Happy wat een schrik zeg, bloedverlies. Gelukkig is het gestopt en hopelijk was het niks ergs en zie je morgen een beebje in je buik dartelen
Rottdog en Berkey van harte gefeliciteerd. Ik ken jullie verhaal niet, maar ik krijg de indruk dat het erg bijzonder is voor jullie om zwanger te zijn dus ik jompel vrolijk mee
Carmella, jeetje zeg wat heb jij het zwaar, en wat kom je telkens nuchter over! Heel veel sterkte nog!
Seilram succes met de echo vanmiddag, hopelijk is je kindje niet van slag door je val..
Jelief en Diaan hopelijk gaat er nu snel wat gebeuren!

En voor het geval het nodig is:
Hier gaat het niet zo goed. Morgen inderdaad de echo Happy, ik hoop ook een levend beebje in de maak te zien.. Een paar dagen geleden had ik het gevoel dat het niet goed was, maar sinds ik gisterenavond compleet labiel was en vanmorgen weer eens alles heb ondergespuugd is dat gevoel gelukkig weg. Ik baal er alleen wel van, zodra ik opsta om ook maar iets te gaan doen, word ik helemaal naar. Slap, misselijk, beroerd, trillen, ik kan nog geen 5 minuten op mn benen staan. Het enige dat ik al 2 weken doe is slapen.. Nu begint de 3e week al dat ik ziek thuis blijf. Ik ben het helemaal zat en doe ook erg mn best om goed te eten zodat ik hopelijk snel weer op mn benen kan staan, maar het gaat gewoon bij elke poging weer helemaal mis

Sorry voor het geklaag, maar ik weet het allemaal even niet meer..