quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Fruppel het volgende:
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!
Wat al eerder geschreven is, Je kan gewoon de thuiszorg bellen voor een po! Die moet je niet zelf aan gaan schaffen joh!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef seilram het volgende:
[..]
![]()
Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.
Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Je PM doet het nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Tinkerrrbell het volgende:allemaal!!!
![]()
ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!
omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
Hier ook een wonderquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
Berkey en rottdog van harte en wat zijn onverwachtse wondertjes dan toch mooi hé ....![]()
Nu hebben we er 2 in dit topic, Miss-Sly en Rottdog zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geeft misschien weer wat hoop voor de dames die ook al geruime tijd bezig zijn...
Oh jee die vermoeidheid wordt alleen maar erger de komende tijd hoor...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Ow, herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Euh volgens mij vergeet je nog iets: Helse Pijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Dan klinkt het ook erg logisch dat ze zeggen dat ze in zo'n situatie gewoon om de 2 uur komen kijken.(Als ik hier soms verhalen lees dat er 10 uur met heftige weeën rondgelopen is maakt dat me bang, omdat je geen afleiding hebt als je al die uren alleen ligt. Maar ik zorg iig dat ik een klein tasje met zoveel mogelijk leesspul, schrijfwerk en bv een pakje kaarten meeneem, zodat ik genoeg te doen heb als ik daar de energie voor heb.
En als ik me niet goed voel neem ik aan dat ik gewoon de gebruikelijke knop heb om een verpleegster op te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |