abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2009 @ 07:27:02 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65197087
Dat is schrikken Seilram Volgens mij bescherm je je buik instinctief en zit het ventje ook nog in een grote zak met water dus meestal gaat zoiets well goed. Gelukkig heb je vanmiddag en echo en kun je gerust gesteld worden.

LB ik ben heel erg blij dat je dit hier verteld. Ik hoopte al een beetje op jouw ervaring toen ik het verhaal van Carmella las.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 19 januari 2009 @ 08:12:34 #127
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65197359
Goedemorgen allemaal,
Bedankt voor de lieve berichten. Het is gelukkig weer gestopt en ik kan er verder toch niets aan doen. Morgen weet ik hopenlijk meer. Ik heb op zich goed geslapen en de kwaaltjes zijn er nog, dus ik wil positief blijven.

Mocht het nu allemaal goed zijn morgen, ben ik benieuwd of de gyn ons nog een keer wil zien of dat ik gelijk wordt doorverwezen naar de VK? De dietiste dacht dat ze me wel tot 12 weken zou willen houden en dat hoop ik eigenlijk een beetje. Ben net aan haar gewend.

Jelief en Diaan, even een paar hopen dat er vandaag meer beweging in zit!

Sielram, dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je de neiging hebt om direct te bellen.

Chan, jij hebt morgen ook de echo hè? Hoop dat je een prachtig beebje in de maak te zien krijgt.

Kinderwens, ook spannend donderdag. Weer even die geruststelling is inderdaad prettig.
pi_65197693
Seilram ai dat is schrikken

Bar, buikpijn herken ik niet, heb je geen blaasontsteking? Ik roep maar wat...

Happy, ik duim voor morgen! Hopelijk een hele mooie echo!
Fake it till you make it...
pi_65197893
Happy wat een schrik zeg, bloedverlies. Gelukkig is het gestopt en hopelijk was het niks ergs en zie je morgen een beebje in je buik dartelen

Rottdog en Berkey van harte gefeliciteerd. Ik ken jullie verhaal niet, maar ik krijg de indruk dat het erg bijzonder is voor jullie om zwanger te zijn dus ik jompel vrolijk mee

Carmella, jeetje zeg wat heb jij het zwaar, en wat kom je telkens nuchter over! Heel veel sterkte nog!

Seilram succes met de echo vanmiddag, hopelijk is je kindje niet van slag door je val..

Jelief en Diaan hopelijk gaat er nu snel wat gebeuren! En voor het geval het nodig is:

Hier gaat het niet zo goed. Morgen inderdaad de echo Happy, ik hoop ook een levend beebje in de maak te zien.. Een paar dagen geleden had ik het gevoel dat het niet goed was, maar sinds ik gisterenavond compleet labiel was en vanmorgen weer eens alles heb ondergespuugd is dat gevoel gelukkig weg. Ik baal er alleen wel van, zodra ik opsta om ook maar iets te gaan doen, word ik helemaal naar. Slap, misselijk, beroerd, trillen, ik kan nog geen 5 minuten op mn benen staan. Het enige dat ik al 2 weken doe is slapen.. Nu begint de 3e week al dat ik ziek thuis blijf. Ik ben het helemaal zat en doe ook erg mn best om goed te eten zodat ik hopelijk snel weer op mn benen kan staan, maar het gaat gewoon bij elke poging weer helemaal mis Sorry voor het geklaag, maar ik weet het allemaal even niet meer..
  maandag 19 januari 2009 @ 09:13:17 #130
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65198103
Dank jullie wel. Zit nu op mijn werk, nog steeds nergens last van, alleen veel schrik en toch even de vk gebeld. Ze ging het overleggen en belt me straks terug.

Veel succes vanmiddag Chan.
Net even bijgelezen. Tjee happy, voor jou zal het ook een schrik zijn zeg! Bah, heel naar. Duim voor je dat het niets is en alles goed is!

[ Bericht 26% gewijzigd door seilram op 19-01-2009 09:24:56 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_65198115
Even een berichtje naar Carmella!

Ik vind het echt heel naar om steeds te moeten lezen hoe zwaar je het hebt en vind dan ook dat je het knap doorstaat. Ook bewonderingswaardig dat je het liefste die 40 weken wilt uitzitten. Geloof nooit dat ik in zo'n situatie daar de pit voor zou hebben hoor en zou zeggen, laat maar komen als het kan!

En ik vind ook dat je nog eens goed moet nadenken over hoe je de bevalling wilt doen hoor. Ik begrijp ook wel dat je het liefste je man erbij wilt hebben (is er echt geen enkele mogelijkheid dat dat alsnog kan gebeuren??) maar het helemaal alleen doen, jeetje!
Bij mijn beide bevallingen is mijn moeder erbij geweest en nu kan ik steeds nog heel veel dingen aan haar vagen of ze vertelt iets dat ik denk: Oh ja! Echt waar, je vergeet zoveel en er gaat zoveel langs je heen en het zou zo jammer zijn als je je al die dingen later niet meer kunt terughalen!

Al zou het dan iemand van hier zijn of uit je omgeving (een beetje goeie vriendin zou die moeite toch wel kunnen nemen vind ik dan persoonlijk) maar bovenal een persoon waar jij je ook goed bij voelt. En al zou die persoon de hele tijd op de gang zitten... je hoeft dan niet het gevoel te hebben dat je alleen bent en je kan die persoon toch roepen als je er wel behoefte aan hebt.

Erg lief aangeboden hier ook trouwens van de dames

Ik woon ook in ZH dus mocht ik op watvoor manier iets voor je kunnen betekenen schaam je niet en dat geldt ook voor de andere dames die hun hulp aanbieden!
  maandag 19 januari 2009 @ 09:28:03 #132
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65198397
Fruppel, dat is ook wel even schrikken, maar fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.

Bar, ik denk dat je op dit moment even teveel van je lichaam vraagt, het lichaam is druk bezig om zich klaar te maken voor de zwangerschap in deze periode dus heeft ook wat meer rust nodig.

Happy, wat fijn dat het bloeden gestopt is, spannend hoor morgen de echo.

Seilram, ben benieuwd wat de vk zegt...

Hier is alles nog steeds rustig....
Make love, not war ☮
  maandag 19 januari 2009 @ 09:31:15 #133
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65198450
pfff wat is er in een avond en nacht veel om op te reageren!

Ff uit het blote hoofd: felicitaties voor Linda en Rottdog en Berkery.

Sterkte voor Happy, het zal nog wel even eng blijven helaas.
en ook voor chan, heeft de dokter je al gezien?

Bar ik denk dat het gewoonweg met het vele lopen én de groei van je baarmoeder te maken heeft, bij twijfel gewoon even de vlos bellen!

Seilram, zeker als je op je billen de trap af gevallen bent zit je baby goed verstopt hoor! zelfs een flinke klap op je buik heeft meestal meer effect op jezelf dan op je baby.

Diaan, dikke kus, nog ff...

Môge, hier niks bijzonders wat lichte krampjes weer. Ik baal wel want mijn mams is ziek en zij zou Emma opvangen tijdens de bevalling. Nou weet ik wel dat ze alsnog wel klaar zal staan maar een heel prettig gevoel is het niet. Afhankelijk van de dag hebben we nog wel 1 of 2 opties maar ik breng haar liever niet ergens anders heen aangezien ze er al helemaal op rekent dat ze naar oma gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:34:12 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65198497
Het kan elk moment verkeren, Diaan. Ik hoop het voor je.

Jelief, hoe gaat het bij jou? Update gemist. Ik hoop voor jou ook dat het snel doorzet.

Seilram, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig zit je kind heel goed beschermd, dat heeft de natuur toch goed geregeld. Je hoort het trouwens best vaak dat zwangere vrouwen van de trap vallen.

Bar, rustig aan doen. Kan je niet met je werkgevers wat afspraken maken hierover? Dat je meer de managersrol op je neemt en minder de rennen/vliegen/hollen-rol

Chan, sterkte. Ik hoop dat deze vervelende periode heel snel over zal zijn voor je.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65198570
Jeetje Fruppel, wat spannend zeg! Hopen dat je bloeddruk niet meer stijgt. Nu moet je echt rustig aan doen! Diaan en Jelief, jammer dat er nog steeds niets is. Hier is ook nog alles rustig. Wel af en toe pijnscheuten enzo.
Ah joh, ik voel gewoon dat er deze week 4 fok- baby's geboren gaan worden
  maandag 19 januari 2009 @ 09:46:11 #136
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65198715
Oja fruppel, ik hoop dat het niet ernstiger wordt!

Deze week mag wel maar bij ons liever niet de 23e
pi_65198785
Rottdog, wat gaaf!! Gefeliiciteerd!
Happyme
Seilram, jeetje, dat is ff schrikken!
Fruppel, , hoop dat je bloeddruk mooi blijft!
Bar, ik herken het niet echt, behalve dan dat ik van binnen onwijze steken hab als ik veel gelopen heb.
Jelief en Diaan, ik hoop dat jullie snel mogen gaan bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:51:09 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65198813
Gatsie Chan, als je je zo beroerd voelt, kun je ook echt niets. Ik hoop voor je dat het snel afzakt. Anders even de HA bellen of morgen bij de VK even vragen. Misschien hebben ze er wat voor.

Jee Fruppel, kan me voorstellen dat het even schrikken was. Rust maar lekker uit, even bijkomen.

Overigens volgens mijn eigen berekening vandaag 6 weken, maar als ik toch een latere eisprong had dan ik denk, kan het zomaar een paar dagen minder zijn en dan zie ik misschien wel helemaal niets morgen Althans, er moet met ruim 5 weken toch wel iets van een zwangerschap te zien zijn lijkt me.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:55:06 #139
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65198885
Happy, dat lijkt me ook, al moet het misschien dan wel inwenig denk ik.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:56:24 #140
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65198916
Dit zou er te zien moeten zijn happy: eenvruchtzakje
  maandag 19 januari 2009 @ 09:56:26 #141
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65198918
Ja het wordt sowieso inwendig, ik loop bij de gyn. Nou ja, ik ben al blij als er IETS zit
  maandag 19 januari 2009 @ 10:00:37 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_65199009
Rottdog en berkery wat goed geweldig!!! heel erg gefeliciteerd!!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 januari 2009 @ 10:02:57 #143
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65199057
Ik hoop het echt met je mee, wel spannend zeg. Ik kom morgen gelijk lezen hier
pi_65199382
Seilram, dat is schrikken! Verbaast me trouwens hoe vaak ik de laatste tijd dit soort verhalen heb gehoord..

Fruppel, dat is ook schrikken. Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar hopelijk kan je bij de vk blijven. Was je in het OLVG? Mocht je daar moeten blijven, ze zijn wel lief daar hoor

Chan, sterkte!
pi_65200312
Oh ik heb jeuk op mijn buik en linkerbovenbeen. Nu zegt de dokter de het kna komen van het stoppen van de zetpillen of dat het zwangerschapsjeuk is.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65200606
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef happyme28 het volgende:
Rottdog en Berkery gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Dat zijn nog een leuke ongelukjes!

Hier knijp ik 'm behoorlijk. Vandaag ineens weer wat licht bloedverlies, maar ik hoop maar dat het nog een beetje van de innesteling was ofzo. Echt een pietepeuterig stolseltje wat me de moed in de schoenen doet zakken. Zal blij zijn als het overmorgen is en we weten of we nog hoop kunnen hebben maar momenteel ben ik even van mijn wolkje af.
hoop dat er niks aan de hand is, en dat het idd gewoon een gesprongen adertje onder de placenta of innestelingsbloed is ofzo... *probeert happy terug op de wolk te duwen...*
  maandag 19 januari 2009 @ 11:04:16 #147
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65200800
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef juttertje het volgende:
Fruppel, dat is ook schrikken. Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar hopelijk kan je bij de vk blijven. Was je in het OLVG? Mocht je daar moeten blijven, ze zijn wel lief daar hoor
Vanmorgen weer bij de VK geweest voor controle en mijn bloeddruk was weer helemaal goed!
Morgen dus weer naar het ziekenhuis en hopelijk is ook dan alles goed.

Was inderdaad in het OLVG en de arts en assistenten die ik daar gezien heb waren heel lief! Geef me een goed gevoel alvast want ik wil daar straks ook bevallen!
pi_65202097
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef happyme28 het volgende:
Ja het wordt sowieso inwendig, ik loop bij de gyn. Nou ja, ik ben al blij als er IETS zit
Ik had zondag een 5w+3 echo en toen was er ook alleen een zwart vlekje (=vruchtzakje) te zien. Donderdag een 6w echo en dan moest er al een embryo te zien zijn. Jij bent iets verder dan ik, dus je moet toch minstens een klein beetje kunnen zien!
Lotte!
Noah!
  maandag 19 januari 2009 @ 11:42:25 #149
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65202126
Wat fijn fruppel dat alles goed was!

Nou mijn vk heeft net gebeld en ze gaf aan dat omdat ik geen bloedverlies heb en geen heftig buikpijn maar wel een beetje een stijf gevoel dat ze denkt dat er niets aan de hand is. Ze zei dat het stijve gevoel waarschijnlijk mijn spieren zijn die zich verstrakt hebben tijdens de misser van vanochtend en omdat ik op mijn billen gevallen ben lijkt het haar onwaarschijnlijk dat er iets mis is. Ik mocht altijd langs komen om het hartje te beluisteren, dat wil ik wel maar ik ben nu aan het werk en ga om 15.30 hier al weg om een echo te maken en dan zie ik straks ook of alles goed is, dus nog even een paar uurtjes volhouden.....
  maandag 19 januari 2009 @ 12:13:14 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65203120
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')