Da's wel pech dat die pillen niet werken. Hopelijk werken die vitamine B6 tabletten. Zo geniet je niet van je zwangerschap als je altijd letterlijk kotsmisselijk bent. Sterkte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Dank allemaal voor de adviezen. Emesafene zetpillen gebruik ik al, die doen echter niet zoveel.
Op advies van de vrouw v.d. osteopaat (itt wat ik dacht is ze dus geen homeopathe maar mesologe) ben ik sinds vandaag begonnen met 50 mg extra vitamine B6 te slikken. Volgens haar zouden mijn klachten te maken kunnen hebben met een tekort daaraan. 2 tabletten per dag en met 2 weken moet ik verschil gaan merken. Als het idd datgene is wat zij denkt althans. Nou ja, ik ben bereid alles te proberen. We wachten dus nog even af.
Als het dat inderdaad is, weet dan ook dat het gespoten kan worden, ik kan me voorstellen dat veel slikken voor jou nu ook geen pretje is met die misselijkheid! (En het effect is groter als het gespoten wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb wat kunnen bijlezen.
Er zijn weer baby's geboren! En nieuwe zwangeren erbij!
Super, gefeliciteerd allemaal![]()
Ook dames met goed echo's gefeliciteerd!
Carmella, wat een domper dat je na de zwangerschap nog steeds last zult blijven houden![]()
Diaan en Jelief, sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk komt er gauw wat schot in de zaak.
En voor de rest vergeet ik steeds waar ik op wilde reageren![]()
Dank allemaal voor de adviezen. Emesafene zetpillen gebruik ik al, die doen echter niet zoveel.
Op advies van de vrouw v.d. osteopaat (itt wat ik dacht is ze dus geen homeopathe maar mesologe) ben ik sinds vandaag begonnen met 50 mg extra vitamine B6 te slikken. Volgens haar zouden mijn klachten te maken kunnen hebben met een tekort daaraan. 2 tabletten per dag en met 2 weken moet ik verschil gaan merken. Als het idd datgene is wat zij denkt althans. Nou ja, ik ben bereid alles te proberen. We wachten dus nog even af.
Nee, m'n laatste 2 opnames ben ik ook compleet alleen geweest, de hele week... Gelukkig zijn er zusters, zodat je nog een beetje leven om je heen hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef Leah het volgende:
Ik vind het zo sneu dat niemand je bij kan staan. Kan je vriend dat wel op bezoek komen als je bv een week in het ziekenhuis ligt? Ik begrijp wel dat sommige mannen echt rottige banen kunnen hebben soms (de mijne had ook niet echt een fijn baantje toen de jongste geboren werd, qua vrij zijn enzo), maar ik hoop toch echt dat jullie dat nog wel een klein beetje samen kunnen doen?
idd. waar is dat ziekenhuis? ik wordt er helemaal naar van als ik bedenk dat je dan heel alleen bent. toegegeven, inet is niet echt, maar om nu helemaal alleen te zijn? met iedereen die hier rondhuppelt valt er vast wel te regelen dat er iemand langskomt (tenzij je dat niet wiltquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Carmella naar welk ziekenhuis ga je steedstoe? Heb je verder ook helemaal geen vriendin die er bij zou willen zijn of wil je dat zelf niet? Ik zou zo je hand vast komen houden en koude washandjes bij je brengen al zouje daar behoefte aan hebben. Vind dit zo rot voor je
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
Hier Mikoxx ervaringen met een luieremmer
Hier gebeurd ook nog helemaal niets helaas! Merk wel dat ik echt aan het aftellen ben nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:57 schreef Shaienne het volgende:
Jelief, wat jammer dat het niet heeft doorgezet.
Dat wachten is echt saai, ik moet nog 10 dagen. Volgens mij ben ik tegelijk met Fruppel uitgeteld? Elke dag denk ik: zal het vandaag?? En als ik iets voel dan denk ik dat het begonnen is.
Maar tot nu toe nog steeds niets. Ook geen afscheiding of slijm(prop).
Inderdaad, afleiding zoeken is wel een goed idee.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Hier gebeurd ook nog helemaal niets helaas! Merk wel dat ik echt aan het aftellen ben nu.
Gewoon lekker bezig blijven, dat doe ik ook en moet zeggen dat me dat ook wel lukt en bevalt!
Succes met je laatste loodjes meis.
Jee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:44 schreef Carmella het volgende:
Iedereen bedankt voor de hele lieve berichtjes, dat doet me echt goed!Ik probeer "gewoon" door te zetten en positief te blijven.
[..]
Ws moet ik ook alleen bevallen en daar zie ik wel aardig tegenop. De bevalling zelf heb ik helemaal geen angst voor, maar nu ik het heel waarschijnlijk alleen moet doen vind ik het wel moeilijk. Ik zie mezelf al 15 uur met weeën alleen op een kamer liggen, als ik er al aan denk springen de tranen in m'n ogen. Emotioneel lijkt me een bevalling al heftig genoeg, maar in je uppie dat doen is toch heel anders. Ook dat je dan eenmaal met de pasgeboren baby in je armen ligt, zonder het te kunnen delen... nee zo had ik het me niet voorgesteld allemaal. Maar ja, je doet er verder niks aan, dingen zijn zoals ze zijn.
Ik heb verder geen vriendinnen die ik zou kunnen vragen om bij de bevalling te zijn. Iedereen woont te ver weg en ik zie het ook niet zitten om dat te delen, dat je daar ligt, dat vind ik echt te prive. Verder geen familie daarvoor ook, dus dan houdt het gewoon op.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben vandaag een kamertje besteld!! Helemaal blij!! Hij is wit met bruin (hout), supermooi! (vinden wij natuurlijk..!) En we hebben ook meteen 2 maxicosi's besteld met isofix systeem. Wel een dure aanschaf, maar t lijkt ons straks met een tweeling wel enorm handig! Het wordt nu wel echt hoor... .. we gaan de 17e week alweer in... !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |