abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65142836
Carmella
Kersjes
Mefke Ik schrok van je! Ik hoop dat het weer helemaal goed gaat met je, en dat het goed blijft gaan! Ik heb hoop op je gevestigd...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:48:33 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65143416
Zow veilig terug van voetbal, IKEA en boodschappen doen. Even zitten en dan zo naar mn ouders... heb de tip gehad op voetbal om bitter lemon te gaan drinken, ga dat maar eens proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Kersjes en Mefke, voor jullie allebei een dikke knuffel

Bizar dit trouwens...

[ Bericht 12% gewijzigd door Diaan73 op 17-01-2009 16:28:40 ]
Make love, not war ☮
pi_65144979
Ik hou het wel bij een week of 40 Diaan.

Nog een horde genomen vandaag.We waren nog niet helemaal blij met de tekst van het geboortekaartje, vanmorgen aan de ontbijttafel een goede tekst uitgekozen en Mike heeft het kaartje helemaal afgemaakt. Nu nog eens kijken of we misschien morgen de naam op de muur kunnen maken, daarna kan ik écht niks meer verzinnen dat nog af moet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65145039
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Dank allemaal voor de adviezen. Emesafene zetpillen gebruik ik al, die doen echter niet zoveel.
Op advies van de vrouw v.d. osteopaat (itt wat ik dacht is ze dus geen homeopathe maar mesologe) ben ik sinds vandaag begonnen met 50 mg extra vitamine B6 te slikken. Volgens haar zouden mijn klachten te maken kunnen hebben met een tekort daaraan. 2 tabletten per dag en met 2 weken moet ik verschil gaan merken. Als het idd datgene is wat zij denkt althans. Nou ja, ik ben bereid alles te proberen. We wachten dus nog even af.
Da's wel pech dat die pillen niet werken. Hopelijk werken die vitamine B6 tabletten. Zo geniet je niet van je zwangerschap als je altijd letterlijk kotsmisselijk bent. Sterkte.
pi_65145405
Wij zijn vanmiddag even stiekem in de Prenatal wezen neuzen. Beetje rondsnuffelen, maar heb nog niets durven kopen. Jeetje, je kunt daar echt helemaal leeglopen zeg. En die luierprullebakken handig lijkt me? of misschien werkt het wel helemaal niet. Ik ben verliefd op de Bugaboo cameleon, maar Marky vind de Stokke mooi. Daar zijn we dus nog niet uit

Op de terugweg weer een vreselijke hormonenaanval. Discussie en ik barst in janken uit. Nu vind ik nog steeds dat ik gewoon gelijk heb, maar om zo onbedaarlijk te gaan janken, dat doe ik normaal noooooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 17-01-2009 17:02:44 ]
pi_65145452
Ik moet zeggen dat ik tijdens de zwangerschap juist milder ben, en alles wel best vind. Ik word alleen emo van dierenleed, en kinderleed enzo.
pi_65145631
Happy er is een topic over luieremmers ergens...

Ik wilde nog zeggen tegen kersjes dat ik een collega had die een vitamine B tekort had tijdens de zwangerschap en daarvoor zelfs injecties met vitamine b kreeg, weet niet of dat 6 of 12 was. Wellicht kun je hierover je licht nog opsteken bij de huisarts.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:05:00 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65147309
Kersjes, ik heb tegen mijn misselijkheid cyclyzine tabletjes gebruikt (wel op recept van de huisarts).... misschien helpt dat? Mij hebben ze iig goed geholpen. Succes!

Kan iemand mij vertellen waar ik het topic over luieremmers kan vinden?

[ Bericht 19% gewijzigd door mikoxx op 17-01-2009 18:18:16 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:11 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65147748
Wij hebben vandaag een kamertje besteld!! Helemaal blij!! Hij is wit met bruin (hout), supermooi! (vinden wij natuurlijk..!) En we hebben ook meteen 2 maxicosi's besteld met isofix systeem. Wel een dure aanschaf, maar t lijkt ons straks met een tweeling wel enorm handig! Het wordt nu wel echt hoor... .. we gaan de 17e week alweer in... !!
  Jubileum moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:53 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65148133
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:36:58 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_65148183
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb wat kunnen bijlezen.
Er zijn weer baby's geboren! En nieuwe zwangeren erbij!
Super, gefeliciteerd allemaal
Ook dames met goed echo's gefeliciteerd!

Carmella, wat een domper dat je na de zwangerschap nog steeds last zult blijven houden

Diaan en Jelief, sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk komt er gauw wat schot in de zaak.

En voor de rest vergeet ik steeds waar ik op wilde reageren

Dank allemaal voor de adviezen. Emesafene zetpillen gebruik ik al, die doen echter niet zoveel.
Op advies van de vrouw v.d. osteopaat (itt wat ik dacht is ze dus geen homeopathe maar mesologe) ben ik sinds vandaag begonnen met 50 mg extra vitamine B6 te slikken. Volgens haar zouden mijn klachten te maken kunnen hebben met een tekort daaraan. 2 tabletten per dag en met 2 weken moet ik verschil gaan merken. Als het idd datgene is wat zij denkt althans. Nou ja, ik ben bereid alles te proberen. We wachten dus nog even af.
Als het dat inderdaad is, weet dan ook dat het gespoten kan worden, ik kan me voorstellen dat veel slikken voor jou nu ook geen pretje is met die misselijkheid! (En het effect is groter als het gespoten wordt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65148395
Iedereen bedankt voor de hele lieve berichtjes, dat doet me echt goed! Ik probeer "gewoon" door te zetten en positief te blijven.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef Leah het volgende:

Ik vind het zo sneu dat niemand je bij kan staan. Kan je vriend dat wel op bezoek komen als je bv een week in het ziekenhuis ligt? Ik begrijp wel dat sommige mannen echt rottige banen kunnen hebben soms (de mijne had ook niet echt een fijn baantje toen de jongste geboren werd, qua vrij zijn enzo), maar ik hoop toch echt dat jullie dat nog wel een klein beetje samen kunnen doen?
Nee, m'n laatste 2 opnames ben ik ook compleet alleen geweest, de hele week... Gelukkig zijn er zusters, zodat je nog een beetje leven om je heen hebt.

Ws moet ik ook alleen bevallen en daar zie ik wel aardig tegenop. De bevalling zelf heb ik helemaal geen angst voor, maar nu ik het heel waarschijnlijk alleen moet doen vind ik het wel moeilijk. Ik zie mezelf al 15 uur met weeën alleen op een kamer liggen, als ik er al aan denk springen de tranen in m'n ogen. Emotioneel lijkt me een bevalling al heftig genoeg, maar in je uppie dat doen is toch heel anders. Ook dat je dan eenmaal met de pasgeboren baby in je armen ligt, zonder het te kunnen delen... nee zo had ik het me niet voorgesteld allemaal. Maar ja, je doet er verder niks aan, dingen zijn zoals ze zijn.
Ik heb verder geen vriendinnen die ik zou kunnen vragen om bij de bevalling te zijn. Iedereen woont te ver weg en ik zie het ook niet zitten om dat te delen, dat je daar ligt, dat vind ik echt te prive. Verder geen familie daarvoor ook, dus dan houdt het gewoon op. (Ik heb het wel al bij de gyn aangegeven en hoop dat ze, verpleegsters, me niet helemaal vergeten, stel je ligt met complicaties en je kunt zelf niks aangeven, dan is dat idee gewoon eng, normaal loopt je partner naar een zuster en kan uitleggen hoe het gaat).
Ik probeer me er nu op in te stellen dat het gewoon niet anders is, zodat het hopelijk allemaal meevalt. Ik hoop ook dat ik gewoon zó in een roes ben dat ik genoeg afleiding heb door weeën en het hele gebeuren dat ik er niet teveel mee bezig ben. En als het wel enorm tegenvalt... als ik daar nu al zo mee bezig ben zie ik het straks niet meer zitten, dus dat zet ik maar even "in de koelkast" ofzo
pi_65148814
Carmella, ik bewonder je!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:05:05 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_65148930
Carmella, mag ik vragen waarom je vriend niet bij de bevalling zal zijn? Dat lijkt mij wel heel heftig namelijk. Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn man had moeten doen.
Ik vind het heel moedig hoe je alles doet! Dikke knuffel.
pi_65148942
Carmelia, vind je een doula ook niks?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65149258
Carmella naar welk ziekenhuis ga je steedstoe? Heb je verder ook helemaal geen vriendin die er bij zou willen zijn of wil je dat zelf niet? Ik zou zo je hand vast komen houden en koude washandjes bij je brengen al zouje daar behoefte aan hebben. Vind dit zo rot voor je
Saartje
pi_65149701
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Carmella naar welk ziekenhuis ga je steedstoe? Heb je verder ook helemaal geen vriendin die er bij zou willen zijn of wil je dat zelf niet? Ik zou zo je hand vast komen houden en koude washandjes bij je brengen al zouje daar behoefte aan hebben. Vind dit zo rot voor je
idd. waar is dat ziekenhuis? ik wordt er helemaal naar van als ik bedenk dat je dan heel alleen bent. toegegeven, inet is niet echt, maar om nu helemaal alleen te zijn? met iedereen die hier rondhuppelt valt er vast wel te regelen dat er iemand langskomt (tenzij je dat niet wilt )

geen idee waar je woont, maar ik meld me dan wel aan hoor! als het qua vervoer doenbaar is kom ik wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:31:43 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65149705
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
Hier Mikoxx ervaringen met een luieremmer

Dank je!
pi_65149733
Carmella, misschien is het idee van Tessie wel wat...? Lijkt me lastig hoor als je het alleen moet doen.

Pfff, ik heb op het moment dat het avondeten me vaak gewoon niet smaakt en dan halverwege de avond gaan zitten snaaien...
Fake it till you make it...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:36:27 #295
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65149889
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 08:57 schreef Shaienne het volgende:
Jelief, wat jammer dat het niet heeft doorgezet.
Dat wachten is echt saai, ik moet nog 10 dagen. Volgens mij ben ik tegelijk met Fruppel uitgeteld? Elke dag denk ik: zal het vandaag?? En als ik iets voel dan denk ik dat het begonnen is.

Maar tot nu toe nog steeds niets. Ook geen afscheiding of slijm(prop).
Inderdaad, afleiding zoeken is wel een goed idee.
Hier gebeurd ook nog helemaal niets helaas! Merk wel dat ik echt aan het aftellen ben nu.

Gewoon lekker bezig blijven, dat doe ik ook en moet zeggen dat me dat ook wel lukt en bevalt!

Succes met je laatste loodjes meis.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:38:10 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65149939
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Hier gebeurd ook nog helemaal niets helaas! Merk wel dat ik echt aan het aftellen ben nu.

Gewoon lekker bezig blijven, dat doe ik ook en moet zeggen dat me dat ook wel lukt en bevalt!

Succes met je laatste loodjes meis.
Bevalt.... hihi leuke woordspeling! Succes Fruppel!
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 19:38:37 #297
5428 crew  miss_sly
pi_65149954
Ik kende het begrip doula niet, maar inderdaad zou dat misschien iets zijn, Carmella?

Ik vind het ook zo naar. Ik zou je zo komen opzoeken, helpen en zelfs bij de bevalling je hand vasthouden, maar ik kan me voorstellen dat je zeker bij de bevalling niet zit te wachten op een vreemde aan je bed.

Nijna, ik herken dat dus helemaal niet. Ik heb, behalve in koffie, trek in alles, alles smaakt ook en valt prima. Ook koken gaat prima, en gedurende het koken krijg ik dan steeds meer zin in datgene wat we gaan eten; en het smaakt ook net zo goed als dat ik hoop.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65150220
Miss_sly, ik heb dus wel trek of ik kan met boodschappen helemaal staan watertanden bij het idee wat we gaan eten. Maar als het dan klaar is dan hoef ik eigenlijk niet meer zo nodig. Boterhammetjes enzo gaan er prima in en eigenlijk zijn er ook niet echt dingen die ik echt niet hoef (bij Mirte was dat satésaus *ril*). Het is ook niet elke avond, maar ik vind het wel jammer. Zal wel weer bijtrekken...
Fake it till you make it...
pi_65151583
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:44 schreef Carmella het volgende:
Iedereen bedankt voor de hele lieve berichtjes, dat doet me echt goed! Ik probeer "gewoon" door te zetten en positief te blijven.
[..]

Ws moet ik ook alleen bevallen en daar zie ik wel aardig tegenop. De bevalling zelf heb ik helemaal geen angst voor, maar nu ik het heel waarschijnlijk alleen moet doen vind ik het wel moeilijk. Ik zie mezelf al 15 uur met weeën alleen op een kamer liggen, als ik er al aan denk springen de tranen in m'n ogen. Emotioneel lijkt me een bevalling al heftig genoeg, maar in je uppie dat doen is toch heel anders. Ook dat je dan eenmaal met de pasgeboren baby in je armen ligt, zonder het te kunnen delen... nee zo had ik het me niet voorgesteld allemaal. Maar ja, je doet er verder niks aan, dingen zijn zoals ze zijn.
Ik heb verder geen vriendinnen die ik zou kunnen vragen om bij de bevalling te zijn. Iedereen woont te ver weg en ik zie het ook niet zitten om dat te delen, dat je daar ligt, dat vind ik echt te prive. Verder geen familie daarvoor ook, dus dan houdt het gewoon op.
Jee.
Heb je echt niemand die bij de bevalling kan zijn? Ik heb het allemaal misschien niet helemaal goed gevolgd, maar waar is je partner? Heb je ruzie met je familie ofzo?
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, je hebt gewoon iemand nodig die je bijstaat.
Veel sterkte, ik hoop dat het straks beter gaat met je en dat je toch een dierbare bij je hebt als de bevalling zover is.
pi_65151722
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben vandaag een kamertje besteld!! Helemaal blij!! Hij is wit met bruin (hout), supermooi! (vinden wij natuurlijk..!) En we hebben ook meteen 2 maxicosi's besteld met isofix systeem. Wel een dure aanschaf, maar t lijkt ons straks met een tweeling wel enorm handig! Het wordt nu wel echt hoor... .. we gaan de 17e week alweer in... !!

hopelijk over 20 weken 2 kleine gezonde moppies in die bedjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')