abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65203196
Oh Seilram, wat naar. Gelukkig dat je vanmiddag al een echo hebt en dat de vk je vast wat gerust kon stellen.
Chan, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het snel over!
Happy, succes morgen bij de echo!
Fruppel, gelukkig dat je bloeddruk vandaag goed was.
En Diaan, nog steeds helemaal niks... Je moet wel weer veel geduld hebben he! Sterkte met de laatste loodjes!

Ik ben ook nog steeds ziek thuis, heb er nu ook nog eens de griep bovenop gekregen. Dus nog steeds wel het blegh gevoel... Hoop dat als de griep straks over is, de rest ook allemaal verdwenen is en ik me gewoon weer goed en fit voel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 19 januari 2009 @ 12:29:15 #152
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65203556
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Fruppel het volgende:
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!

Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.

Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Niet mieten! Door gieten!
pi_65203729
Niet kopen, gewoon lenen/huren bij de thuiszorgwinkel.
Kun je ook meteen een complete postoel huren als je wilt, dat is een stuk comfortabeler dan alleen een po, zeker als je straks verder zwanger bent.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:55:59 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65204459
Wat p_iglet zegt idd. Ik zou dan voor een postoel gaan. Met die dikke buik kan je straks echt niet meer op die lage po hoor. Of iig kom je er nauwelijks meer vanaf.

Fruppel, wat schrikken joh! Fijn dat wel je bloeddruk weer in orde was vandaag.
En seilraM, voor jou ook wel schrikken zeg! :
  maandag 19 januari 2009 @ 12:58:26 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65204554
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef seilram het volgende:

[..]

Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.

Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Wat al eerder geschreven is, Je kan gewoon de thuiszorg bellen voor een po! Die moet je niet zelf aan gaan schaffen joh!

Kan me heel goed voorstellen dat je geschokken bent!
Toen ik net zwanger is ben ik met een volle wasmand van de zoldertrap af gedenderd...hele blauwe onderarm was alles wat ik eraan over had gehouden maar ik was wel enorm geschrokken!

Wij zijn ook erg blij dat alles weer in orde leek te zijn vandaag maar ben toch blij dat ik morgen nog een keer aan de ctg mag om alles nog een keer goed te checken!

Ben over 8 dagen alweer uitgerekend Ben zo benieuwd wanneer ze het tijd vind om te komen!
Wij zijn er helemaal klaar voor!
  maandag 19 januari 2009 @ 12:59:59 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65204609

[ Bericht 100% gewijzigd door Fruppel op 19-01-2009 13:00:22 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 13:24:51 #157
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65205613
Spannend hoor al die moeders die alweer bijna zover zijn!
Ik zag tot mijn schrik dat ik ook alweer halverwege het lijstje sta!

Dit weekend goede zaken gedaan voor de babykamer, de grote dingen zijn naar zolder verhuisd, dus er kan geschilderd worden! Ik zie het echt al helemaal voor me.

Verder gaat alles goed, ik voel de kleine veel en af en toe maakt hij een koprol in mijn buik en dan trapt ie even na op mijn blaas...ik weet nu alweer dat ik dat gevoel straks weer ga missen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65207471
allemaal!!!

ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!

omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
pi_65207556
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Tinkerrrbell het volgende:
allemaal!!!

ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!

omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
Je PM doet het niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:15:38 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65207558
Dan moet je wel je PM box aanzetten Tinkerrbell (ja ik ben nieuwsgierig)

Gefeliciteerd met je zwangerschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65207596
jaja nu wel
  maandag 19 januari 2009 @ 14:17:35 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65207632
Ik laat me wel verrassen. Gefeliciteerd Tinkerrrbell!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:19:16 #163
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65207692
Hey Tinkerbelll, welkom meid

Hopenlijk gezellig zo'n 8 maanden samen zwangeren!
pi_65207722
Gefeliciteerd Tinkerbell!
pi_65207816
Ik heb maar eens even laten uitrekenen wanneer de uitgerekende datum is, en volgens internet is dat 22 september. Zet dat er eerst maar in, en wie weet verandert het na de eerste echo nog.
Dan staat Mefke ook niet meer onderaan....;)
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:26:59 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65207976
Je staat erbij hoor Tinker!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65208095
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
Berkey en rottdog van harte en wat zijn onverwachtse wondertjes dan toch mooi hé ....
Nu hebben we er 2 in dit topic, Miss-Sly en Rottdog zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geeft misschien weer wat hoop voor de dames die ook al geruime tijd bezig zijn...

Hier ook een wonder Na 4x IUI en een miskraam spontaan zwanger

Seilram dat is schrikken zeg!!!

Tinkerbell gefeliciteerd!!!

* Kinderwens post ook tijdelijk onder een kloon

Vandaag heb ik nog steeds een bloeding. Lijkt wel oud bloed, verder geen buikpijn ofzo maar ja tis toch niet geruststellend natuurlijk

[ Bericht 15% gewijzigd door Kinderwens op 19-01-2009 14:36:27 ]
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:33:00 #168
5428 crew  miss_sly
pi_65208209
Tinkerrrbell, gefeliciteerd en welkom

Ik sta gewoon echt helemaal niet meer eens een kleine beetje onderaan Niet te geloven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65208245
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht. En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65208393
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht. En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Oh jee die vermoeidheid wordt alleen maar erger de komende tijd hoor...
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:40:12 #171
5428 crew  miss_sly
pi_65208512
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Ow, herkenbaar
koffie is het enige dat ik echt niet meer hoef. En inderdaad duurt de middag dan errug lang...ik moet iedere dag tot 18 uur Ik sleep me echt de middagen door, ben ook minder productief, maar ik kan er niets aan doen. Gewoon moe.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 19-01-2009 14:45:32 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65208671
Hoe is het met Diaan en Jelief?
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:51 #173
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65208860
Gefeliciteerd Tinkerbel en Kinderwens, hardstikke leuk!

Dat heb ik net gehad Mefke.. ik was ook wat minder productief, maar ik dacht maar zo; ik neem niet dat extra uur pauze waar ik recht op heb, dus ik kan het best wat langzamer doen
pi_65208931
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:

Dan klinkt het ook erg logisch dat ze zeggen dat ze in zo'n situatie gewoon om de 2 uur komen kijken. (Als ik hier soms verhalen lees dat er 10 uur met heftige weeën rondgelopen is maakt dat me bang, omdat je geen afleiding hebt als je al die uren alleen ligt. Maar ik zorg iig dat ik een klein tasje met zoveel mogelijk leesspul, schrijfwerk en bv een pakje kaarten meeneem, zodat ik genoeg te doen heb als ik daar de energie voor heb.
En als ik me niet goed voel neem ik aan dat ik gewoon de gebruikelijke knop heb om een verpleegster op te roepen.

Euh volgens mij vergeet je nog iets: Helse Pijn.
Dus pakje kaarten is dan vrij naief

En verder vind ik het allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar dat is mijn mening
I was never faithful
And I was never one to trust
Borderline bipolar
Forever biting on your nuts
pi_65209435
Tinkerrrbell, welkom hier .

Kinderwens, ook jij van harte welkom , hopelijk stopt het bloeden gauw

* Nijna reikt Mefke een doosje lucifers aan... koppie thee erbij dan?
Fake it till you make it...
  maandag 19 januari 2009 @ 15:12:43 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65209796
Tinkerbell welkom en ook kinderwens welkom alvast een fijne zwangerschap gewenst
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:17:28 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65209996
Kinderwens, jij ook gefeliciteerd natuurlijk
Het is kennelijk even een tijd voor wonders.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:25:46 #178
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65210352
Tinkerrrbell en Kinderwens gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
No more games, no more drama...
pi_65210353
* innepin heeft even anderhalf topic gemist

Seilram, schrikken joh Hoop dat je er niet al te veel last van hebt qua blauwe plekken enzo.
Rottdog en Berkery, Kinderwens, Tinkerrrbell, en wie ik nog vergeten ben, gefeliciteerd
Carmella: er is al veel gezegd waar ik mij bij aan wil sluiten, dus even een en een omdat je echt indrukwekkend sterk overkomt, vind het heel knap hoe je met de situatie om weet te gaan.

Ik ben vast een hoop vergeten, dat is niets persoonlijks

Vanavond weer babykijken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 19 januari 2009 @ 15:27:04 #180
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_65210415
Hier minder nieuws, tussen alle wonderen door. Alweer sinds vorige week vrijdag in het ziekenhuis met grote bloedingen... Een bloedtransfusie later nog steeds geen idee van de oorzaak.

Met 8 weken ook al een hematoom geconstateerd van 7 bij 5 cm. Leuke zwangerschap tot dusver!

Overigens, alle zwangeren wel van harte natuurlijk!
  maandag 19 januari 2009 @ 15:51:06 #181
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65211477
Tinkerbell gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nieuwsgierig als ik ben heb ik je natuurlijk meteen een pm gestuurd!

Wiseguy wat een narigheid zeg!
pi_65211504
jeetje wiseguy, dat is ff balen zeg!
mijn collegatje had tijdens haar zwangerschap ook heel veel last van bloedingen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:08:40 #183
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65212202
Tinkerrrrrrrbellll gefeliciteerd!

sterkte wiseguy...

hier nog niks hoor, zelfs geen 'krampjes' Morgen naar devlos,dan maar eens overleggen over een plan de campange. Ik ben een beetje huiverig om lang overtijd te lopen (datis pas na vrijdag aan de orde) vanwege het formaat van onsje en de suiker. En Mike is de hele zwangerschap niet mee geweest, behalve de eerste keer maar nu gaat hij alweer mee vorige week ook
Mijn liefmannetje is zo lief bezorgd
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65212619
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd

Jelief wat vervelend dat er geen schot in de zaak zit!

Ik ben net terug van een veel te lange dag op school. Ik had om half 9 tentamen tot half 12 en van half 2 tot half 4. Pfff hoofdpijn, maar dat is denk ik vooral van de moeheid. De laatste weken slaap ik echt 10 uur per nacht en dat lukte vannacht niet helemaal.
Morgen om half 9 weer een tentamen dus moet zo nog gaan leren ook.

Verder voel ik me goed! De misselijkheid is er gelukkig niet meer iedere dag, slechts af en toe. Wel moet ik zorgen dat ik optijd eet anders komt er wel weer zo'n misselijk gevoel.
pi_65213219
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Morgen weer naar de gyn, ik ben dan 39 weken zwanger. Fruppel, wij krijgen ook een meisje. Ben zo benieuwd!
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 16:43:02 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65213478
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:

[.....]

Door alle lieve berichtjes hier zie ik het al een stuk minder somber in en geeft dat me echt vertrouwen dat alles wel goed zal komen, dankjewel lieve OUD meiden
Jij ontstellend moedige en dappere vrouw! Weest maar niet bang, kanjers als jij slaan zich hier wel doorheen!

Sterkte, auch mit der drainz enzo!

p.s. Zelf houd ik wel van toepen, alleen is dat niet zo leuk in je eentje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 19 januari 2009 @ 17:14:22 #187
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65214593
Wise guy, wat vervelend. Erg lijkt me dat om niet te waar het vandaan komt. Sterkte.

Echo was prima. Een duikelend en volop bewegend mannetje Man en ik zijn weer helemaal gerust gesteld dankzij de lieve echoscopist! Maar voortaan licht aan en die po stoel ga ik mooi halen! Bedankt voor jullie tips en meeleven.
pi_65216378
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef IIsa het volgende:

En verder vind ik het allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar dat is mijn mening
Onwaarschijnlijk? En wat bedoel je daar mee?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:44 schreef Luchtbel het volgende:

En ik wil echt geen zwangere vrouw bang maken maar ik vind wel dat zoiets een keer gezegd moet worden.
Ik vind het alleen maar heel fijn dat je reageert, daar heb ik veel aan!
Ik denk dat ik toch ga kijken of er een doula is die me kan begeleiden (als het financieel haalbaar is).
Je vroeg of ze in het ziekenhuis niks gezegd hebben, dat hebben ze idd niet. (En het lijkt voor een hoop mensen zo makkelijk om te zeggen dat er altijd iemand is, maar m'n halve familie woont in het buitenland en de andere helft is een piepkleine familie. Niet iedereen heeft een familie bestaand uit tientallen personen en een vriendenkring om alles mee te delen...)
Ze vinden het alleen jammer voor me en begrijpen heel goed dat ik dit niet met een willekeurige vriend/in/kennis wil delen. Niet iedereen is hetzelfde, als er niet iets als een doula zou bestaan beval ik nog steeds liever alleen dan met een vriend/in waar ik dit gewoon niet mee wil delen. Ik ben echt iemand die in moeilijke tijden dan liever gewoon in rust zelf dingen verwerkt, dan puur om dat extra handje iemand erbij laat zijn, waarvan je het eigenlijk niet wilt. Mensen die mij kennen verbazen zich er ook niet over, ik ben liever alleen dan samen met de niet-juiste persoon. Nu zeg ik ziekenhuisbezoek ook liever af, dan dat ik iemand langs laat komen die van te voren aangeeft dat het wel érg lang reizen is, om mij even op te komen zoeken. Het is echt niet fijn als iemand langskomt maar het gevoel geeft dat je wel een hoop werk bent. (En bepaalde vrienden bellen elke keer lief om te vragen hoe het gaat, dat voelt gewoon alsof ze op bezoek zijn geweest, ik trek zoveel bezoek tenslotte ook niet als ik met zoveel pijn lig. Als je écht heel erg ziek bent is drukte niet fijn).
Hoe dan ook... Wie weet hebben ze in het ziekenhuis wel ervaring in deze regio met bepaalde doula's die ze mij aan kunnen bevelen
En mocht het niet haalbaar zijn, wie weet dat ik dan toch op iemand hier inga, want ik heb wel het gevoel dat er hier ongelofelijk veel lieve meiden rondlopen (bij wie ik me ook wel prettig zou kunnen voelen), die het notabene nog aanbieden terwijl ze zelf een erg druk gezinsleven hebben. Dat gebaar alleen al brengt me tranen in de ogen.

Ik heb vanochtend weer tot 08:30 wakker gelegen van de pijn, ik had nog medicijnen liggen, hetzelfde dat ik normaal in infuusvorm krijg, soms helpt het en zwakt het dan af, meestal niet. Ik zit echt weer dubbelgevouwen van de krampen nu, dus ik ga zo weer naar het ziekenhuis, als het daar niet afzakt word het weer een opname en infuus, hopelijk zakt het dan na een paar dagen weer.
Morgen heb ik een afspraak staan bij m'n uroloog. Maar hij kan niet meer dan een simpel gesprekje doen, het infuus is het enige tegen de pijn en dus de enige oplossing. Pas na de bevalling zal het ws minder worden. omdat ik morgen pas 34 weken ben denken ze nog echt niet aan inleiden en dat begrijp ik ook.
Het valt allemaal ook wel mee ergens, want ik kan de laatste weken nu wel min of meer aftellen.
Ik ben nu even snel wat kleding in een tas aan het mikken, ik red het niet meer om te reageren op de (lieve) pb's.
Ik hoop dat ik vanavond nog terug kom en anders snel te kunnen reageren!
Eigenlijk post ik liever gewoon standaard met 'ik ben weer thuis' of 'ik ben weer een week weg', dan deze eindeloze lange klaagposts, maar dat terzijde
pi_65216486
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef wiseguy79 het volgende:
Hier minder nieuws, tussen alle wonderen door. Alweer sinds vorige week vrijdag in het ziekenhuis met grote bloedingen... Een bloedtransfusie later nog steeds geen idee van de oorzaak.

Met 8 weken ook al een hematoom geconstateerd van 7 bij 5 cm. Leuke zwangerschap tot dusver!

Overigens, alle zwangeren wel van harte natuurlijk!
Wiseguy wat eng en rottig! Heel veel sterkte en beterschap!
pi_65216634
Waarom mag je eigenlijk je laatste weekjes niet gewoon in het ziekenhuis BLIJVEN? Zoals je zelf al aangeeft kost het je een vermogen aan taxiritjes en daarbij moet dat ook nog eens vermoeiend zijn al dat reizen. En in jouw situatie zou het toch wel een moeten optie zijn. Of wil je dat zelf liever niet?

Ieder geval, nogmaals sterkte!!
  maandag 19 januari 2009 @ 18:14:29 #191
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65216684
Carmella een hele dikke knuffel maar weer voor jou...

En heel veel succes en je hebt een pmmetje...
  maandag 19 januari 2009 @ 18:14:41 #192
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65216688
He dames, wat gaan we hard!! Pff.. duurt even voor je bijgelezen bent zeg!

Nieuwe zwangeren: welkom! Seilram, gelukkig dat je weer een beetje gerustgesteld bent!

Happy en Carmella
pi_65218364
Zo even tijd om echt te reageren ipv snel lezen en iets snel snel plaatsen via de mobiel. Ik moet er nog even wat handiger in worden, dat is duidelijk.

Seilram: hoe is het met je rug? Blauw? Pijnlijk lijkt me.
Tinker: welkom!
Happy: en heel veel succes morgen met de echo.
Kinderwens: welkom, klinkt inderdaad als een wondertje!
Rottdog: ook jij natuurlijk welkom.
Nijna: dank voor het kopje thee en de lucifers, ik heb het overleefd.
Carmella: ik vind de optie om in het ziekenhuis te mogen blijven nog niet zo'n rare. Ik heb enorme bewondering voor je, petje af!

En ik ga niet al te laat mijn bed in, ben moe. Gelukkig nu al veel minder last van mijn rug, dus de fysio is even uitgesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 19-01-2009 19:14:36 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 19 januari 2009 @ 19:25:34 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65219126
Nou Carmella, ik zou hoe dan ook even in het ziekenhuis bespreken hoe ze er tegenover staan dat je alleen gaat bevallen. Voor hetzelfde geld vinden ze het helemaal niet oké en zetten ze iemand van de afdeling euh hoe heet dat geestelijke dinges of maatschappelijke zorg bij je neer en daar zit iemand als jij vast niet op te wachten. Denk ik maar zo.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:55:27 #195
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65220399
Happy en Seilram..

Tinkerrbel van harte !

Joehoeee, wow! RD en Berkery.. een brusje voor Zoe!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65221248
Is Diaan vandaag wel gesignaleerd of lees ik er overheen ?
pi_65222499
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, dat is ook wel even schrikken, maar fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.

Bar, ik denk dat je op dit moment even teveel van je lichaam vraagt, het lichaam is druk bezig om zich klaar te maken voor de zwangerschap in deze periode dus heeft ook wat meer rust nodig.

Happy, wat fijn dat het bloeden gestopt is, spannend hoor morgen de echo.

Seilram, ben benieuwd wat de vk zegt...

Hier is alles nog steeds rustig....
daar was Diaan... wel vanmorgen vroeg, en in die tijd kan er een hoop gebeurd zijn...
pi_65224285
Tinkerbell!! Welkom welkom hier!! En Rottdog...wow zeg!! Wat zullen jullie sprakeloos geweest zijn samen! Helemaal te gek voor jullie dat zoe toch nog grote zus mag gaan worden! wat een wondertje!

Carmella...werkelijk, wat ben jij een stoere dame! Jeetje!! Maar bedenk je wel dat je niet té stoer moet willen zijn hoor! je kunt de wereld niet in je eentje dragen!

Happy en Chan, heel veel succes met jullie echo's morgen! Hopelijk maakt het even een hele hoop goed!

En Jelief en Diaan... ik hoop zo dat t gauw flink doorzet voor jullie! Ik doe dr vast een regendansje voor! Laat die vliezen maar breken!

Wij hebben t afgelopen weekend heerlijk gebruikt om de dichtbije familie in te lichten, allemaal firsttime opa's/oma's ooms en tantes... helemaal geweldig en wat een heerlijk gevoel om dat te kunnen doen! Ik voel me verder ook echt heerlijk, ben alleen doodmoe en moet men mn handen over mn tieten de trap oprennen, maar verder alleen maar heerlijk happy!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 19 januari 2009 @ 21:35:31 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65224778
Poppedein, hoe vond je man het om de ecoho te zien? Of heb ik daaroverheen gelezen?
pi_65225204
Diaan, ik ben benieuwd of je misschien al bent begonnen, ik hoop het zo!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Carmella, ik zou hoe dan ook even in het ziekenhuis bespreken hoe ze er tegenover staan dat je alleen gaat bevallen. Voor hetzelfde geld vinden ze het helemaal niet oké
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Carmella het volgende:

Je vroeg of ze in het ziekenhuis niks gezegd hebben, dat hebben ze idd niet.

Ze vinden het alleen jammer voor me en begrijpen heel goed dat ik dit niet met een willekeurige vriend/in/kennis wil delen.
Ik denk dat je eroverheen hebt gelezen. Hun hebben er echt geen problemen mee.

Ik ben inmiddels weer thuis, de pijn is iets afgezakt gelukkig (zoals het nu is hou ik het thuis gewoon vol) en ik mag die medicijnen nog tot morgen gebruiken, dan weer even kijken hoe het gaat. Meestal werkt het ook maar 24 uur, daarna kun je dus zelf al merken of de nieren rustig zijn of niet, want de medicatie kan niks meer doen.

Nu ga ik weer verder bijlezen hier, want daar ben ik vandaag nog niet aan toegekomen. Ik las dat er een hoop leuke nieuwe zwangere bij zijn gekomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')