quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Fruppel het volgende:
Seilram wat een verhaal! Lees het net pas!
Gelukkig lijkt er niets aan de hand te zijn, heel veel plezier straks met het maken van de echo!
Wat al eerder geschreven is, Je kan gewoon de thuiszorg bellen voor een po! Die moet je niet zelf aan gaan schaffen joh!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef seilram het volgende:
[..]
![]()
Ja echt, wat een schrik. Waren uiteindelijk maar 3 treden ofzo die ik geboomst heb, maar de schrik zit er goed in.
Wij slapen op zolder en dat moet ik eerst altijd de leuning zoeken voordat ik een stap kan zetten, dus ten eerste gaat voortaan het licht aan als ik opsta en ten tweede koop ik een po. Dan hoef ik niet meer naar beneden en die verschoon in s'ochtends dan wel weer, maar geen nachtelijk trap afdalen meer voor mij!
Je PM doet het nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Tinkerrrbell het volgende:allemaal!!!
![]()
ik mag me hier ook melden, nadat ik 2 positieve testen heb gehad geloof ik dat het zo is....
IK BEN ZWANGER!!!!! HOERA!!
omdat ik meelezers heb op Fok! post ik de eerste tijd onder deze account.....
Wie wil weten wie ik echt ben PM't maar!
Hier ook een wonderquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
Berkey en rottdog van harte en wat zijn onverwachtse wondertjes dan toch mooi hé ....![]()
Nu hebben we er 2 in dit topic, Miss-Sly en Rottdog zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geeft misschien weer wat hoop voor de dames die ook al geruime tijd bezig zijn...
Oh jee die vermoeidheid wordt alleen maar erger de komende tijd hoor...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Ow, herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe, niet meer onderaan de lijst!
Tinkerrrbell gefeliciteerd!![]()
Heeft iemand wat luciferhoutjes voor me, mijn ogen vallen dicht.En ik moet nog tot vijf uur. En het lijkt me niet verstandig om mezelf overeind te houden met koffie, nog even afgezien van het feit dat koffie ineens stinkt!
Euh volgens mij vergeet je nog iets: Helse Pijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
Dan klinkt het ook erg logisch dat ze zeggen dat ze in zo'n situatie gewoon om de 2 uur komen kijken.(Als ik hier soms verhalen lees dat er 10 uur met heftige weeën rondgelopen is maakt dat me bang, omdat je geen afleiding hebt als je al die uren alleen ligt. Maar ik zorg iig dat ik een klein tasje met zoveel mogelijk leesspul, schrijfwerk en bv een pakje kaarten meeneem, zodat ik genoeg te doen heb als ik daar de energie voor heb.
En als ik me niet goed voel neem ik aan dat ik gewoon de gebruikelijke knop heb om een verpleegster op te roepen.
Jij ontstellend moedige en dappere vrouw! Weest maar niet bang, kanjers als jij slaan zich hier wel doorheen!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Carmella het volgende:
[.....]
Door alle lieve berichtjes hier zie ik het al een stuk minder somber in en geeft dat me echt vertrouwen dat alles wel goed zal komen, dankjewel lieve OUD meiden![]()
Onwaarschijnlijk? En wat bedoel je daar mee?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef IIsa het volgende:
En verder vind ik het allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar dat is mijn mening
Ik vind het alleen maar heel fijn dat je reageert, daar heb ik veel aan!quote:Op maandag 19 januari 2009 06:44 schreef Luchtbel het volgende:
En ik wil echt geen zwangere vrouw bang maken maar ik vind wel dat zoiets een keer gezegd moet worden.![]()
Wiseguy wat eng en rottig! Heel veel sterkte en beterschap!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef wiseguy79 het volgende:
Hier minder nieuws, tussen alle wonderen door. Alweer sinds vorige week vrijdag in het ziekenhuis met grote bloedingen... Een bloedtransfusie later nog steeds geen idee van de oorzaak.
Met 8 weken ook al een hematoom geconstateerd van 7 bij 5 cm. Leuke zwangerschap tot dusver!
Overigens, alle zwangeren wel van harte natuurlijk!![]()
daar was Diaan... wel vanmorgen vroeg, en in die tijd kan er een hoop gebeurd zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, dat is ook wel even schrikken, maar fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.
Bar, ik denk dat je op dit moment even teveel van je lichaam vraagt, het lichaam is druk bezig om zich klaar te maken voor de zwangerschap in deze periode dus heeft ook wat meer rust nodig.
Happy, wat fijn dat het bloeden gestopt is, spannend hoor morgen de echo.
Seilram, ben benieuwd wat de vk zegt...
Hier is alles nog steeds rustig....
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Carmella, ik zou hoe dan ook even in het ziekenhuis bespreken hoe ze er tegenover staan dat je alleen gaat bevallen. Voor hetzelfde geld vinden ze het helemaal niet oké
Ik denk dat je eroverheen hebt gelezen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Carmella het volgende:
Je vroeg of ze in het ziekenhuis niks gezegd hebben, dat hebben ze idd niet.
Ze vinden het alleen jammer voor me en begrijpen heel goed dat ik dit niet met een willekeurige vriend/in/kennis wil delen.
Wat lief dat je t vraagt BE! Maar we waren een weekendje weg en maar net op tijd thuis om snel de taart met aankondiging te pakken thuis en richting mn schoonouders te gaan... de echo is er dus niet meer van gekomen afgelopen weekend. Doen we lekker een weekendje later.. Hij is er ook wel een beetje "bang" voor dat hij er "helemaal niets" van begrijpt en ik alles... het voelt voor hem dus als een soort luxe dat hij wel steeds weet dat t allemaal goed zit, maar nog niet bang hoeft te zijn om naar zijn idee domme opmerkingen te maken. Heb m nu een echofoto van 10 wkn laten zien en uitgelegd dat daar echt al veel herkenningspunten in te zien zijn en nu heeft ie heel veel zin om komend weekend samen te gaan kijken, hahaha! Dat gaan we ook maar lekker doen dus!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Poppedein, hoe vond je man het om de echo te zien? Of heb ik daaroverheen gelezen?
quote:
Is idd ook wel gek lijkt me.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief dat je t vraagt BE! Maar we waren een weekendje weg en maar net op tijd thuis om snel de taart met aankondiging te pakken thuis en richting mn schoonouders te gaan... de echo is er dus niet meer van gekomen afgelopen weekend. Doen we lekker een weekendje later.. Hij is er ook wel een beetje "bang" voor dat hij er "helemaal niets" van begrijpt en ik alles... het voelt voor hem dus als een soort luxe dat hij wel steeds weet dat t allemaal goed zit, maar nog niet bang hoeft te zijn om naar zijn idee domme opmerkingen te maken. Heb m nu een echofoto van 10 wkn laten zien en uitgelegd dat daar echt al veel herkenningspunten in te zien zijn en nu heeft ie heel veel zin om komend weekend samen te gaan kijken, hahaha! Dat gaan we ook maar lekker doen dus!
Dank, we gaan de 17e week in met heel wat onzekerheid iig. Bah!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wiseguy wat eng en rottig! Heel veel sterkte en beterschap!
Edit: Hoe het ook zit. Laat maar.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik denk dat je eroverheen hebt gelezen.Hun hebben er echt geen problemen mee.
wat ik daarmee bedoel?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Carmella het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk? En wat bedoel je daar mee?![]()
Dit zelfde schoot ook een beetje door mijn hoofd van de week. Al zit haar Carmella haar vriend dacht ik in het leger (op missie) dus dat kan nog wel kloppen. Maar dat er he-le-maal níemand jou kan bijstaan tijdens zó'n zware periode dat gaat er bij mij nietquote:
sorry livelinkquote:Op maandag 19 januari 2009 23:31 schreef livelink het volgende:
Ilsa, je hebt met je post iedereen weggejaagd lijkt het wel![]()
Ik zou niet weten of Carmella oprecht is of niet, dus dan ga ik maar uit dat het allemaal waar is wat ze schrijft.
Maar dat is niet de reden waarom ik hier nu post. Ik wilde even voorzichtig Diaan wat pufjes toesturen. Wellicht kan ze ze gebruiken![]()
maar ik ben er nog?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:33 schreef Dakota het volgende:
Wat Miss-Sly zegt
hoe denk je dat carmella zich moet voelen als ze zoiets leest en ze wel oprecht is? Dan heb jij leuk je zegje gedaan..je verdwijnt uit dit topic en Carmella durft niet meer te posten omdat men twijfels heeft over haar geloofwaardigheid.. sorry hoor maar hou je twijfel voor je..lees idd met een boog om haar posts heen of pm haar maar dit is echt te lullig voor woorden.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zien de vrouwen die voor de 2e keer bevallen niet ontzettend op tegen de bevalling?
Volgens mij ga ik de volgende keer lopen zenuwen vlak voor het einde
eigenlijk niet echt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zien de vrouwen die voor de 2e keer bevallen niet ontzettend op tegen de bevalling?
Maar vergeet ook niet dat het bij mij bijv. iig 'al' weer 1 jaar geleden is, bij jou pas een paar weken he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef Dakota het volgende:
mjah ik had een weeenstorm en volgens de vk zal dat bij een 2e alleen maar nog sneller gaan. dat ik dan de laatste 5 cm ipv 3cm in 10 minuten weg moet puffen ofzo
Sneller is niet altijd beter
Al hoop ik dan wel op 3 persweeen ipv 8
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nee het zijn niet mn beste dagen......![]()
![]()
![]()
]http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png[/quote][/url]quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Dus als het kan wil ik ook in het lijstje...bevaldatum 17.09.2009 en de tikker is [url=http://bd.lilypie.com/8Tghp1/.png
Nou, was het Cattie niet die een eerste gruwelbevalling had en nu bij de 2e maar een heel klein scheurtje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even over een tweede bevalling he, het rammelt bij mij ook alweer behoorlijk. Maar als je de eerste keer flink uitgescheurd bent, zal dat dan de tweede keer ook weer gebeuren? het lijkt me toch een zwakke plek geworden.
Iemand ervaring?
De eerste keer was ik gruwelijk ingescheurd en ingeknipt en nu idd maar een klein scheurtje, er is 1 hechting ingezet voor de zekerheid. Wat het verschil bij mij was, was dat de eerste keer de vacuumpomp er aan te pas moest komen en de geboorte nogal hardhandig moest. De 2e keer is de weg gebaand en gaat het bijna altijd makkelijker. De arts in het ziekenhuis vertelde ook dat bij een 2e of volgende bevalling er veel minder vaak geknipt wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, was het Cattie niet die een eerste gruwelbevalling had en nu bij de 2e maar een heel klein scheurtje?
Het zegt allemaal niks volgens mij. Heeft ook te maken met de vaart waarmee het gaat etc. etc.
Happy, wat jammer dat jullie nog geen uitsluitsel hebben. Sterkte met afwachten de komende week.
Ik denk dat ik Mila ook de eerste dagen als ze thuiskomt in de kinderwagen laat slapen bij ons op de kamer.. (de rolgordijntjes zijn namelijk nog niet binnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Happy, wat een onzekerheid allemaal zeg. Hopelijk zit er gewoon een kleine beeb in de maak.
Ik heb trouwens een vraagje. Wij slapen op de zolder en de babykamer is straks op de 1e verdieping. We zouden graag het kleine frutje straks de eerste maand (max 3) bij ons op de kamer laten slapen. Maar omdat hij overdag wel op zijn eigen kamertje gaat omdat ik anders weer 2 trappen omhoog en omlaag moet willen we zijn bedje wel op zijn eigen kamer.
Ik vind het zo zonde om voor zo'n korte tijd een wiegje met een matras enzo aan te schappen. Nu hoorde ik van iemand dat ze haar babietje in de mand van de kinderwagen op de slaapkamer had gezet de eerste tijd. Wat vinden jullie hiervan? Kan dat wel met zo'n schuimrubber matrasje wat daarin zit?
Ik zie er niet echt tegenop, ook al die tijd niet gedaan. Op dit moment kijk ik er zelfs naar uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Vertel eens hoe het nu met Mila is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Mila ook de eerste dagen als ze thuiskomt in de kinderwagen laat slapen bij ons op de kamer.. (de rolgordijntjes zijn namelijk nog niet binnen) Heb het wel vaker gehoord.. Maar misschien is 3 maanden wel wat lang op zo'n matrasje, kan me zo voorstellen dat een écht matras beter ligt (het scheelt natuurlijk wel als ze overdag wel gewoon in het eigen ledikantje kunnen).
Bas slaapt ook bij ons op de slaapkamer (rooming-in), je leert zo de babygeluidjes goed (her)kennen en het werd ons aangeraden i.v.m de borstvoeding (handig, de kleine is vlak bij je, en als de borstvoeding moeilijk op gang komt -wat bij mij overigens helemaal niet het geval is... in tegendeel- kunnen de babygeluidjes je toeschietreflex bevorderen).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje. Wij slapen op de zolder en de babykamer is straks op de 1e verdieping. We zouden graag het kleine frutje straks de eerste maand (max 3) bij ons op de kamer laten slapen. Maar omdat hij overdag wel op zijn eigen kamertje gaat omdat ik anders weer 2 trappen omhoog en omlaag moet willen we zijn bedje wel op zijn eigen kamer.
Ik vind het zo zonde om voor zo'n korte tijd een wiegje met een matras enzo aan te schappen. Nu hoorde ik van iemand dat ze haar babietje in de mand van de kinderwagen op de slaapkamer had gezet de eerste tijd. Wat vinden jullie hiervan? Kan dat wel met zo'n schuimrubber matrasje wat daarin zit?
Nu welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het nu met Mila is.Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
[komt uit lurkstand]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef seilram het volgende:
Happy, wat een onzekerheid allemaal zeg. Hopelijk zit er gewoon een kleine beeb in de maak.
Mijn echo was na 3x prima hoor! Denk dat je Happy bedoeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Kinderwens het volgende:
Linda wat rot dat er nog niet echt goed iets te zien was op je echo! Nog een week langer wachten, pfff!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap met 6 weken een echo, die was niet goed maar toch nog een week gewacht voor weer een echo. Maar helaas die was ook niet goed. Wat er dan door je heen gaat...
Ik duim heel hard dat alles oké is bij jou. 5 weken is ook nog erg vroeg voor een echo. Daarbij heb ik ook wel verhalen gehoord van eerst slechte echo's en daarna toch nog een goede echo. Moed houden hoor!!!!
Tegen de bevalling zag ik niet zo op. Tegen de snelheid wel. Er bestond een grote kans dat de 2e bevalling sneller zou gaan dan de eerste en heb best wel wat nachten wakker gelegen omdat ik bang was dat mijn man niet op tijd thuis zou zijn, dat de VK niet op tijd zou zijn en dat soort dingen. Dus daar had ik echt wel wat angst voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Zo druk dat ze mij pas 1 week na de nekplooimeting konden ontvangen om uit te leggen wat er nu verder ging gebeuren..... duurt ons (naja ik verwacht iedereen!) te lang, zeker als een gyn je dezelfde dag nog uitnodigt langs te komen. En dan nog de stagiaire de uitslag laten doorbellenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Poppedein het volgende:
Wat ik wel mis bij veel verloskundigen is het feit dat het belangrijkste kunnen van een verloskundige toch het luisteren en tonen van empathie moet zijn.. de tijd nemen om iemand op n gemak te stellen en door de zwangerschap en bevalling heen te loodsen
Ik niet eerlijk gezegd ik had er vorige keer echt enge dromen van en was uiteindelijk blij met het idee van een geplande ks, tja toen braken de vliezen en begon het gedoe gewoon en ik vond het meevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:
Heel fijn dat je nu in ieder geval weet dat je niet zo lang door hoeft te lopen. Strippen doet ze dus niet vanwege het gewicht van de baby, omdat ze dan liever heeft dat je in het ZH ingeleid wordt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef Jelief het volgende:
Ze schat Onsje nu al op een pond of 8 à 9 daarop hebben we maar een ander plan gemaakt. Morgen ga ik naar de gyn praten over inleiden.Dat zal dan naar alle waarschijnlijkheid maandag worden (donderdag is wat kort dag en vrjdag is Mike jarig als we dan toch kunnen kiezen....
Ik moet zeggen dat het mij een stuk rustiger maakt, het idee dat ik iig niet tot 42 door ga lopen (sorry Diaan)
Okay, dus alleen nav voelen aan de buik. Ons kind zal ook zeker rond de 8 pond zijn, maar dat is geen reden om in te leiden Twan was trouwens ook bijna 8 pond. Komt dat ook omdat je zwangerschapssuiker hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Jelief het volgende:
Diaan ik heb geen inwendig onderzoek gehad.
sterkte voorje schoonvader.
Okay, wel fijn hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
Het is een combinatie Diaan, nu al tussen de 8 en 9 pond, het geboortegewicht van Emma, de suiker en omdat ik behoorlijk op ben én omdat deze vlos mij dus die eerlijke kans wil geven op een vaginale bevalling.
Aiai, jij maakt dus ook dikkopjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Dakota het volgende:
Elin was bijna 8 pond en had een hoofdje van 37 cm..geen knip of scheur..ja naar boven toe 2 iniemieniescheurtjes in de schaamlippen maar dat stelde niets voor
Ja ikke! Mijn buik groeide ook te hard (ik kreeg váák de opmerking 'zijn het er echt geen 2??'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, net terug van de vk en die vindt dat mijn buik te snel groeit. Moet bloed laten prikken om glucose te bepalen. Meer mensen ervaringen mee en dat ze dit hebben moeten laten doen?
Ik hoop dat er niks aan de hand is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |