quote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
nee geen trampoline een skippybal. heb ooit gehoord dat iemand daarna de bevalling op gang kwamquote:Op zondag 18 januari 2009 10:12 schreef Lois het volgende:
* Lois sleept een trampoline naar binnen voor Jelief en Diaan*
Even de boel proberen op te jagen
Ik herken het... Twan is hier vanaf dinsdagavond ook weer, dus wel iets om rekening mee te houden. Wij hebben wel met mijn ouders afgesproken dat zij of hier komen of dat wij twan bij hen brengen. Maar een voordeel bij ons is dat we nog geen 5 minuten van elkaar wonen. Als je bijv. al de hele dag weeen hebt, dan zou je zekerheidshalve hem al kunnen brengen tegen de avond. Het is allemaal wel even een gedoe ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef texelonia het volgende:
Zwangeren die al een kind hebben rondlopen, hoe zijn jullie van plan dat straks te doen met de bevalling? Blijft kind gewoon thuis terwijl je (thuis) ligt te bevallen? Of breng je kind ergens naartoe?
Ik wil eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en vraag me nu eigenlijk af hoe dat met Noah moet.in principe zou hij naar mijn ouders kunnen, of mijn ouders hierheen komen als het zover is. Maar dat is wel ruim een half uur reistijd, niet heel veel (Noah's bevalling ging niet echt snel dus verwacht nu ook geen turbo bevalling), maar wel iets om rekening mee te houden. En dan ligt het er ook aan hoe laat dat nodig is natuurlijk, om m'n ouders nou midden in de nacht te vragen om hierheen te komen...? En bij hen logeren is ook lastig als het doordeweeks is, dan heeft ie toch ook gewoon school... Het makkelijkst zou eigenlijk zijn als ik kan bevallen terwijl hij op school zit ofzowMaar ja, je hebt er zo weinig over te zeggen he... En dus valt er weinig te plannen, wat ik lastig vind, want het houdt me wel bezig nu.
Carmella, ze kijken echt hoe een bevalling gaat. Ik heb de gyn bij mijn bevalling bijna continu aan mijn bed gehad.. (En was de gyn er niet dan was er een verpleegster). Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Carmella het volgende:
Lois en BE ik word er helemaal stil van, wat onwijs lief!
De laatste tijd denk ik er wel over na dat ik het jammer vind dat ik niet thuis mag bevallen.
Normaal vind ik een ziekenhuisbevalling een prima en fijn idee, maar omdat ik alleen ben heb je dan echt alleen maar daar een bed en verder niks. Thuis kun je nog rondwaggelen en in je eigen plek afleiding zoeken met spullen die je hebt liggen.
(Ik vroeg ook bij de gyn of ze tussen weeën door wel af en toe komen kijken bij me, dan zeggen ze dat ze wel minimaal om de 2 a 3 uur komen... oei wat klinkt dat dan lang)
Ik hoop dat ik nog hier watpufposts
kan plaatsen om de tijd te doden en uiteraard dat er veel te lezen valt, alhoewel iets me zegt dat met de gemiddelde pijn met weeën dat er écht niet van zal komen
![]()
Dat zeiden ze bij mij ookquote:Veel gyns zeggen wel dat de pijn in m'n nieren erger is dan bevallingsweeën, dat geeft me dan vertrouwen, alsof ik een warming-up heb gehad. (Tja ik moet toch érgens de positieve dingen vandaan pikken, dus dat doe ik dan ook maar)
Dat zal wel een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb hier laatst die vraag gesteld over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ze bij mij bang voor waren.
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis met buikpijn. Omdat ze het nog altijd niet konden vinden hebben ze me laten blijven, omdat bij eventuele klappen van de eileider ik niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn. Vanmorgen weer een echo gehad en daarop eindelijk de innesteling kunnen zien! Gewoon in de baarmoeder, waar het hoort! Ben echt zo super blij!
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Super bedankt voor de behulpzame reacties en ik ga natuurlijk proberen hier iedereen te leren kennen en lekker actief te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |