quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Poppedein het volgende:Wat ik wel mis bij veel verloskundigen is het feit dat het belangrijkste kunnen van een verloskundige toch het luisteren en tonen van empathie moet zijn.. de tijd nemen om iemand op n gemak te stellen en door de zwangerschap en bevalling heen te loodsen
Zo druk dat ze mij pas 1 week na de nekplooimeting konden ontvangen om uit te leggen wat er nu verder ging gebeuren..... duurt ons (naja ik verwacht iedereen!) te lang, zeker als een gyn je dezelfde dag nog uitnodigt langs te komen. En dan nog de stagiaire de uitslag laten doorbellen

Ik was echt woest!
Pas na ruim 7 weken kregen we een telefoontje om te vragen hoe het met ons ging

beetje mosterd na de maaltijd gevoel heb het gesprek dus ook snel afgekapt en duidelijk gemaakt dat in niet op ongemeend medeleven/interesse zat te wachten.
Ik was de vorige keer al het vertrouwen kwijt in de verloskundigen van die praktijk (4 stuks) en nu helemaal, ik beweer dus niet dat alle vk zo zijn maar mijn ervaring zijn echt erg negatief.
Lois jij wijze dame
Carmella
Kinderwens en Tinkerbell van harte dames wonderen zijn hier altijd welkom en het liefste zo veel mogelijk
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:Zien de vrouwen die voor de 2e keer bevallen niet ontzettend op tegen de bevalling?
Volgens mij ga ik de volgende keer lopen zenuwen vlak voor het einde
Ik niet eerlijk gezegd ik had er vorige keer echt enge dromen van en was uiteindelijk blij met het idee van een geplande ks, tja toen braken de vliezen en begon het gedoe gewoon en ik vond het meevallen.
Het beeld dat ik had gevormd was vele malen erger

Nee ik zie er dus totaal niet tegenop mijn lijfje trok het prima tot aan de 10cm en dat in nog geen 3 uur met tempo ala weeenstorm dat niet bij te benen was voor het voelen van pijn was praktisch geen tijd en praten lukte al helemaal niet meer, en ik vind het nu vooral jammer dat ik het toen niet zelf af mocht maken. We gaan nu dus voor de herkansing.
Mefke hier gekantelde bm, en een gebroken bekken gehad dus klachten aan het bekken.... breek me de bek niet open

maar ik heb alleen de eerste paar weken wat last gehad en *klopt af* na 3x fysio had ik het ergste achter de rug en kan ik nu voorlopig verder zonder fysio, maar tja mijn handelen is al vanaf het jaar 2000 ingesteld op pijn aan je reet hebben.
Happy tis ook wel erg vroeg hoor die echo.... geeft je misschien zelfs meer een onzeker gevoel als nodig ben ik bang. Ik geloof dus echt dat er gewoon een baby in je bm zit en dat ze gewoon te vroeg gekeken hebben

volgende week zie vast meer.
Zo vroeg echo's maken is net zoiets als met 10 weken zwangerschap met een doptone naar het hartje gaan zoeken.....dat zorgt ook vaak voor paniek, tja ik zei eerder al mijn ervaring met vk was niet zo best.
Zo en nu Diaan

ik hoop echt van harte dat jij wat duidelijkheid gaat krijgen en die beeb eruit wil komen
En zo natuurlijk ook Jelief met het voorzichtig rommelen en een moeder die ziek is....
Sterkte LLM!
Hier alles prima weinig nieuws aan de zon, krijgt al een dikke pens

en af toe wiebelt mijn bekken maar ik zit nog in de ontkenningsfase niet aan toe geven dan is het er ook nog niet
Ons beebje laat af en toe merken dat ie straks op voetbal wil, want hij trapt stukken harder als Isa ooit deed en beide keren lag de placenta vol ervoor maar dit kindje stoort zich er niet aan en laat ons duidelijk merken dat ie er is af en toe zie je mijn buik gewoon schudden

maar wel steeds onderin.... benieuwd dus of ook dit kindje straks een stuitertje blijkt te zijn, (al is daar nu weinig over te zeggen) Isa en ook dit kindje lagen alle echo's in stuit, vraag me toch wel eens af of dat met de vorm van je baarmoeder te maken kan hebben.
Zo een lel tekst maar tja dat krijg je als je een paar dagen niet reageert.