtje gelogeerd ook. In geval van nood, had ik haar bij mijn buurvrouw kunnen brengen of indien die niet thuis zou zijn, bij willekeurig één van de andere buren. Mijn moeder heeft ook indertijd een buurmeisje opgevangen toen haar moeder in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest voor de bevalling van de tweede.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 18 januari 2009 @ 12:30:03 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65166402
Ik denk idd wat Diaan ook zegt, als ik al een tijdje weeen hebt dan gaat Sasha gewoon uit voorzorg daarheen. Als het een crechedag is moeten zij maar even kijken wat ze doen, thuishouden of naar het kdv. En dan moeten ze zelf maar even bellen of hij komt of niet.
En als het 's nachts is dan hij naar hen toe of zij hier. Dat wil ik nog even overleggen, wat zij liever hebben.
Ik denk zij hier is wel makkelijker, want dan is alles bij de hand, maar goed, dat moeten we maar even zien.
pi_65166661
mijn ouders moesten ook een half uur rijden maar die zijn hier heen gekomen zodat mijn vader hier kon blijven voor de oudste die lag te slapen en mijn moeder zou meegaan naar het ziekenhuis. wij hebben ze gebeld nadat de weeen goed begonnen waren. uit eindelijk ben ik thuis bevallen. gelukkig dat mijn moeder er was anders hadden we een probleem.
mama van 3 kids!
pi_65167476
Ik heb er wel over na zitten denken... mn ouders wonen een uur hier vandaan en misschien straks nog wel verder. Toch zou ik het prettig vinden als zij zouden willen komen (of alleen mn moeder). Maar goed daar gaan we het nog wel over hebben tzt. En wellicht met een van de buren afspreken dat ze daar kan als het al nodig mocht zijn en de hulptroepen nog niet zijn gearriveerd? Ik denk dat ik toch wel graag weer in het ziekenhuis zou willen bevallen eigenlijk...
Fake it till you make it...
pi_65167779
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Carmella het volgende:
Lois en BE ik word er helemaal stil van, wat onwijs lief!

De laatste tijd denk ik er wel over na dat ik het jammer vind dat ik niet thuis mag bevallen.
Normaal vind ik een ziekenhuisbevalling een prima en fijn idee, maar omdat ik alleen ben heb je dan echt alleen maar daar een bed en verder niks. Thuis kun je nog rondwaggelen en in je eigen plek afleiding zoeken met spullen die je hebt liggen.
(Ik vroeg ook bij de gyn of ze tussen weeën door wel af en toe komen kijken bij me, dan zeggen ze dat ze wel minimaal om de 2 a 3 uur komen... oei wat klinkt dat dan lang )
Ik hoop dat ik nog hier wat pufposts kan plaatsen om de tijd te doden en uiteraard dat er veel te lezen valt, alhoewel iets me zegt dat met de gemiddelde pijn met weeën dat er écht niet van zal komen
Carmella, ze kijken echt hoe een bevalling gaat. Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster). Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor!
quote:
Veel gyns zeggen wel dat de pijn in m'n nieren erger is dan bevallingsweeën, dat geeft me dan vertrouwen, alsof ik een warming-up heb gehad. (Tja ik moet toch érgens de positieve dingen vandaan pikken, dus dat doe ik dan ook maar )
Dat zeiden ze bij mij ook
  zondag 18 januari 2009 @ 13:48:15 #41
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65168997
Carmella
Wat een helse zwangerschap zeg... Niet alleen het fysieke, maar ook nog eens al dat bijkomende gedoe met financien, eenzaamheid, opname... Petje af hoe je hiermee omgaat!

Ik las in een van de vorige topics over de 9 maanden beurs. Dat is zo leuk, kan ik zeker aanraden!
Dit jaar staan we voor het eerst in 4 jaar niet meer met het werk op de Huishoudbeurs. Jammer hoor, nu kan ik niet meer zo vaak als ik wil gratis naar binnen...
Ook als je al een (jong) kindje hebt is het super. Vorig jaar heeft Devin er als 8 maanden oud jochie gesmuld van "nieuwe" hapjes, drankjes en maaltijden, is hij op de foto geweest met zijn papa en mama, heeft hij promo-kadootjes en ballonnen gekregen, lekker rustig kunnen drinken bij de VBN-stand, zijn Woezel & Pip - boeken laten signeren en nog veel meer. Ze hebben leuke aanbiedingen, je kan er van alles kopen (beursaanbieding!) en inspiratie opdoen voor babykamers, geboortekaartjes etc. Ook is er veel kinder- en positiekleding te koop.
En vergeet niet mee te doen met de Kruidvat-bingo Leuke prijsjes te winnen en op te vangen. 2 jaar terug kon je zelfs een ter plekke uitgevoerde echo winnen!
Jaj, ik heb er zin in zoals je merkt

Gisteravond ergens rond 9 uur op de bank in slaap gevallen. Na een paar uur door M. naar bed gedirigeerd eb daar doorgeslapen tot 5. Om 8 uur weer terug in bed en pas om 12 uur weer wakker
Ik zal het wel nodig hebben gehad...

Jelief en Diaan, hopelijk duurt het voor jullie niet lang meer!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 18 januari 2009 @ 13:53:55 #42
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65169266
Wow Kersjes, je kunt zo als promo-dame aan de slag voor de beurs Mij lijkt het ook hardstikke leuk dus als alles goed gaat, gaan we er zeker heen.
pi_65169767
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.

Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!

Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png

Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Lotte!
Noah!
  zondag 18 januari 2009 @ 14:09:07 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65169869
Fijn dat het toch gewoon goed zit Linda! Gefeliciteerd
pi_65169925
dank je wel! Zal van de week de echo nog even showen...ben ik toch wel heel erg trots op nu
Lotte!
Noah!
pi_65170599
Linda, fijn dat het goed zit! Van harte!
Fake it till you make it...
pi_65175565
Linda, fijn dat het gewoon goed is!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 18 januari 2009 @ 16:29:23 #48
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65175767
Linda, gefeliciteerd!!! Wat een opluchting!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65175938
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.

Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!

Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png

Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Dat zal wel een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd hoor!
  zondag 18 januari 2009 @ 16:52:01 #50
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_65176667
Jeetje wat gaan die topics snel

Ik heb met die kou ontzettend las van bandenpijn gehad, blleegh. Hebben jullie nog tips om dit te verlichten?

Ik ga in maart de cursus samen bevallen doen met mijn partner, zijn er hier mensen die deze cursus ook doen/gedaan hebben?

Carmella, misschien is er een goede vriendin die je wilt begeleiden en helpen (als een soort doula) ?
In iedergeval veel succes en sterkte en hopelijk is het na je bevalling helemaal omgekeerd!
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')