abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65203196
Oh Seilram, wat naar. Gelukkig dat je vanmiddag al een echo hebt en dat de vk je vast wat gerust kon stellen.
Chan, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het snel over!
Happy, succes morgen bij de echo!
Fruppel, gelukkig dat je bloeddruk vandaag goed was.
En Diaan, nog steeds helemaal niks... Je moet wel weer veel geduld hebben he! Sterkte met de laatste loodjes!

Ik ben ook nog steeds ziek thuis, heb er nu ook nog eens de griep bovenop gekregen. Dus nog steeds wel het blegh gevoel... Hoop dat als de griep straks over is, de rest ook allemaal verdwenen is en ik me gewoon weer goed en fit voel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 19 januari 2009 @ 12:29:15 #152
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65203556
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Fruppel het volgende:
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!

Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.

Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Niet mieten! Door gieten!
pi_65203729
Niet kopen, gewoon lenen/huren bij de thuiszorgwinkel.
Kun je ook meteen een complete postoel huren als je wilt, dat is een stuk comfortabeler dan alleen een po, zeker als je straks verder zwanger bent.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:55:59 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65204459
Wat p_iglet zegt idd. Ik zou dan voor een postoel gaan. Met die dikke buik kan je straks echt niet meer op die lage po hoor. Of iig kom je er nauwelijks meer vanaf.

Fruppel, wat schrikken joh! Fijn dat wel je bloeddruk weer in orde was vandaag.
En seilraM, voor jou ook wel schrikken zeg! :
  maandag 19 januari 2009 @ 12:58:26 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65204554
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef seilram het volgende:

[..]

Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.

Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Wat al eerder geschreven is, Je kan gewoon de thuiszorg bellen voor een po! Die moet je niet zelf aan gaan schaffen joh!

Kan me heel goed voorstellen dat je geschokken bent!
Toen ik net zwanger is ben ik met een volle wasmand van de zoldertrap af gedenderd...hele blauwe onderarm was alles wat ik eraan over had gehouden maar ik was wel enorm geschrokken!

Wij zijn ook erg blij dat alles weer in orde leek te zijn vandaag maar ben toch blij dat ik morgen nog een keer aan de ctg mag om alles nog een keer goed te checken!

Ben over 8 dagen alweer uitgerekend Ben zo benieuwd wanneer ze het tijd vind om te komen!
Wij zijn er helemaal klaar voor!
  maandag 19 januari 2009 @ 12:59:59 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65204609

[ Bericht 100% gewijzigd door Fruppel op 19-01-2009 13:00:22 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 13:24:51 #157
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65205613
Spannend hoor al die moeders die alweer bijna zover zijn!
Ik zag tot mijn schrik dat ik ook alweer halverwege het lijstje sta!

Dit weekend goede zaken gedaan voor de babykamer, de grote dingen zijn naar zolder verhuisd, dus er kan geschilderd worden! Ik zie het echt al helemaal voor me.

Verder gaat alles goed, ik voel de kleine veel en af en toe maakt hij een koprol in mijn buik en dan trapt ie even na op mijn blaas...ik weet nu alweer dat ik dat gevoel straks weer ga missen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65207471
allemaal!!!

ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!

omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
pi_65207556
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Tinkerrrbell het volgende:
allemaal!!!

ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!

omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
Je PM doet het niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:15:38 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65207558
Dan moet je wel je PM box aanzetten Tinkerrbell (ja ik ben nieuwsgierig)

Gefeliciteerd met je zwangerschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65207596
jaja nu wel
  maandag 19 januari 2009 @ 14:17:35 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65207632
Ik laat me wel verrassen. Gefeliciteerd Tinkerrrbell!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:19:16 #163
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65207692
Hey Tinkerbelll, welkom meid

Hopenlijk gezellig zo'n 8 maanden samen zwangeren!
pi_65207722
Gefeliciteerd Tinkerbell!
pi_65207816
Ik heb maar eens even laten uitrekenen wanneer de uitgerekende datum is, en volgens internet is dat 22 september. Zet dat er eerst maar in, en wie weet verandert het na de eerste echo nog.
Dan staat Mefke ook niet meer onderaan....;)
  Jubileum moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:26:59 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65207976
Je staat erbij hoor Tinker!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65208095
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
Berkey en rottdog van harte en wat zijn onverwachtse wondertjes dan toch mooi hé ....
Nu hebben we er 2 in dit topic, Miss-Sly en Rottdog zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geeft misschien weer wat hoop voor de dames die ook al geruime tijd bezig zijn...

Hier ook een wonder Na 4x IUI en een miskraam spontaan zwanger

Seilram dat is schrikken zeg!!!

Tinkerbell gefeliciteerd!!!

* Kinderwens post ook tijdelijk onder een kloon

Vandaag heb ik nog steeds een bloeding. Lijkt wel oud bloed, verder geen buikpijn ofzo maar ja tis toch niet geruststellend natuurlijk

[ Bericht 15% gewijzigd door Kinderwens op 19-01-2009 14:36:27 ]
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:33:00 #168
5428 crew  miss_sly
pi_65208209
Tinkerrrbell, gefeliciteerd en welkom

Ik sta gewoon echt helemaal niet meer eens een kleine beetje onderaan Niet te geloven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65208245
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht. En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65208393
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht. En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Oh jee die vermoeidheid wordt alleen maar erger de komende tijd hoor...
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 14:40:12 #171
5428 crew  miss_sly
pi_65208512
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Ow, herkenbaar
koffie is het enige dat ik echt niet meer hoef. En inderdaad duurt de middag dan errug lang...ik moet iedere dag tot 18 uur Ik sleep me echt de middagen door, ben ook minder productief, maar ik kan er niets aan doen. Gewoon moe.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 19-01-2009 14:45:32 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65208671
Hoe is het met Diaan en Jelief?
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:51 #173
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65208860
Gefeliciteerd Tinkerbel en Kinderwens, hardstikke leuk!

Dat heb ik net gehad Mefke.. ik was ook wat minder productief, maar ik dacht maar zo; ik neem niet dat extra uur pauze waar ik recht op heb, dus ik kan het best wat langzamer doen
Niet mieten! Door gieten!
pi_65208931
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:

Dan klinkt het ook erg logisch dat ze zeggen dat ze in zo'n situatie gewoon om de 2 uur komen kijken. (Als ik hier soms verhalen lees dat er 10 uur met heftige weeën rondgelopen is maakt dat me bang, omdat je geen afleiding hebt als je al die uren alleen ligt. Maar ik zorg iig dat ik een klein tasje met zoveel mogelijk leesspul, schrijfwerk en bv een pakje kaarten meeneem, zodat ik genoeg te doen heb als ik daar de energie voor heb.
En als ik me niet goed voel neem ik aan dat ik gewoon de gebruikelijke knop heb om een verpleegster op te roepen.

Euh volgens mij vergeet je nog iets: Helse Pijn.
Dus pakje kaarten is dan vrij naief

En verder vind ik het allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar dat is mijn mening
I was never faithful
And I was never one to trust
Borderline bipolar
Forever biting on your nuts
pi_65209435
Tinkerrrbell, welkom hier .

Kinderwens, ook jij van harte welkom , hopelijk stopt het bloeden gauw

* Nijna reikt Mefke een doosje lucifers aan... koppie thee erbij dan?
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')